//
کدخبر: ۴۱۹۰۳۴ //
قهوه | لیمو | لاغری

قهوه لیمو باعث لاغری می‌شود؟

روش جدیدی برای کاهش وزن معرفی شده است که شامل افزودن لیمو به قهوه است و طرفداران آن معتقدند که این به دلیل خواص لیمو در افزایش متابولیسم و ​​چربی سوزی است که منجر به کاهش وزن می شود.

قهوه لیمو باعث لاغری می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

این ایده احتمالاً در میان کسانی که معتقدند نوشیدن آب لیمو می تواند به کاهش وزن کمک کند محبوب است، اما کارشناسان می گویند که هیچ مدرکی پشت این نظریه وجود ندارد.

سامانتا کاستی، متخصص تغذیه از ایالات متحده می‌گوید: در حالی که افزودن لیمو به آب می‌تواند طعم و آب بدن شما را بهبود بخشد، تنها راه کاهش وزن این است که کالری کمتری نسبت به سوزاندن کالری بسوزانید.

مهم نیست که چه چیزی در قهوه خود وارد می کنید، اما اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید، باید به آنچه در طول روز می خورید و می نوشید توجه کنید.

کارشناسان همچنین نسبت به توصیه های غذایی افراد دارای معلولیت هشدار می دهند. هیچ راه حل سریعی برای کاهش وزن وجود ندارد. اگر می خواهید وزن کم کنید، به جای تکیه بر غذا و نوشیدنی برای کاهش چربی به طرز جادویی، روی یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم تمرکز کنید.

کاهش وزن می تواند یک فرآیند سالم و پایدار باشد، اما نیاز به عزم و تلاش دارد. اگر اضافه وزن یا چاق هستید، کاهش وزن می تواند سلامت شما را از طرق مختلف بهبود بخشد.

کاهش وزن به کاهش خطر بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت نوع 2 و انواع خاصی از سرطان کمک می کند. بهترین راه برای کاهش وزن، کاهش وزن به آرامی و دائمی است. با ایجاد تغییراتی در سبک زندگی که شامل رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی منظم می شود. با آنها سعی کنید هفته ای یک یا دو پوند وزن کم کنید و در تلاش برای افزایش شانس رسیدن به هدف خود صبور و ثابت قدم باشید.

برخی از تغییرات کوچکی که می تواند به کاهش وزن شما کمک کند، میان وعده های سالم، وعده های غذایی از پیش برنامه ریزی شده و فعالیت بدنی منظم است.

خواب مناسب در شب نیز برای کاهش وزن مهم است. افرادی که در شب به اندازه کافی می خوابند، نسبت به افرادی که خواب کافی ندارند، در کاهش وزن موفق تر هستند.

در صورت نیاز به کمک بیشتر با یک متخصص تغذیه یا مربی کاهش وزن مشورت کنید. از رژیم غذایی شیک پیروی نکنید همچنین به نکات کاهش وزن از منابع آنلاین غیرمجاز گوش ندهید. کاهش وزن با تغییرات طولانی مدت و سبک زندگی سالم همراه خواهد بود. با اراده و پشتکار می توانید به اهداف کاهش وزن خود برسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۰۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد