//
کدخبر: ۴۷۱۸۳۸ //
فال انگلیسی

فال انگلیسی| فال انگلیسی یکشنبه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی| فال انگلیسی یکشنبه 28 مردادماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده‌ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال انگلیسی را برای شما در نظر گرفته‌ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 

فال انگلیسی ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

ممکن است با دوست تان دوچار سوتفاهم شوید. بهتر است آرامش خود را حفظ کنید. در طول بعد از ظهر حس و حال خوبی خواهید داشت و فرصت سپری کردن زمان های رمانتیکی را با عشق تان خواهید داشت.

فال انگلیسی ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

در طول صبح ممکن است که سردرگم باشید. که می تواند مشارکت ها را تحت تاثیر قرار دهد. اگر فرصتی برای پیوستن به یک مشارکت جدید به شما داده شد، در قبول کردن آن عجله نکنید! اول بهتر است نظر عشق تان را جویا شوید.

فال انگلیسی ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

یکی از رازهایی که بهتر از بقیه آن را در سینه خود حفظ کرده اید این است که چگونه در حالیکه اصلاً هیچ کاری انجام نمی دهید می توانید اینقدر مشغول و گرفتار به نظر برسید. خوشبختانه احتمالاً امروز مقدّر شده تا استراحت کنید. هیچ نیازی نیست که با ساختن داستانهایی درباره اینکه به زودی چه کارهایی را باید انجام بدهید دیگران را فریب دهید. در واقع، گمراه کردن دیگران اصلاً لزومی ندارد؛ شما هم یک شرکت کننده در بازی زندگی هستید و نه یک شعبده باز. دست از تلاش برای تحت تاثیر قراردادن دوستان تان بردارید و این کارها را کنار بگذارید. برنارد باروک خیّر می گوید: همان کسی باشید که هستید و چیزی که احساس می کنید را به زبان بیاورید، زیرا آنهایی که اهمیت می دهند اهمیتی ندارند و آنهایی که اهمیت دارند برایشان اهمیتی ندارد.

فال انگلیسی ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده‌اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می‌کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

فال انگلیسی ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

زمان مناسبی برای زندگی عاشقانه و فعالیت های مرتبط با خانه می باشد. امروز صبح ممکن است اجبارا سفرتان را لغو کنید. بهتر است. به این ترتیب می توانید زمان بیشتری برای برنامه های مرتبط به خانه خود داشته باشید. در طول شب ممکن است برخی از دوستانتان را ملاقات کنید.

فال انگلیسی ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن دردلهایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرفهایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرفهای شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.

فال انگلیسی ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

مجبور هستید تصمیمات مهمی را در ارتباط با زندگی عشقی خود بگیرید. یک شخص بزرگتر توصیه های مفیدی را به شما ارائه می دهد. ممکن است امروز کارآمد نباشید، اما دوستان و خانواده تان شما را حمایت خواهند کرد. باید از درگیری و بحث اجتناب کنید و کمک یک خانم جوان را قبول کنید.

فال انگلیسی ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

امروز از هرگونه ریسک کردن پرهیز کنید! به نظر می رسد که در بهترین حالت نیستید، از نظر جسمی و روحی احتمالا بخواهید که از بحث و درگیری با یک شخص بزرگتر که سعی دارد بر روی پروژه های کاری تان تاثیر گذار باشد خودداری کنید. باید صبور باشید.

فال انگلیسی ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه‌ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی‌استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

فال انگلیسی ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

اگر شما به خاطر استرس‌هایی که در محل کار با آنها مواجه شده‌اید عصبانی هستید، باید بدانید که اوضاع روند ثابت خود را پیدا می‌کند. اما این اتفاق‌ها شور و هیجان خاص خودش رادارد و به این زودی‌ها تمام نمی‌شود. پس الان چه چیزی اهمیت بیشتری دارد؟ هم اکنون لذت بردن از زندگی مهم ترین چیز است و استرس‌هایی که با آنها روبرو می‌شوید کوچکترین اهمیتی ندارند. مکانی آرام پیدا کرده تا در آنجا بتوانید نگرش خود را تغییر داده و آن را بهتر کنید.

فال انگلیسی ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

اینکه فقط شغلی داشته باشید تا بتوانید از پس مخارج زندگی بربیایید کافی نیست. کائنات از شما دعوت می کند تا نقشی را بر عهده بگیرید که تاثیر مثبتی بر اطرافیان تان و شاید حتی جهان می گذارد. اگرچه نگران ابعاد عملی امور مالی خود هستید، اما نمی توانید به انبوهی از کارهایی که واقعاً باید انجام بشوند پشت کنید. به جای آنکه به دنبال یک راهکار سریع باشید، در حالیکه پلوتون تحول آفرین در دهمین منزل مسئولیت های عمومی تان تحت حمایت خورشید مصمم قرار گرفته، یک راه باثبات را به سوی تغییرات ماندگار انتخاب کنید. در جستجوی حقیقت وجودی خود وجدان تان را زیر و رو کنید و در صورت لزوم، اولویت های خود را جرح و تعدیل کنید.

فال انگلیسی ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

شما آمادگی کامل دارید که مسئولیت‌های بیشتری قبول کنید، اما این کار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما توانایی انجام دادن کارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلکه بدین معنی است که شما به دلیل اینکه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌کنید، طاقت شکست خوردن را هم ندارید. با کم کردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر کنید.

 

 

برای مشاهده فال های روزانه کلیک کنید

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۱۸۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد