//
کدخبر: ۳۳۸۴۲۲ //

ثبت یک فوتی کرونایی در این استان پس از ۹ روز

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از ثبت یک فوتی کرونایی پس از ۹ روز در استان خبر داد.

ثبت یک فوتی کرونایی در این استان پس از 9 روز
به گزارش فرتاک نیوز،

منوچهر حبیبی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر ۸۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که آمار به نسبت خوبی است.

حبیبی با بیان اینکه همه شهرستان‌های استان قزوین در وضعیت آبی هستند، بیان کرد: هم اکنون متأسفانه حال ۸ نفر از بیماران مناسب نیست.

وی با بیان اینکه پس از ۹ روز در استان قزوین یک بیمار بر اثر ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داد، اضافه کرد: متأسفانه از ابتدای شیوع این ویروس تا به امروز ۲ هزار و ۶۸۵ نفر بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: ۹۴ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان حداقل یک دوز و ۸۴ درصد نیز هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند اما میزان دریافت دوز سوم حدود ۲۰ درصد است.

وی افزود: در تمام پایگاه‌های تزریق واکسن، انواع واکسن‌های داخلی و خارجی و متنوع موجود است و متقاضیان به اختیار خود می‌توانند نوع واکسن را انتخاب کنند و هیچ‌گونه کمبود و محدودیتی نیز در این خصوص وجود ندارد.

حبیبی با اشاره به توصیه متخصصین در خصوص تزریق دوز سوم واکسن تأکید کرد: هم استانی‌های عزیز قزوین در خصوص تزریق دوز سوم واکسن اقدام و همکاری لازم را داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۴۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد