//
کدخبر: ۴۷۶۵۷۳ //

فال فردا شنبه۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ / چشم‌هایت را ببند و نیت کن!

فال فردا شنبه31 شهریور ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال فردا شنبه31 شهریور ماه 1403 / چشم‌هایت را ببند و نیت کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

فال فردا، یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که برخی افراد در جامعه به آن اعتقاد دارند. این فال مانند سایر فال‌هایی مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه ما رواج پیدا کرده است.

به هر حال، باید توجه داشت که فال فردا تنها یک بهانه است و همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. این به معنی این است که هرگونه پیش‌بینی و تعبیری که از فال فردا صورت می‌گیرد، به هیچ عنوان اعتبار علمی ندارد و نباید برای اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی به آن اتکا کرد.

فال ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

تعیین کردن مرز بین زیرکی و حمقت کار سختی است و شما در حال حاضر نمی‌توانید روی این لبه باریک زندگی کنید. اما از شکست خوردن نهراسید، برای اینکه هوش فوق‌العاده عطارد همراه با ثبات و ایستادگی کیوان به اندازه کافی می‌تواند از شما حفاظت کند. لزومی ندارد هر فکر جالبی که به ذهنتان می‌آید را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده‌هایتان را برای خودتان نگه دارید می‌توانید قدرت و اعتبار بیشتری کسب کنید.

فال ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

سیاره حاکم شما کیوان فردا روابط شما را مهار می‌کند و زمانیکه شما در حال صحبت با تحکم هستید لحن شما را آرام می‌کند. ممکن است شما با همه این موضوعات درگیر باشید با این حال تلاش‌های بی پایان شما حتما نتیجه خواهد داد. قوانین بازی را تغییر دهید تا انرژی تان نیز متحول شود. قدرت در دستان شماست تا با سخنان الهام بخش‌های خود رویاهای دیگران را پرورش دهید. فقط تعهد نکنید همه آن رویاها را یکباره تحقق می‌بخشید.

فال ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

فردا بین دوراهی گرفتار شده اید. از یک طرف مسوولیت های کاری شما هستند و از طرفی هم باید به مسایل شخصی و خانوادگی خود توجه بیشتری نشان دهید. تضاد میان این دو شما را عصبی می کند. بهتر این است که سنگینی وزنه به سمت کار باشد. اما تا دیروقت سرکار نمانید. سر تایم اصلی به خانه بازگردید و در کنار خانواده باشید و به نیاز آنها نیز توجه زیادی نشان دهید. محبتی که به عشق/همسرتان ابراز می کنید به خودتان نیز انرژی مضاعف می دهد و با انگیزه بیشتر کارهایتان را انجام خواهید داد.

فال ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

شما فردا نسبت به روزهای قبل حال و حوصله بیشتری دارید و به راحتی با شخصی که به حرفه شما وارد شده است به رقابتی حساس می‌پردازید. حتی اگر نیت شما هم خوب باشد، وضعیتی اتهام‌آمیز داشتن باعث می‌شود که دیگران تحریک شوند تا علیه شما وارد عرصه شوند. آگاه بودن از نگرشهای خودتان اعم از نگرشهای منفی و نگرشهای مثبت درحالیکه به شما اجازه می‌دهد که قبل از اینکه شرایط سخت و دشوار گسترش پیدا کنند از آنها بگذرید، می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.~

فال ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظرات درستی دارید و این باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. علاوه بر این شما قادرید که فکر و ذهن تان را برای این بگذارید که نیازهای خود را شناخته و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما به خود مغرور نشوید؛ اگر این کار را بکنید، برنامه ریزی‌های کوچکی که اخیرا داشته اید نتیجه معکوس خواهند گرفت و شما را با اوضاعی آشفته مواجه خواهند کرد. بهترین همکاری و مساعدت شما این است که تا جایی که می‌توانید در لحظه حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را می‌برید.

فال ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

خودتان را برای یک جمعه هیجان انگیز آماده کنید. کارهای همیشگی شما را خسته کرده اند و حتی دوستانتان را نیز به انجام یک کار جدید و جالب دعوت می کنید. در این زمینه می توانید به راحتی آنها را قانع و با خود همراه کنید. اما به خاطر داشته باشید که سراغ کارهایی نروید که توانایی رویارویی با عواقب احتمالی آنها را ندارید و قبل از انجام هر کاری به آن خوب فکر کنید. احساس فشار ناشی از کار و مسئولیت هایی که دارید شما را خسته کرده است، در این زمینه بهترین همراه شما همسرتان خواهد بود. از او بخواهید در کنارتان باشد و نیاز های خود را با او در میان بگذارید. آنهایی که تنها هستند فردا ممکن است خودشان را در کنار شخص ویژه ای بیابند که دلشان می خواهد به او نزدیکتر شوند. به جای حرف زدن بیشتر گوش کنید

فال ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

احتمالاً الهامات روشنی در مورد شیوه‌های جدید برقراری ارتباط با دیگران به شما می‌رسد. قوانین قدیمی‌شما درمورد روابط اکنون دستخوش بازنگری هستند. همانطور که متوجه شده‌اید راه‌های بسیاری نسبت به آنچه قبلاً می‌دانستید، وجود دارند. شما گویی در جایگاه یک راننده قرار دارید و قادر به تعریف آنچه می‌خواهید هستید بدون اینکه خواسته‌های دیگران را کورکورانه بپذیرید. این کار را با درمیان گذاشتن نظرات خود با یک شخص مطمئن انجام دهید.

فال ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

فردا سرشار از ایده هستید. البته برای کاشتن بذر و برداشت آن در آینده خیلی نزدیک هم فرصت خوبی هم فرصت خوبی است. از نظر جسمانی و سلامت بدنی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید و می توانید از آن برای انجام کارهای مفید استفاده کنید. کارهایی از قبیل کمک کردن در کارهای خانه یا ورزش. از اینکه مسوولیت هایی را به عهده بگیرید هیچ هراسی نداشته باشید. البته به اندازه توان خود مسوولیت قبول کیند تا شرمنده نشوید.

فال ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

اگرچه ممکن است برای کارهایی که فردا باید انجام دهید زیاد دل و جرأت نداشته باشید، اما این توانایی را دارید که روی کارهایتان تمرکز کنید. حواستان جمع باشد، برای اینکه انجام دادن این کارها آنقدر از شما انرژی می‌گیرد که ممکن است شما جنبه‌های اجتماعی در میان دیگران بودن را نادیده بگیرید. حتی اگر تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح خیلی مشکل به نظر برسد، به وجود آوردن این تعادل در طول روز باعث رضایت بیشتر شما خواهد شد.

فال ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

اگر چیز جدیدی به ذهنتان می‌رسد خیلی زود در طول روز آنها را ابراز کنید. اگرچه افکار شما رشد پیدا می‌کنند، شما بیشتر از فشار آوردن نیاز به برقراری ارتباط با آنها دارید. اگر شما مدت زمان زیادی منتظر بمانید فرصت رسیدن به خیلی از چیزها را خواهید داشت. اگر شما رک باشید و فکر بازی نیز داشته باشید می‌توانید به بهترین نتایج نائل شوید. اطرفیان شما از صداقتتان قدردانی خواهند کرد، حتی اگر بهشان زیان رسانده باشد.

فال ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می‌کردید عمل کنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می‌سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما کمی هم کناره‌گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

فال ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

فردا ممکن است اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل کار برایتان رخ دهد، که باعث شود برنامه ریزی‌های قبلی خود را کنار بگذارید. معمولا این جریان اتفاقات شعور کسی را بالا نمی‌برد پس تلاش نکنید که به برنامه‌های قدیمی خود بچسبید. با وجود اینکه شما دوست دارید که اجازه دهید همه این نگرانی‌ها از شما جدا شوند، یک سری جدید اتفاقات ممکن است به سرعت رخ دهند،‌ و به شما اجازه می‌دهند که زود تر آن که انتظارش را داشتید به نتیجه برسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۶۵۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد