//
کدخبر: ۴۷۱۱۸۰ //
فال انگلیسی

فال انگلیسی| فال انگلیسی پنجشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی| فال انگلیسی پنجشنبه 25 مردادماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده‌ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال انگلیسی را برای شما در نظر گرفته‌ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فال انگلیسی ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

اگر به فکر این هستید که چگونه عادتهای دیرینه ی خود را از بین ببرید، امروز، فرصت خوبی است.امتحان یک چیز جدید و تازه شاید گاهی خطرناک باشد اما الان پیش بینی به حد کافی هست که شما رابه حرکت وادارد.حتی اگر کاری را دارید انجام می‌دهید که با آن آشنا هستید، سعی کنید آن را به شکل دیگری انجام دهید.فقط کافی است نگاه خود را عوض کنید.

فال انگلیسی ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

احتمالاً رفتار غیرمنتظره یک نفر باعث می شود که در تلاش برای اینکه بفهمید که چه اشتباهی مرتکب شده اید، به خودتان شک کنید. با این حال، شما کاملاً این توانایی را دارید که با امواج تغییر هماهنگ باشید؛ چنان به نظر می رسد که گویی اراده درونی شما از همیشه قوی تر شده است. شما وارد یک موقعیت طاقت فرسا و مهم می شوید که همه را سراسیمه می کند، اما شما به شکل موثری تردیدها را کنار می زنید. خوشبختانه، انبارهای عاطفی شما پر از قدرت و استقامت درونی هستند. افلاطون می گوید: ما به آسانی می توانیم کودکی که از تاریکی می ترسد را ببخشیم؛ فاجعه واقعی هنگامی رخ می دهد که انسان از روشنایی می ترسد.

فال انگلیسی ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

احتمالاً امروز خیالات آزاردهنده ای به ذهن تان خواهند آمد که دست از سر شما بر نمی دارند، و این افکار به جای عقرب های سمی، بیشتر شبیه حشرات مزاحم هستند. شما آرزو می کنید که ای کاش این افکار پرواز می کردند و می رفتند تا بتوانید از زیبایی های امروز لذت ببرید. خوشبختانه اکنون که پلوتون تحول آفرین در نشانه شما با خورشید درخشان به همکاری مشغول است، زیاد نسبت به توانایی های خود تردید ندارید. قدرت اراده شما آنقدر قوی است که می تواند کوه را هم جابجا کند. نیروی درونی و قلبی خود را برای مسائل جزئی و بی اهمیت هدر ندهید.

فال انگلیسی ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

فال انگلیسی ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

به دلیل خرج کردن بیش از حد، وسوسه خواهید شد که عشق تان را نصیحت کنید. باید آرام و بیشتر انعطاف پذیر باشید. سعی کنید مثبت باشید و بیشتر از این عصبانی نشوید.

فال انگلیسی ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس نخواهد که خودش را عوض کند، هیچ مسأله پیچیده‌ای حل نخواهد شد.

فال انگلیسی ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

اگرچه شما اکنون توانایی تأثیر گذاشتن بر دیگران را دارید، به خصوص در موقعیت‌های حرفه‌ای، ولی شما باید درمورد اینکه چگونه از این توانایی استفاده کنید دقت کافی داشته باشید. شما کمکی غیر منتظره از همکارانتان دریافت می‌کنید که این کمک شما را به فکر فرو می‌برد. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید از موقعیتی که در آن هستید عقب‌نشینی نکنید، فقط نسبت به آن چیزی که واقعاً احساس می‌کنید خونسردتر باشید.

فال انگلیسی ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

اگر شما قصد تغییرات در منزل را دارید، زمان مناسبی است. به دوستان و بستگانی که مایل به کمک کردن هستند اعتماد کنید. زمان مناسبی برای بازسازی، اسباب کشی، تعمیرات و ... است. توصیه های یک خانم ممکن است باعث دعوا بین شما و عشق تان شود. بهتر است آرام بمانید و احتیاط کنید.

فال انگلیسی ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

انرژی امروز برای گشت و گذار در طبیعت و باغبانی خارق العاده است. فقط اطمینان پیدا کنید که زیاد یک جا ثابت نمی ایستید، در غیر اینصورت شاید زاویه سه گانه زمین بزرگ باعث شود که در زمین ریشه بدوانید! اگر به کشت گل یا گیاهان خوراکی مشغول شوید، ماه ثور بَدوی به شما قدرت می دهد تا با خاک ارتباط برقرار کنید. در هر صورت، هنگامی دست از کار می کشید که دیگر کاری باقی نمانده باشد. البته همیشه می توانید از این دست کارها بگذرید و مستقیماً به ساحل، روی مبل یا تختخواب پناه ببرید، اما گاهی تمام چیزی که لازم دارید، لذت های ساده است.

فال انگلیسی ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

فال انگلیسی ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

به نظر می رسد که با برخی مشکلات مرتبط با خانه سروکار دارید. ممکن است فرصتی برای خرید و یا فروش املاک برای شما به وجود آید. عشق تان از شما حمایت خواهد کرد. از هر گونه خیالپردازی دوری کنید! به حس ششمتان اطمینان کنید.

فال انگلیسی ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

ممکن است مرتب کردن اولویت های تان دشوار باشد، مجبور هستید که کارهای مهمی را در محل کارتان انجام دهید، در حالیکه برای حل مشکلات مالی اصرار می کنید. باید به مسئولیت های حرفه ای خود توجه بیشتری داشته باشید. از هر گونه خیالپردازی اجتناب کنید.

 

برای مشاهده فال های روزانه کلیک کنید

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۱۱۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد