//
کدخبر: ۴۷۴۳۷۱ //

۷ عطر با مقرون به صرفه از برندهای مشهور با رایحه دلنشین و پخش بوی عالی

عطرهای ارزان قیمت از برندهای معروف راهی مقرون به صرفه برای لذت بردن از رایحه‌های فوق‌العاده بدون به خطر انداختن کیفیت هستند. این گزینه‌های ارزان به شما این امکان را می‌دهند که فردیت خود را با رایحه‌ای ماندگار بیان کنید.

7 عطر با مقرون به صرفه از برندهای مشهور با رایحه دلنشین و پخش بوی عالی
به گزارش فرتاک نیوز،

یک عطر ارزان باکیفیت که برای پوشیدن روزانه ایده‌آل است، با کسری از هزینه، یک پخش بوی بی‌نظیر را ارائه می‌دهد و باعث می‌شود بوی خوبی داشته باشید. در ادامه تعدادی عطر ارزان برند را به شما معرفی می‌کنیم که پخش بوی بی‌نظیری دارند.

1. ادو تویلت لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) مردانه (Encre Noire Eau de Toilette For Men)

ادو تویلت لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) مردانه

ادو تویلت لالیک انکر نویر یک عطر ارزان باکیفیت مردانه است که توسط برند لوکس فرانسوی لالیک ساخته شده است. این عطر ارزان برند لالیک برای اولین بار در سال 2006 به بازار عرضه شد و از آن زمان به عطری محبوب تبدیل شده است، به ویژه برای کسانی که به عطرهای تیره، چوبی و مرموز علاقه دارند. لالیک مشکی در گروه بویایی چوبی آروماتیک قرار دارد و پخش بوی آن بی‌نظیر است.

این عطر در نت ابتدایی با رایحه درخت سرو آغاز می‌شود. این نت ماندگاری کمی دارد و به سرعت از روی پوست تبخیر می‌شود. با عبور از نت ابتدایی به نت میانی یا قلبی عطر می‌رسیم. این نت شامل خس خس (از هائیتی و بوربون) است. عطر ارزان باکیفیت لالیک مشکی در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک و چوب کشمیر از روی پوست محو می‌شود.

Encre Noire به خاطر حضور برجسته‌اش شناخته می‌شود و این ویژگی آن را به رایحه‌ای قابل توجه و در عین حال بی‌نظیر تبدیل می‌کند. این عطر معمولا 6 تا 7 ساعت روی پوست ماندگاری دارد و پخش بوی آن قابل استشمام است. لالیک مشکی برای کسانی که رایحه‌های چوبی و خاکی را به جای عطرهای شیرین یا تازه ترجیح می‌دهند جذاب است.

عطر مردانه Encre Noire Eau de Toilette عطری جاودانه است که به دلیل شخصیت منحصر به فرد، تیره و اسرارآمیز خود طرفداران وفاداری را به خود جلب کرده است. این عطر برای مردانی که خواهان عطری پیچیده و متمایز هستند، ایده‌آل است و برای لباس‌های شب یا مناسبت‌های خاص مناسب است.

2. ادو پرفیوم کلوین کلاین بیوتی زنانه (Beauty Eau de Parfum for Women Calvin Klein Calvin Klein)

ادو پرفیوم کلوین کلاین بیوتی زنانه

ادو پرفیوم زنانه بیوتی از برند کالوین کلین عطری پیچیده است که ذات ظرافت و زنانگی را در خود جای داده است. این عطر که در سال 2010 عرضه شد، برای تکمیل خط مد کالوین کلین طراحی شده است و زیبایی جاودانه را منعکس می‌کند. این عطر با رایحه تازه و کمی تند دانه آمبرت باز می‌شود. این نت یک شروع گرم و کمی مشک‌دار ایجاد می‌کند و زمینه را برای نت‌های گلی بعدی فراهم می‌کند. این نت به سرعت تبخیر می‌شود و جای خود را به نت قلبی می‌دهد.

در قلب این عطر رایحه گل یاسمن قرار دارد که به خاطر رایحه شیرین و عجیب و غریبش که عمق و زنانگی را به رایحه می‌بخشد شناخته شده است. این عطر در نت پایه با رایحه ماندگار چوب سدر ناپدید می‌شود. Calvin Klein Beauty برای زنان بالغ و با اعتماد به نفسی طراحی شده است که از ظرافت کلاسیک عطر استقبال می‌کنند. این عطر همه کاره است و می‌توان آن را هم در طول روز و هم در عصر استفاده کرد.

ادوپرفیوم بیوتی ماندگاری متوسط ​​تا طولانی دارد و بسته به نوع پوست و شرایط محیطی معمولا بین 6 تا 8 ساعت ماندگاری دارد. سیلاژ این عطر نیز متوسط ​​است و هاله‌ای قابل توجه اما نه غلبه کننده در اطراف فرد پوشنده ایجاد می‌کند. این عطر به ویژه برای پوشیدن در هوای سرد فوق‌العاده است. بیوتی در خانواده عطرهای چوبی گلی قرار دارد و عطر ارزان برند کلوین کلاین محسوب می‌شود.

3. ادو پرفیوم بولگاری من وود نرولی مردانه (Bvlgari Man Wood Neroli Eau de Parfum for Men)

ادو پرفیوم بولگاری من وود نرولی مردانه

ادو پرفیوم بولگاری من وود نرولی عطری است که ذات پر جنب و جوش و درخشان طبیعت را تجلیل می‌کند و از زیبایی‌های مدیترانه الهام گرفته شده است. این عطر ارزان باکیفیت که در سال 2019 به بازار عرضه شد، بخشی از مجموعه "مرد" بولگاری است که به خاطر رایحه‌های پیچیده و مردانه‌اش شناخته شده است. من وود نرولی در گروه بویایی چوبی گل‌دار مشک‌دار قرار دارد و عطر ارزان برند بولگاری است.

Bvlgari Man Wood Neroli با مشخصات تازه، چوبی و معطر آن مشخص می‌شود. این عطر حول نت نرولی ساخته شده است که به آن طراوت و شادابی می‌بخشد. نت نرولی با نت‌های چوبی گرم که لایه‌ای از پیچیدگی و مردانگی را به عطر اضافه می‌کند، عمیق‌تر می‌شود. این عطر در نت ابتدایی با رایحه‌های بهار نارنج و ترنج آغاز می‌شود.

به عبور از نت ابتدایی، به نت‌های میانی یا قلبی می‌رسیم که شامل شکوفه پرتقال، ناگارموتا یا روغن سیپرول است. من وود نرولی در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار عنبر، مشک سفید، چرم و چوب از روی پوست محو می‌شود. نت‌های چوبی و آکورد چرمی باعث افزایش مردانگی عطر شده و رایحه‌ای ماندگار به عطر می‌بخشد. این عطر به طور معمول، 6 تا 8 ساعت روی پوست باقی می‌ماند، اما بسته به نوع پوست و عوامل محیطی می‌تواند متفاوت باشد.

عطر بولگاری من وود نرولی برای مردانی طراحی شده است که از ترکیبی از طراوت و گرما استقبال می‌کنند و انرژی پر جنب و جوش مرکبات و گل‌ها را با عمق زمینی چوب و کهربا ترکیب می‌کند. این عطر برای کسانی که عطری مدرن و جاودانه، با لمس طبیعی و خاکی را ترجیح می‌دهند، جذاب است. در یک کلام این عطر ذات طبیعت را در یک بطری معطر به تصویر می‌کشد. چه برای استفاده روزانه و چه برای موقعیت‌های خاص، این ادو پرفیوم یک تجربه بویایی همه کاره و به یاد ماندنی را ارائه می‌دهد.

4. ادو پرفیوم ژان پل گوتیه اسکندال زنانه (Scandal Eau de Parfum For Women Jean Paul Gaultier)

ادو پرفیوم ژان پل گوتیه اسکندال زنانه

عطر Scandal Eau de Parfum از برند Jean Paul Gaultier یک عطر جسور و مدرن برای زنان است که در سال 2017 به بازار عرضه شد. این عطر به خاطر هاله تحریک‌آمیز و پر زرق و برق خود شناخته شده است که برای به تصویر کشیدن ماهیت زندگی شبانه پاریس و اعتماد به نفس زنانی که جرات برجسته شدن دارند، کاربرد دارد.

نت‌های ابتدایی اسکندال شامل پرتقال خونی و نارنگی ماندارین است و بعد از تبخیر شدن به نت‌های قلبی عسل، گل گاردنیا، شکوفه پرتقال، گل یاس، هلو و موم عسل می‌رسد. این عطر ارزان باکیفیت در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار نعناع هندی، کارامل و شیرین بیان از روی پوست تبخیر می‌شود. این نت‌ها رایحه‌ای عمیق، گرم و کمی لذیذ ارائه می‌دهند که روی پوست باقی می‌ماند. Scandal به گونه‌ای طراحی شده است که هم اغوا کننده و هم ظریف باشد و تاکید زیادی بر شیرینی و گرما دارد.

ادوپرفیوم اسکندال به خاطر ماندگاری عالی خود شناخته شده است و بین 8 تا 10 ساعت روی پوست ماندگاری دارد. این عطر دارای عطر قوی است، به این معنی که ردی قابل توجهی از خود به جا می‌گذارد و می‌تواند توسط اطرافیان پوشنده آن تشخیص داده شود. Scandal برای لباس‌های شب یا مناسبت‌های خاص مناسب است. این عطر برای زنانی با اعتماد به نفس و مدرن طراحی شده است که از بیان عطر با رایحه خود لذت می‌برند.

این عطر ارزان برند ژان پل گوتیه عطری است که مظهر جسارت، حس و حال خاص و زنانگی مدرن است. با مشخصات شیرین، گرم و فریبنده‌اش، به یک انتخاب محبوب برای خانم‌هایی تبدیل شده است که می‌خواهند تاثیری به یاد ماندنی برجای بگذارند. این عطر با طراحی نمادین بطری آن، روح خانه مد آوانگارد ژان پل گوتیه را به تصویر می‌کشد و آن را در دنیای عطرسازی برجسته می‌کند.

5. ادو پرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب زنانه (FlowerBomb Eau de Parfum For Women Viktor & Rolf Viktor & Rolf)

ادو پرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب زنانه

عطر زنانه فلاور بمب ویکتور اند رولف عطری محبوب و نمادین است که به دلیل ترکیب غنی، گلی و ارائه لوکسش شناخته شده است. برند ویکتور اند رولف خلاقیت خود را با راه اندازی Flowerbomb در سال 2005 به دنیای عطرها گسترش داد. این عطر ارزان باکیفیت زنانه در گروه بویایی گلی شرقی قرار دارد و در نت ابتدایی از اسمانتوس، ترنج و چای تشکیل شده است.

با عبور از نت‌های ابتدایی به نت‌های میانی یا قلبی عطر می‌رسیم که شامل گل یاسمن، شکوفه پرتقال، گل فریزیا، گل رز و گل ارکیده است. فلاور بمب در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار نعناع هندی و مشک از روی پوست تبخیر می‌شود. فلاور بمب رایحه‌ای گرم و شیرین دارد که با دسته گلی غنی و لایه‌ای آن مشخص می‌شود.

فلاور بمب یک عطر همه کاره است و می‌توان آن را در روز یا شب پوشید. مخصوصاً برای موقعیت‌های خاص، شب‌های عاشقانه یا هر زمانی که می‌خواهید اثری ماندگار از خود بر جای بگذارید. رایحه گرم و شیرین این عطر را برای هوای خنک‌تر ایده‌آل می‌کند، اگرچه می‌توان آن را در تمام طول سال پوشید. Flowerbomb برای خانم‌هایی جذاب است که از عطرهای تند، شیرین و گلی لذت می‌برند.

Flowerbomb از زمان عرضه خود به عنوان یکی از پرفروش‌ترین عطرها در سرتاسر جهان باقی مانده است و جوایز مختلف عطر را دریافت کرده است. اگر به دنبال یک عطر ارزان باکیفیت هستید که پخش بوی بی‌نظیری داشته باشد پیشنهاد ما به شما، ویکتور اند رولف فلاور بمب است.

6. ادو پرفیوم لانکوم لانویت ترزور زنانه (La Nuit Tresor Eau de Parfum For Women Lancome)

ادو پرفیوم لانکوم لانویت ترزور زنانه

عطر لانکوم لا نویت ترزور یک عطر مجلل و احساسی است که برای بانوان طراحی شده است. این ادو چرفیوم بخشی از مجموعه Trésor از برند Lancôme است که به خاطر رایحه‌های غنی، رمانتیک و ماندگارش معروف است. این عطر ارزان برند لانکوم در سال 2015 به بازار عرضه شد و مورد توجه قرار گرفت. لانویت ترزور در گروه بویایی وانیلی شرقی قرار دارد و رایحه آن شیرین، لذیذ و گرم است.

رایحه لانویت ترزور غنی و پیچیده است و تجربه‌ای عمیق و مست کننده را ارائه می‌دهد. این عطر در نت ابتدایی خود با رایحه‌های گلابی، نارنگی و ترنج آغاز می‌شود. نت‌های ابتدایی به شدت فرار هستند و در مدت کوتاه از روی پوست تبخیر می‌شوند. در میانه عطر به نت‌های قلبی آن می‌رسیم. این نت‌ها سرشار از رایحه‌های گل ارکیده، میوه گل ساعتی، گل رز و توت فرنگی هستند.

لانکوم لانویت ترزور در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار کارامل، شیرین بیان، وانیل، کومارین، نعناع هندی، پرالین، بخور، سرخالو و گیاه پاپیروس از روی پوست محو می‌شود. این عطر دارای ماندگاری و پخش بوی قوی است و چندین ساعت روی پوست باقی می‌ماند. La Nuit Trésor برای زنانی طراحی شده است که از عطرهای عمیق، رمانتیک و اغوا کننده استقبال می‌کنند. به عبارت دیگر برای کسانی که از ترکیبی از نت‌های شیرین و شرقی لذت می‌برند ایده‌آل است.

7. ادو پرفیوم تام فورد ولوت ارکید زنانه (Velvet orchid Eau de Parfum For Women Tom Ford)

ادو پرفیوم تام فورد ولوت ارکید زنانه

ادو پرفیوم تام فورد ولوت ارکید یک عطر مجلل و شیک برای بانوان است که به عنوان بخشی از مجموعه تام فورد ارکید معرفی شده است. این عطر با رایحه‌ای غنی و پیچیده، مناسب برای کسانی است که از ترکیبی از نت‌های گلی، تند و چوبی لذت می‌برند. Velvet Orchid تفسیری دوباره از Black Orchid نمادین تام فورد است، اما با رایحه گلدار و زنانه‌تر. این عطر جذابیت بلک ارکیده را حفظ می‌کند و در عین حال تجربه‌ای نرم‌تر و احساسی‌تر را ارائه می‌دهد.

این عطر در نت ابتدایی با رایحه‌های ترنج، نارنگی ماندارین، عسل و شراب رام آغاز می‌شود. با تبخیر شدن نت‌های ابتدایی به نت‌های میانی یا قلبی می‌رسیم که شامل گل ارغوان، گل سنبل، گل مگنولیا، گل نرگس، گل ارکیده، گل رز، گل یاسمن سفید و شکوفه پرتقال است. این عطر ارزان برند تام فورد در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار وانیل، صمغ مر، چوب صندل، صمغ لابدانوم، چرم جیر و بلسان پرو از روی پوست محو می‌شود.

ولوت ارکید مخملی به دلیل رایحه گرم، حسی و گلی خود مورد استقبال قرار می‌گیرد. این عطر ترکیبی از عناصر گلی عجیب و غریب با ته رنگ‌های غنی، تند و نت‌های پایه شیرین و خامه‌ای است و تجربه رایحه‌ای عمیق و فریبنده را ایجاد می‌کند. ولوت ارکید اغلب به عنوان شیک و اسرارآمیز توصیف می‌شود که برای لباس شب یا مناسبت‌های خاص ایده‌آل است. ولوت ارکید ماندگاری بسیار خوبی دارد و معمولاً بیش از 8 ساعت روی پوست باقی می‌ماند.

سوالات متداول

ارزان‌ترین عطر باکیفیت بازار چیست؟

ادو پرفیوم کلوین کلاین بیوتی زنانه ارزان‌ترین عطر باکیفیت بازار است.

ارزان‌ترین عطر بازار با پخش بوی عالی چیست؟

ادو پرفیوم بولگاری من وود نرولی مردانه ارزان‌ترین عطر بازار با پخش بوی عالی است.

آیا عطرهای ارزان از برندهای معروف کیفیت کمتری دارند؟

خیر تمام عطرهای برند از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

آیا برندهای معتبر، عطرهای ارزان قیمت با پخش بوی بی‌نظیر تولید می‌کنند؟

بله برندهای زیادی وجود دارند که عطرهای ارزان قیمت با پخش بوی بی‌نظیر تولید می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۴۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد