//
کدخبر: ۴۷۳۲۵۸ //
فال انگلیسی

فال انگلیسی| فال انگلیسی چهارشنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی| فال انگلیسی چهارشنبه 7 شهریور ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده‌ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال انگلیسی را برای شما در نظر گرفته‌ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فال انگلیسی ۷ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

زمان مناسبی برای زندگی عاشقانه و فعالیت های مرتبط با خانه می باشد. امروز صبح ممکن است اجبارا سفرتان را لغو کنید. بهتر است. به این ترتیب می توانید زمان بیشتری برای برنامه های مرتبط به خانه خود داشته باشید. در طول شب ممکن است برخی از دوستانتان را ملاقات کنید.

فال انگلیسی ۷ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

احتمالاً رفتار غیرمنتظره یک نفر باعث می شود که در تلاش برای اینکه بفهمید که چه اشتباهی مرتکب شده اید، به خودتان شک کنید. با این حال، شما کاملاً این توانایی را دارید که با امواج تغییر هماهنگ باشید؛ چنان به نظر می رسد که گویی اراده درونی شما از همیشه قوی تر شده است. شما وارد یک موقعیت طاقت فرسا و مهم می شوید که همه را سراسیمه می کند، اما شما به شکل موثری تردیدها را کنار می زنید. خوشبختانه، انبارهای عاطفی شما پر از قدرت و استقامت درونی هستند. افلاطون می گوید: ما به آسانی می توانیم کودکی که از تاریکی می ترسد را ببخشیم؛ فاجعه واقعی هنگامی رخ می دهد که انسان از روشنایی می ترسد.

فال انگلیسی ۷ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

امروز شما در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید و نمی‌دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه؟! ممکن است این پیشنهاد با برنامه‌های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید.

فال انگلیسی ۷ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

در طول صبح ممکن است که سردرگم باشید. که می تواند مشارکت ها را تحت تاثیر قرار دهد. اگر فرصتی برای پیوستن به یک مشارکت جدید به شما داده شد، در قبول کردن آن عجله نکنید! اول بهتر است نظر عشق تان را جویا شوید.

فال انگلیسی ۷ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

توانایی شما در رها کردن احساسات پیچیده و به روشنی در مورد خود صحبت کردن موهبتی واقعی است. اما این توانایی بعضی اوقات هم می‌تواند به ضررتان تمام شود. برای دنبال کردن تمام راه‌های احساسی وقت کافی وجود ندارد. اگرچه این کار می‌تواند صبر شما را به بوته آزمایش بگذارد، اما باید سعی کنید برای همیشه نکات مبهم را از بین ببرید.

فال انگلیسی ۷ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

شما در زمینه شغلی خود در مرحله آزمون و امتحان بودید و شرایط بدی را می‌گذراندید اما اکنون با توفیق خداوند بر تمام امتحانات فائق آمده اید و آسوده خاطر شده اید. مثبت بینی فوق العاده شما باعث شده است که مشکلات را کوچک ببینید برای همین مشکلات را ساده تر حل می‌کنید. اگر در موقعیت سختی باشید با نگرشی مثبت و با گرفتن مشورت از دیگران این مشکلات را حل می‌نمایید و با درایت بالایتان اجازه هیچ گونه انتقادی را به کسی نمی‌دهید.

فال انگلیسی ۷ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

ممکن است مرتب کردن اولویت های تان دشوار باشد، مجبور هستید که کارهای مهمی را در محل کارتان انجام دهید، در حالیکه برای حل مشکلات مالی اصرار می کنید. باید به مسئولیت های حرفه ای خود توجه بیشتری داشته باشید. از هر گونه خیالپردازی اجتناب کنید.

فال انگلیسی ۷ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

خود را به دست سرنوشت سپردن زیاد کار راحتی نیست، اما اگر بتوانید همه چیز را رها کرده و با آرامش خاطر به خدا بسپارید روز خاطره انگیزی خواهید داشت. اگر مسئولیت های خیلی زیادی ندارید واقعا دلیل ندارد که خودتان را اینگونه نشان دهید و همچنین زیاد کار کردن برایتان فایده ای ندارد. قبول کردن سرنوشت تان بهتان کمک می کند از زندگی تان بیشتر لذت ببرید.

فال انگلیسی ۷ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

اگرچه احتمالاً به این خاطر که امروز کار زیادی انجام نمی دهید راضی هستید، اما می توانید روشهای ساده ای را پیدا کنید که به کمک آنها کارهای بیشتری را بدون هیچ تلاش خاصی به سرانجام برسانید. در واقع، طبیعت آسانگیرتان می تواند باعث سوءبرداشت دیگران شود و تصور کنند که تنبلی می کنید. با این وجود، شما بیش از آنچه که دیگران فکر می کنند عملگرا و منطقی هستید و می دانید که هنگامی که در زیر نور رضایت و شادمانی دراز می کشید چه حس خوبی به شما منتقل می شود. هَری تِرومَن می گوید: جالب است که اگر به اینکه امتیاز به نام چه کسی ثبت می شود اهمیتی ندهید چه دستاوردهایی را می توانید نصیب خود کنید.

فال انگلیسی ۷ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

اگر چه ممکن است مشکلاتی برای حل وجود داشته باشد، نباید خودتان را خسته کنید. سعی کنید بیشتر استراحت کنید. ممکن است موفق شوید که تغییراتی در خانه تان ایجاد کنید که برای زندگی عاشقانه شما مفید خواهد بود. ممکن است بخواهید مقدار قابل توجهی پول را خرج کنید. دقت کنید زمان مناسبی برای خرید وسایل های گران قیمت نمی باشد.

فال انگلیسی ۷ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

احتمالاً امروز با اسراری دست و پنجه نرم می کنید که باید مخفی بمانند، اما باز هم به این فکر می کنید که شاید بد نباشد که بازی را عوض کنید و رازها را فاش کنید. بدون شک اگر اعتمادی که به شما شده را زیر پا بگذارید، خشم فردی که به شما اطمینان کرده را بر می انگیزید. اما آن صدای ضعیف در ذهن شما دست از تکرار بر نمی دارد. خوشبختانه، پلوتون قدرتمند در دوازدهمین منزل حریم خصوصی تان با هماهنگی کامل با خورشید یک زاویه سه گانه تشکیل می دهد و موهبت استحکام روحی لازم برای نگه داشتن زبان و حفظ رازداری تان را به شما ارزانی می کند. استِفانی مِیِر نویسنده می گوید: «گاهی وفاداری مانع کاری می شود که می خواهید انجام بدهید.» راز دیگران به شما تعلق ندارد که بخواهید آن را به کسی تقدیم کنید.

فال انگلیسی ۷ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

رابطه شما با عشق تان خیلی خوب پیش می رود و فرصت این را خواهید داشت که لحظه های رومانتیکی را با هم سپری کنید، حتی ممکن است یک سفر کوتاه داشته باشید. ممکن است تصمیم بگیرید که اقلام با ارزشی را برای خانه تان خریداری کنید. باید از درگیر شدن با مسائل حساس اجتناب کنید، زیرا احتمالا به نتایج دلخواه دست پیدا نکنید.

 

 

برای مشاهده فال های روزانه کلیک کنید

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۳۲۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد