//
کدخبر: ۴۷۵۷۲۴ //
فال انگلیسی

فال انگلیسی| فال انگلیسی شنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی| فال انگلیسی شنبه 24 شهریور ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده‌ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال انگلیسی را برای شما در نظر گرفته‌ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فال انگلیسی ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه‌ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی‌استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

فال انگلیسی ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

عملکرد شما کمک می کند که یک تجارت جدیدی را شروع کنید. یک دوست ممکن است به شما فرصتی برای پیوستن به یک مشارکت را پیشنهاد دهد که به نظر می رسد سودآور است. مجبور نیستید امروز تصمیم بگیرید. باید توصیه های عشق تان را نیز در نظر بگیرید.

فال انگلیسی ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

شما امروز کاملاً رویاهای خود را جدی گرفته‌اید و از افراد دیگر هم انتظار دارید همین کار را بکنند. اما شاید با عکس العمل‌های خیلی به موقع و سریع عمل نکنید، چراکه اعتقاد دارید فرصتی برای جبران کردن چیزهای که از دست داده‌اید دارید. به جای اینکه از گفتگوهای احساسی و پرمعنی چشم پوشی کنید، با ایجاد کردن یک تصویر ذهنی جذاب به سویشان جذب شوید. فقط یادتان باشد این گفتگوها واقعی است!

فال انگلیسی ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

شما احساس می‌کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است، اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید، اما صادق بودن با احساسات‌تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان می‌شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید، می‌توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین‌ها را بالا بزنید و دست به کار شوید!

فال انگلیسی ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

شما وقتی با دوست صمیمی‌تان در مورد مشکلات خود در منزل صحبت می‌کنید باید کاملاً واقع بین باشید. اعتماد شما به دوست خود باعث می‌شود به هر حرفی که به شما می‌زند و شما بهش نیاز دارید گوش دهید، اما ممکن است او نتواند توصیه‌ای به شما بکند که بهش نیاز داشته باشید. به جای اینکه از دیگران توقع زیادی داشته باشید، خودتان تلاش کنید چیزهایی که نیاز دارید را بیابید.

فال انگلیسی ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

امروز عملکرد فوق العاده ای دارید و چنان به نظر می رسد که انگار که به هر چیزی که دست می زنید، به طلا تبدیل می شود. خوشبختانه در شرایطی که پنج سیاره در نشانه عمل گرای زمین با هم هماهنگ شده اند، اوضاع بر وفق مراد شما است. در حال حاضر همه چیز خیلی ساده است: شما مشکل را شناسایی می کنید، یک راهکار به ذهن تان می رسد و آن مشکل حل می شود. روش عملیاتی شما برای کار از نظر بازده به شما امتیاز قابل توجهی می دهد. هِنری فورد می گوید: راز یک زندگی موفق در این است که کاری که سرنوشت برای شما مقدّر کرده را پیدا کنید و آن را انجام بدهید.

فال انگلیسی ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

احتمالاً امروز خیالات آزاردهنده ای به ذهن تان خواهند آمد که دست از سر شما بر نمی دارند، و این افکار به جای عقرب های سمی، بیشتر شبیه حشرات مزاحم هستند. شما آرزو می کنید که ای کاش این افکار پرواز می کردند و می رفتند تا بتوانید از زیبایی های امروز لذت ببرید. خوشبختانه اکنون که پلوتون تحول آفرین در نشانه شما با خورشید درخشان به همکاری مشغول است، زیاد نسبت به توانایی های خود تردید ندارید. قدرت اراده شما آنقدر قوی است که می تواند کوه را هم جابجا کند. نیروی درونی و قلبی خود را برای مسائل جزئی و بی اهمیت هدر ندهید.

فال انگلیسی ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

گاهى اوقات وقتى که شما در کارى موفق مى شوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانى که شما از نظر احساسى ضربه مى‌خورید توانایى انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمى‌توانند به این شکلى که در حال حاضر هستند مدت زیادى دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفى قضاوت نکنید؛ شما خودتان مى دانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید.

فال انگلیسی ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

رابطه شما با عشق تان خیلی خوب پیش می رود و فرصت این را خواهید داشت که لحظه های رومانتیکی را با هم سپری کنید، حتی ممکن است یک سفر کوتاه داشته باشید. ممکن است تصمیم بگیرید که اقلام با ارزشی را برای خانه تان خریداری کنید. باید از درگیر شدن با مسائل حساس اجتناب کنید، زیرا احتمالا به نتایج دلخواه دست پیدا نکنید.

فال انگلیسی ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

توانایی شما در رها کردن احساسات پیچیده و به روشنی در مورد خود صحبت کردن موهبتی واقعی است. اما این توانایی بعضی اوقات هم می‌تواند به ضررتان تمام شود. برای دنبال کردن تمام راه‌های احساسی وقت کافی وجود ندارد. اگرچه این کار می‌تواند صبر شما را به بوته آزمایش بگذارد، اما باید سعی کنید برای همیشه نکات مبهم را از بین ببرید.

فال انگلیسی ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده‌اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می‌کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

فال انگلیسی ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

امروز روز عشق ورزیدن است و برایتان چندین اتفاق شگفت‌انگیز همراه خواهد داشت. باوجود اینکه شما دیگران را به طور واقع بینانه‌ای ارزیابی نمی‌کنید، ولی می‌توانید بهترین خصوصیات هر فرد را ببینید. فقط فراموش نکنید که در پس ظاهر جذاب هر آدم، چیزهای پیچیده دیگری نیز نهفته است، و گاهی وقت‌ها هم شاید این حقیقت زیاد زیبا نباشد.

 

برای مشاهده فال های روزانه کلیک کنید

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۵۷۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد