//
کدخبر: ۴۷۶۲۶۸ //
فال انگلیسی

فال انگلیسی| فال انگلیسی چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی| فال انگلیسی  چهارشنبه 28 شهریور ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده‌ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال انگلیسی را برای شما در نظر گرفته‌ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فال انگلیسی ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

به نظر می رسد که مصمم هستید که بر روی خانواده و خانه تمرکز کنید. قصد خرید اقلام با ارزشی را برای خانه دارید. یکی از بستگان نزدیک ممکن است توصیه های مفیدی برای کمک به صرفه جویی در هزینه هایتان برای شما داشته باشید. عجولانه و بدون در نظر گرفتن توصیه های عشق تان تصمیم نگیرید.

فال انگلیسی ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

امروز از هرگونه ریسک کردن پرهیز کنید! به نظر می رسد که در بهترین حالت نیستید، از نظر جسمی و روحی احتمالا بخواهید که از بحث و درگیری با یک شخص بزرگتر که سعی دارد بر روی پروژه های کاری تان تاثیر گذار باشد خودداری کنید. باید صبور باشید.

فال انگلیسی ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

امروز ریشه خلاقیت تان در عمق ضمیر ناخودآگاه شما قرار دارد و کمتر به کلمات زیرکانه، تصاویر زیبا یا کارهای سطحی علاقمند هستید. در عوض، در تعمق و مکاشفه به سر می برید و می خواهید که رفتار فعلی خود را در قالب یک زمینه فلسفی بگنجانید. استعداد خاص شما حفظ دیدگاه منطقی در هنگام سیاحت در اسرار ماورایی است. اِلیزابِت کِبلِر راس می گوید: مردم مثل پنجره هایی هستند که شیشه های رنگارنگ و منقش دارند. هنگامی که خورشید می درخشد آنها هم برق می زنند، اما با هجوم تاریکی، فقط در صورتی زیبایی حقیقی آنها آشکار می شود که نوری از درون بر آنها بتابد.

فال انگلیسی ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

اگر شما قصد تغییرات در منزل را دارید، زمان مناسبی است. به دوستان و بستگانی که مایل به کمک کردن هستند اعتماد کنید. زمان مناسبی برای بازسازی، اسباب کشی، تعمیرات و ... است. توصیه های یک خانم ممکن است باعث دعوا بین شما و عشق تان شود. بهتر است آرام بمانید و احتیاط کنید.

فال انگلیسی ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده‌اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می‌کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

فال انگلیسی ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

امروز زمانی برای طرح برنامه و نقشه جدید ندارید،‌ پس بی مقدمه و سریع شروع به کار کنید و برنامه های قبلی خود را به اتمام برسانید. این تاکتیک باید خوب عمل کند مگر اینکه کسی بخواهد صلاحیت و شایستگی شما را زیر سئوال ببرد و شما هم بخواهید با او مقابله به مثل کنید.به هر حال،‌ درگیری و بگو مگو هیچ چیز را حل نمی کند،‌بهتر این است که بی تامل دست به کاری نزنید تا بتوانید روال کار خود را بهبود ببخشید. شما می توانید از درگیری های بی جهت اجتناب کنید،‌ اگر فقط و فقط به اهداف خود تمرکز کنید و به این کاری نداشته باشید که دیگران چه می گویند و نظرشان راجع به کارهای شما چیست.

فال انگلیسی ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

در طول صبح، سردرگمی و حساسیت بیش از حد شما بر روی روابط تان تاثیر می گذارد، احتمالا به این دلیل است که دیگران در ارتباط با شما دوچار سوتفاهم می شوند. باید جلسات مهم در ارتباط با کسب و کارتان را به زمان دیگر موکول کنید. احتمالا بخواهید توصیه های بستگان نزدیک را در نظر بگیرید، زیرا ممکن است حس تان امروز قابل اطمینان نباشد.

فال انگلیسی ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

در طول صبح ممکن است که سردرگم باشید. که می تواند مشارکت ها را تحت تاثیر قرار دهد. اگر فرصتی برای پیوستن به یک مشارکت جدید به شما داده شد، در قبول کردن آن عجله نکنید! اول بهتر است نظر عشق تان را جویا شوید.

فال انگلیسی ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

اینکه فقط شغلی داشته باشید تا بتوانید از پس مخارج زندگی بربیایید کافی نیست. کائنات از شما دعوت می کند تا نقشی را بر عهده بگیرید که تاثیر مثبتی بر اطرافیان تان و شاید حتی جهان می گذارد. اگرچه نگران ابعاد عملی امور مالی خود هستید، اما نمی توانید به انبوهی از کارهایی که واقعاً باید انجام بشوند پشت کنید. به جای آنکه به دنبال یک راهکار سریع باشید، در حالیکه پلوتون تحول آفرین در دهمین منزل مسئولیت های عمومی تان تحت حمایت خورشید مصمم قرار گرفته، یک راه باثبات را به سوی تغییرات ماندگار انتخاب کنید. در جستجوی حقیقت وجودی خود وجدان تان را زیر و رو کنید و در صورت لزوم، اولویت های خود را جرح و تعدیل کنید.

فال انگلیسی ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

زمان مناسبی برای زندگی عاشقانه و فعالیت های مرتبط با خانه می باشد. امروز صبح ممکن است اجبارا سفرتان را لغو کنید. بهتر است. به این ترتیب می توانید زمان بیشتری برای برنامه های مرتبط به خانه خود داشته باشید. در طول شب ممکن است برخی از دوستانتان را ملاقات کنید.

فال انگلیسی ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

در طول صبح ممکن است که سردرگم باشید. که می تواند مشارکت ها را تحت تاثیر قرار دهد. اگر فرصتی برای پیوستن به یک مشارکت جدید به شما داده شد، در قبول کردن آن عجله نکنید! اول بهتر است نظر عشق تان را جویا شوید.

فال انگلیسی ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

ممکن است وارد مرحله جدیدی از زندگی اجتماعی و عاطفی تان شوید. فرصتی برای ایجاد یک کسب و کار جدید به وجود می آید. مهارت های ارتباطی شما می تواند در هر سفری که امروز انجام می دهید موفق شوید. باید پول خود را عاقلانه خرج کنید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۶۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد