//
کدخبر: ۴۷۱۸۲۵ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی

فال حافظ امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ / راز دل خود را در غزل حافظ بیابید

فال حافظ دوشنبه 29 مرداد ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ امروز دوشنبه 29 مرداد ماه 1403 / راز دل خود را در غزل حافظ بیابید
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ یکی از سنت‌های قدیمی و محبوب در فرهنگ ایرانی است که همچنان توسط بسیاری از مردم علاقه مند به این سنت دنبال می‌شود. از طریق فال حافظ، مردم به دنبال پاسخ به سؤالات خود درباره آینده هستند.

در فال حافظ، بعد از انتخاب یک شعر تصادفی، با استفاده از گلچینی از کلمات، پاسخ به سؤالات مطرح شده را پیدا می‌کنند. فال حافظ به عنوان یک روش پرطرفدار جهت پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 447 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

لجبازی های تو بی مورد است. غرض ورزی ها را کنار بگذار و به نصیحت بزرگان گوش کن و به جای آنکه تجربه کنی از تجربیات دیگران استفاده کن. از بدگویی دوستان بپرهیز که مهر و محبت را از بین می برد. چاره کار تو دعای خیر دیگران است. پس از اطرافیان خود غافل مشو و حق هم صحبتی را فرو مگذار.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- چرا سر ناسازگاری و لجبازی دارید؟ مگر چه شده؟ دنیا که به آخر نرسیده است! هر اندازه خود دار و با گذشت باشید، خداوند بیشتر به شما کمک خواهد کرد. دست از لجبازی بردارید و برای وضع بهتر، نقشه ای درست طرح کنید. اگر چه در این کار حق را به شما می دهم ولی بخشش کلید هر موفقیتی است.

۲- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید ولی متاسفانه انفاق نمی کنید و صدقه کم می دهید، در حالی که شکر نعمت، نعمتت افزون کند. اگر می خواهید سعادتمند شوید، به دیگران کمک و مساعدت کنید، بویژه اینکه در نزدیکی شما فردی مستجاب الدعوه و آبرومند زندگی می کند. به او مساعدت کنید. به گونه ای که موجب آزارش نشود.

۳- شخصی شما را در یک لحظه دیده و سخت عاشقتان شده ولی شما اعتنایی ندارید و این ستم بزرگی است که شما در حق آن بیچاره می کنید. در حالی که عشق او پاک و خالی از خلل است و شما نمی بایست او را گرفتار می ساختید.

۴- ازدواج عملی می گردد. مسافرت عالی است. از نظر علمی، وضع خوبی خواهید داشت. مسافر برایتان مژده خواهد آورد.

۵- عدم فعالیت را ناامیدی و یاس می دانید، به همین جهت همیشه مایلید مطرح باشید و به دیگران کمک کنید و از غم دیگران سخت آزرده می شوید. بنابراین دارای روحی لطیف و سرشار از مهر و محبت می باشید. سعی کنید معاشرین خود را از بین متولدین فروردین تا تیرماه انتخاب کنید. آنها نیز دارای ویژگی های شما می باشند. رنگ لیمویی سفید و صورتی شما را جذاب تر می سازد.

۶- از موضوعی که پیش آمده، دلگیر نباشید زیرا در آن خبری نهفته است که شما آگاهی ندارید.

۷- به برادر یا همسر خود بگویید در معامله ای که در پیش دارند، مواظب فردی قوی هیکل باشند زیرا قصد خوبی ندارد.

۸- از مسافر خبرهای خوب خواهد رسید. خرید و فروش به موقع است. تولد و مسافرتی عالی در پیش می باشد.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 336 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مژده که به زودی به نیتی که کرده ای خواهی رسید. نگران فرصت مباش، از دست نخواهد رفت. پیش از آنکه مهلت به سر آید دست تقدیر به یاری تو بر می خیزد و آنچه را که آرزویش را داری برایت مهیا خواهد کرد، به شرط آنکه همچنان امیدوار و پرتلاش باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اشتیاق شما در اجرای این نیت بسیار زیاد است. اگر چه نیتی خوب و پسندیده می باشد اما هر کاری زمانی و وقتی مناسب می طلبد. از طرفی برای موفقیت در هر کار و عملی به مقدمات و تهیه وسایلی نیاز است. در حالی که شما همه آنها را آماده نکرده اید.

۲- این نیت با اندکی صبر و حوصله همراه با دقت و سرعت عمل انجام می گردد وجای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. انسان های موفق همیشه به نصایح خیراندیشان و اطرافیان توجه کرده اند. شما نیز باید متوجه این امر باشید.

۳- اگر می خواهید موفق شوید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و ضمن دعا، نذر خود را ادا کنید. به پدر و مادر حتماً توجه کافی داشته باشید که به محبت شما نیاز دارند. ضمناً یکی از اقوام دچار مشکلی شده که توجه و کمک شما سودمند است. پس از او دریغ نکنید. خداوند به شما کمک می کند. برای برآورده شدن هر چه سریعتر این نیت، سوره مبارکه یس، از آیه ۷ تا ۱۲ را با حضور قلب و معنی بخوانید.

۴- مسافرتی سودمند در پیش دارید. مژدگانی دریافت می کنید. مسافر حالش خوبست و جای نگرانی نمی باشد. ازدواج سر می گیرد. فرزند متولد می شود. سفر انجام می گیرد. خرید و فروش سودمند خواهد بود. از طریق موبایل و اینترنت پیامی زیبا دریافت می کنید. فرزندتان یا یکی از قوام موفقیت بزرگی کسب می کند.

۵- وقتی با دیگران درد دل می کنی، آنها نیز خاطرات و غم هایی مشابه غم تو را مطرح می کنند یعنی در لحظه گفتن تو، آنها درگیر خویشتن هستند. غم خود را مرور می کنند و می شمارند. آن وقت می بینید که شما خوشبخت تر هستید.

۶- به زودی خواب می بینید که در مراسم ازدواجی شرکت دارید. تعبیرش اینکه خوشی و شادی و موفقیت قریب الوقوع می باشد.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 448 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به لطف خدا دارای موقعیت خوب مالی و اجتماعی هستی و زندگی راحت و خوشبختی داری. به زودی خبری به تو خواهد رسید که موفقیت هایت را دوچندان می کند. اگر می خواهی این پیشرفتها و موفقیتها ادامه پیدا کند، از یاری رساندن به کسانی که محتاج کمک تو هستند، دریغ نکن و کاری کن که دعای خیر آنها بدرقه راهت باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* تو ارادتمند و غلامی شب زنده دار و زر خرید مانند حافظ داری پس راز و نیاز سحرگاهی حافظ همیشه همدم و یاور جان عزیز تو خواهد بود.

۲- واقعاً حافظ از دل شما سخن گفته است. پس در همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و با خلوص نیت بر آستان مقدس آقا دست ارادت بردارید. دعا کنید. مطمئن باشید بسیار زود گره از کارها باز می شود و شاهد مقصود را در آغوش خواهد گرفت و شما نیز خوشحال می شوید.

۳- این نیت عملی می گردد اما تردید و دودلی شما عامل باز دارنده و دلسرد کننده خواهد بود. قدری سعی و تلاش را همراه با سرعت عمل بکار برید. خواهید دید که موفقیت در دستان شما است.

۴- او را سرزنش نکنید. آخر او راه و رسم اینکار را نمی داند. دل و چشمی نگران همیشه همراه شماست. لطفاً راز دل خود و اسرار خانه را در بیرون فاش نسازید. شخصی قد بلند، چهار شانه، با لب های کلفت و موهای کوتاه به شما حسادت می کند. مواظب باشید.

۵- از آه و ناله کاری ساخته نیست. بیمار را گلاب و نسترن مفید است. مسافرت مهمی در پیش است که بسیار جالب خواهد بود.

۶- سعی دارید دشمنی مردم را به دوستی تبدیل کنید. شما شخصیتی قوی، جذاب و بلند طبع هستید و لازم است دیگران شما را تشویق کنند. در آن هنگام از آجر، جواهر می سازید اما اگر با شما مجادله نمایند، دنیا را خراب می کنید.

۷- در زناشویی خیلی قاطع می باشید و با نفوذ مغناطیسی و قوی، قادر به هر کار می باشید. تفریح و مهمانی را دوست دارید. از آمدن دیگران به خانه شما زیاد لذت نمی برید، بلکه دوست دارید میهمان دیگران باشید.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 384 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از پیش آمدها و حوادث بد روزگار به خدا پناه ببر، زیرا او بهترین پناهگاه است و تو را از آفات و گزندها حفظ می کند. مدتهاست در انتظار تحولی مثبت در زندگی خود هستی و از زندگی فعلی ات رضایت نداری. بدان که برای تغییر زندگیت و ایجاد این تحول نیاز به یک تلاش و کوشش وسیع است که از دست تو برمی آید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* از زیبارویان بیشتر از این بهره تو نمی باشد. پس اگر به این طالع قانع نمی باشی، برو و فرمان قضا و قدر را دگرگون بساز و طوری کن که بر وفق مرادت باشد.

۲- شما در زندگی سرنوشتی دارید که قضا و قدر الهی آن را رقم زده است ولی این بدان معنی نمی باشد که اختیار و اراده ای نداری. بلکه عین اختیار و آزادی است که می توانید با توکل به خداوند گام بردارید و با نیروی اراده و فعالیت چنان مشهور خاص و عام گردید که همه متعجب و متحیر گردند. زیرا در چهره شما و فرزندانتان نور عشق و عرفان و رستگاری است.

۳- از هجران و فراق کسی یا چیزی یا مکانی سخت ناراحتید. باید بدانید که هر کس سرنوشتی دارد. پس دعا کنید که سرنوشت شما مانند همسایه دیوار به دیوارتان نباشد. زیرا او ناسپاسی کرد و خداوند وی را در معرض املا و استدراج قرار داد.

۴- مژده می دهم که زندگی بسیار درخشانی در انتظار شما و خانواده شما است. بطور مثال در هفته قبل خانواده شما مورد لطف خداوند قرار گرفتند و از ناراحتی بزرگی رهایی یافتند. پس کسی که به ریسمان خداوند چنگ بزند، صد در صد موفق است. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۵- هر که روزانه باغچه دلش را به آب تامل و خوداندیشی مهمان نکند، همیشه پژمرده و پاییزی خواهد ماند.

۶- مسافر حالش خوبست. به زودی خبرهای خوش می دهد. توجه به همسر و علاقه به او زندگی شما را شاداب تر می کند. با پدر و مادر مهربان باش. به سخنان او گوش دهید، هر چند اخلاقش غیر قابل کنترل می باشد ولی مهربان و با وفاست.

۷- از رنگ مشکی یا قرمز تند استفاده نکنید بلکه از رنگ های ملایم بهره مند شوید که موجب آرامش روح، ثبات قدم و اعتماد به نفس شما می گردد.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 438 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خطایی مرتکب شده ای و از جانب او امید بخشایش داری. نگران نباش. او تو را خواهد بخشید، اما مشکل تو را بخشش او حل نخواهد کرد. تو در دام عشقی اسیر شده ای و می بینی که از هیچ کس کاری ساخته نیست. تنها چاره ی تو توکل به خدایی است که همیشه و در همه حال بندگانش را یاری می کند، پس به او و معصومینش توسل بجو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:

* اگر تو از ما حرکتی بر خلاف ادب دیدی و تقصیر و گناهی یا حرکتی خلاف رسم ادب دیدی، ما به غرامت، جانمان را زیر پای می سپاریم.

* دل حافظ در چین زلف تو گم شد. در شب تاریک، خداوند راهنمای گمشدگان است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- دل در گرو عشق یا کاری دارید که اندیشه شما را مشغول ساخته است. بهترین راه آنست که با توکل بر خدای یگانه اقدام کنید. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه الانفال، آیه ۵۰ تا آخر را بخوانید که گشایش است.

۳- دل به دریا بزنید و امیدتان به خداوند باشد. از تلاش، اراده و قدرت خود بهره بگیرید. مطمئنا موفق خواهید شد.

۴- مسافر شما حالش بسیار خوبست و جای نگرانی نمی باشد. بیمارتان به زودی شفا می یابد. مسافرت عملی می گردد. گمشده پیدا می شود. خرید و فروش در این موقعیت به صلاح نیست.

۵- مسافرت مهمی در پیش دارید. معامله یا شغلی به شما یا همسر یا پدرتان پیشنهاد می شود که بسیار سودمند خواهد بود.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: دارای زندگی خوب، ولخرج، مهربان، دارای متانت و وقار و با گذشت.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 422 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام مدت عمر خود منتظر چنین فرصتی بوده ای و هرگز فکر نمی کردی که روزی بخت در خانه ات را بزند، اما اکنون او آمده و پای به خلوت زندگی تو گذارده. فرصت برای تو مهیاست. نیت خود را عملی کن و از چشم بد حسودان به خدا پناه ببر و تنها از او یاری بخواه.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول و سوم می فرماید:

* ای کسی که با زنجیر گیسوان بلند آمد، های جلال و زیبایی تو پیوسته و بر دوام باد که به نوازش عاشقی آشفته حال روی آورده ای.

* چه برای آشتی و چه برای جنگ آمده باشی، جانم فدای تو باد. به هر گونه که باشد، لباس ناز بر قامت تو زیباست.

ای دو بیت کاملاً با نیت شما سازگار و همخوان است و می گویم انسان باری رسیدن به خواسته خود که از روی عشق و علاقه است، باید تلاش و از خود گذشتگی داشته باشد زیرا نابرده رنج، گنج میسر نمی شود.

۲- ضمن بهره گیری از استادی ماهر و با تجربه، باید با علاقه، پشتکار و با توکل بر خدا برای انجام این نیت اقدام کنید و بدانید که حتماً موفق می شوید.

۳- بیمار کاملاً شفا می یابد و جای نگرانی نیست. قرض ادا می شود ولی طول می کشد. گمشده نزد کسانی است که شما می شناسید. او از ترس نمی گوید چون بیچاره قصد این کار را نداشته بلکه ناخواسته و غیر عمد انجام گرفته است. خرید خوبست ولی فروش را به زمان دیگر حواله کنید. مسافرت حتماً بروید و ملاقات را انجام دهید. به پدر، مادر و همسر خود محبت کنید.

۴- شما برای دانش و دانشمند اهمیت زیادی قائل هستید. اهل مطالعه، پژوهش، مقابله و مقایسه هستید. از روی احساس، وظیفه شناسی و وجدان کار می کنید. اگر می گویید همسر، برادر، خواهر، تو را دوست دارم، از صمیم قلب بیان می کنید. فردی واقع گرا می باشید اما خیلی زود رنج چون توقع نارو خوردن ندارید. آرزوی شما شادی و نشاط در محیط خانواده است.

۵- قلبی مملو از عشق و صفا دارید. ضربان قلب شما زمزمه محبت است اما دستی بی نمک دارید. کسانی به شما حسادت دارند. خریدی که کرده اید، مبارک است. او موفق می شود، نگران نباشید. به زودی از طریق موبایل و اینترنت خبر پیروزی دریافت می کنید. مبارک است.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 136 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

کسی را دوست داری که دارای طبعی بسیار لطیف و زودرنج است و در عین حال مورد توجه همگان. اگر او را دوست داری باید با خوب و بدش کنار بیایی و سازش کنی و در عین حال به وفاداری او اطمینان داشته باشی. تو او را با هزاران مشکل و سختی به دست آورده ای، پس به افسون دشمنان اعتنا نکن و صبر و حوصله به خرج بده تا مشکلاتت حل شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و دهم به شما می فرماید:

* سخنی بر زبان نمی آورم. زیرا لطافت سرشت نازک تو چنان است که تحمل شنیدن دعای آهسته مرا نداری تا چه رسد به سرگذشت من.

* قبله دل حافظ تنها محراب ابروی هلالی توست. در آئین ما عاشقان، به کاری جز پرستش محبوب نشاید پرداخت.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- او به عهد وفای خود زیاد پای بند نیست ولی شما برای دیدن او انتظار می کشید حل این معما با اندیشه و کوشش، همراه با دقت، سرعت و مساعدت از شخص آگاه و دانشمندی قابل حل می باشد.

۳- بی جهت خود را به این اندیشه مشغول ساخته اید در حالی که هر کاری راهی و روشی دارد که باید با دقت انجام گیرد.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: قدرت طلب، عاشق بزرگان و افراد معروف، استثنایی، برنده، با ایمان، مغرور، با اراده، پرهیزگار، سخاوتمند، پرطاقت، کمی خشن، به موقع نرم و لطیف، ناکام، پر جنب و جوش، کم حوصله و عاشق خانواده.

۵- مسافرت را توصیه می کنم. مسافر حالش خوبست. هدیه ای می فرستد. به زودی به مسافرت خواهی رفت. به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن. ۴ فرزند خواهی داشت. خرید و فروش تفاوتی ندارد. مقدمات طلاق و ازدواج فراهم نمی باشد.

۶- تحول و دگرگونی اساسی در زندگی شما حاصل می شود و وضع بهتری خواهید داشت. پس جای نگرانی نمی باشد.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 221 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از این لج و لجبازیها درمانده و مستاصل شده ای و در مقابل هر عملی نتیجه ای معکوس می گیری، اما بدان که راه عشق راهی است پر فراز و نشیب و اگر تمایل رسیدن به مقصود را داری باید آهسته و پیوسته بروی و متواضع و فروتن باشی. مشکل تو خودت هستی. کمی عاقلانه تر فکر کن، راه حل مسائل پیدا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- هرکاری بکنی او ناز و کرشمه می کند و بهانه ای دیگر می آورد. علتش توجه بی اندازه شما به او می باشد. پس قدری خوددار باش و برای مدت یک ماه از محبت خود بکاهید تا ارزش کارهای شما را بداند.

۲- طوری وانمود کنید که دیگر مایل به ملاقات نمی باشید تا او به خود بیاید. شاید اولین دفعه عکس العمل نشان دهد ولی شما جا نزنید و از میدان خارج نشوید و دست خود را رو نسازید.

۳- او آدم عاقل و خیلی باهوشی است. فقط دمدمی مزاج می باشد پس بهترین راه همانست که گفتم، یعنی مدارا کنید تا سرش به سنگ بخورد.

۴- گمشده خود را می یابید. تغییر شغل صلاح نمی باشد. تغییر مکان جایز نیست. خرید خوب است ولی فروش سودمند نمی باشد.

۵- کسی از شما رنجیده، او مستجال الدعوه است. لطفاً دل او را بدست آوریدکه سودمند است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، خوشگذران، ناز و ملوس، دوست داشتنی، اصیل، با شخصیت، با سلیقه، منطقی، رفیق باز، گریان، باهوش، سازشکار، زیردست نواز، صلح جو و زود رنج.

۷- بیمار شفا می یابد. از مسافر خبری دریافت می کنید. حتماً موفق می شوید. هدیه ای دریافت می کنید، پس نذر خود را ادا کنید تا مسافر شما به سلامت باشد.

۸- گردنبند عشق و مهر و محبت، بر گردن شماست و می توانید همه را اسیر و برده خویش سازید. پس نگران نباشید و به زندگی درخشان و امید بخش خود لبخند بزنید و نگران نباشید.

۹- رنگ لیمویی علاوه بر برازندگی شما، دارای مفهوم آگاهی و خودآگاهی شماست که از دریچه عقل، سنجش و منطق به زندگی نگاه می کنید. در آینده به زندگی زیاد لبخند خواهید زد.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 150 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

هر کاری را در وقت و زمان مناسب خود انجام بده و از کسب علم و هنر غافل مشو که بهترین راه رسیدن به مقصود است. نیتی در سر داری که اگر آن را به انجام برسانی، به موفقیتهای بزرگی خواهی رسید اما در انتخاب همراهان خود دقت کن که بعضی از آنان نمک تو را خواهند خورد و نمکدان را خواهند شکست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر از این کار صرفنظر کنید، بمراتب بهتر می باشد. زیرا هنوز این نیت کاملاً پخته و حساب شده، تنظیم نگردیده و مقدمات اجرای آن فراهم نشده است. پس دو راه در پیش دارید:

الف: انصراف

ب: با عقل، درایت، تلاش و دقت مقدمات آنرا فراهم کنید.

از خدای بزرگ، مدد و کمک بخواهید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و سوره مبارکه مریم از آیه ۴۰ تا ۶۰ را بخوانید.

۲- شما اگر پشتکار و جدیت داشته باشید، در آینده فردی موفق می شوید. بطوری که عده زیادی از کار شما سود خواهند برد اما باید همیشه و در همه حال، مواظب بد اندیشان و حسودان باشید که آنان برای ضربه زدن به خانواده شما، منتظر فرصت هستند. از افراد سیگاری و معتاد جداً پرهیز کنید که قصد خیانت دارند. با افراد ناباب نشست و برخاست نکنید.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، پرحرف، اهل سوال، خودسر، راستگو، عاشق نصیحت، اهل میهمانی، خیرخواه، صبور و آرام، قانع، با شخصیت، محبوب القلوب، با سلیقه، قدر شناس، صدیق، با حس و مالکیت قوی.

۴- همسرتان شما را بسیار دوست دارد ولی جدیداً از شما دلخور شده است. ۴ فرزند در طالع دارید که آخری نابغه و موفق تر می شود. در امور زناشویی موفق خواهید بود. از وضع زندگی خوبی برخوردار می شوید. بیمار شما در چند روز آینده بهبود می یابد. مسافر حالش خوبست اما کارش گیر دارد که باید دعا کنید. خرید و فروش را توصیه می کنم. تغییر شغل و مکان نیز امکان پذیر است. یک ضرب المثل دانمارکی می گوید: "بهتر است دو بار بپرسید تا اینکه یکبار راهتان را گم کنید."

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 239 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بهار زندگی تو در راه است آماده باش تا از این فرصت نهایت استفاده را ببری و بدان که اگر می خواهی به مقصود خود برسی جز با رنج و زحمت مهیا نخواهد شد. از خدا طلب یاری نما و قبل از آنکه این فرصت از دست برود از آن بهره ای سودمند بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و نهم به شما می فرماید:

* اکنون که اطراف چرهه باغ بنفشه بر، خط سبز چهره محبوب رو دیده است، تو هم از گلزار چهره ساقی مه سیمای گل بوسه ای بچین و از وصل یار کامی بجوی.

* بدان گونه ناز و غمزه سای دل از من ربود که هیچ کس جز وی قصد سخن گفتن ندارم.

* هر کس چانه زیبای محبوب را انتخاب نکند، آن جهان از میوه های بهشتی مزه ای در نخواهد یافت.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بر شما مبارک باد. بسیار عالی است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. شما شمع محفل هستی و بازارت بسیار گرم می باشد و به زودی به موقعیتی بزرگ می رسی. پس هیچ گونه هراسی به دل راه نده و اینجانب را نیز دعا کن و سایت تاروت رنگی را به همه توصیه کن. به مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن و از آستان مقدس الهی سپاسگزاری کن.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: مغرور، سخاوتمند، والا مقام، اهل مسابقه و رقابت، پر محبت، پر سر و صدا، جسور، عجول و شتابزده، نیرومند، با هدف، مصمم، بزرگوار، زیبا پوش و اهل میهمانی رفتن.

۴- شما به مرادتان می رسید. شغل و کار جدیدی پیدا می کنید. گمشده را به دست می آورید. در کسب و تجارت بهره خواهید برد. پیشنهاد کار جدیدی به شما می شود. بیمارتان شفا می یابد. به زودی مسافرتی در پیش دارید و ملاقاتی خواهید داشت که بسیار سودمند است. در امور ازدواج و تحصیل بسیار موفق می شوی. صاحب فرزند شدن زود است ولی اینکار عملی می گردد و خرید انجام می یابد ولی برای فروش اگر دست نگه دارید، بهتر است.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 263 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تصمیم اشتباهی گرفته ای و راهی را به خطا رفته ای که خود نیز به اشتباهت اعتقاد داری. دست از این تردید و دودلی بردار و همین امروز یک تصمیم صحیح بگیر که این تصمیم روند زندگی تو را آنچنان تغییر خواهد داد که همگان نسبت به تو دچار رشک و حسد شوند. از این راه بازگرد و هرگز اشتباهت را تکرار نکن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- چندی بود که راه اشتباه و خطا می رفتید. وقت خود را بیهوده تلف می کردید و در هوس های زود گذر مشغول بودید. اینک به گذشته که فکر می کنید و به اشتباه خود پی می برید، در رنج هستید. ناراحت نباشید. لطف خداوند پشت و پناه شما می باشد. از ناامیدی و غصه خوردن کاری درست نمی شود. پس با اراده ای قوی و سرعت عمل و دقت اقدام کن که هنوز دیر نیست.

۲- جوهر و سرشت وجودی شما چون بمب اتم کارساز است. پس خامی نکن. با جرقه اراده آن را روشن و اقدام کنید. این نیت با اراده، فعالیت، دقت و سرعت عمل قابل اجراست. پس اگر نمی توانید از آن دست بردارد و اگر این فال را برای کسی دیگر یا سفر کرده یا بیمار گرفته اید، لذا فاکتورهای بالا ضروری است.

۳- حضرت حافظ در بیت های چهارم، ششم و هفتم می فرماید:

* ای ساقی هر چند مست و از پا افتاده ام، تو هم مهربانی کن و به عنایت نگاهی به این دل سرگشته بیفکن.

* اگر دل شب خواستار مهر درخشنده ای هستید، از چهره دختر سرخ روی انگور یعنی می پرده برگیر و سر خم را باز کن.

* ای ساقی نگذار که روز مردن، مرا در خاک دفن کنند. بلکه پیکر بی جان مرا به میخانه ببر و در خم باده بینداز تا در آن حالت از صحبت شراب عشق بهره مند شوم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- اگر می خواهید در این هفته در تجارت سود فراوان نصیب شما یا خانوادیتان شود، سوره مبارکه الاسراء از آیه ۴ تا ۱۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار است.

۵- نذرهای خود را ادا نمی کنید و بدعهدی، بدقولی و بی وفایی از ویژگی های شما شده است زیرا زود فراموش می کنید. سعی کنید مدتی در جاهای شلوغ و مسائل غم انگیز و یا نزاع حضور پیدا نکنید تا دلهره ای که مدتی گرفتار آن هستید، برطرف شود. زیرا شادی برازنده شماست.

۶- افسردگی چندر روزه شما موردی ندارد. بلکه بهتر است شکیبا باشید تا او سر به راه گردد. تغذیه کامل را برایتان حتماً توصیه می کنم تا سلامتی شما به خطر نیفتد.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 463 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به قول معروف لقمه ای بسیار بزرگتر از دهان خود برداشته ای و از وصال به مقصود ناامیدی، زیرا بین تو و آن نیت فاصله بسیاری است. اما تو انسانی پاک دل و ساده هستی و وجودت از غرض ورزی خالی است. خداوند نیز به یمن این حس نیکو تو را در انجام این نیت یاری خواهد کرد. نگران او نباش که لطف خدا همراه اوست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های یازدهم تا سیزدهم می فرماید:

* دید را محبوبی چون تو را که شاهی باشی کجا کسی به دست می آورد من بی قید و بی پروا و بدنام چگونه وصالت دست می یابم.

* اصل کار این است که تو سالم باشی والا زیان و ضرر مال و مقام جزئی است.

* خداوند آگاه است که حافظ چه قصدی دارد و دانش خداوند برای دانستن مطلوب من کافی است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در فکر کار یا چیزی یا کسی هستید که از دسترس شما فعلاً دور می باشد. پس ابتدا با توکل بر خداوند و آنگاه با اراده ای قوی و تصمیمی راسخ، کمر همت برببندید و تلاش کنید زیرا موفقیت از آن شماست.

۳- این نیت قابل دسترسی است. تنها اراده ای می طلبد و صبری می خواهد تا به موقع عملی گردد. پس شتاب جایز نمی باشد.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید که بسیار کارساز خواهد بود. راز دل را به کسی نگویید.

۵- وضعیت و حال بیمار خوب خواهد شد. خرید و فروش مفید است. تغییر شغل صلاح نمی باشد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: مغرور و متکی به نفس، مسئولیت پذیر، فداکار، اندیشمند، مهربان، احساساتی و حق شناس.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۱۸۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد