//
کدخبر: ۴۷۳۱۱۶ //
سلامت | قرص سوپراکل

عوارض مصرف قرص سوپراکل !

قرص سوپراکل حاوی سیترات کلسیم است، منبعی از کلسیم با فراهمی زیستی بالا. همچنین دارای ویتامین D3 است که به جذب کلسیم کمک می کند. قرص سوپراکل تولید شرکت داروسازی کیش مدیفارم با همکاری فنی شرکت Nature’s Only آمریکا به منظور کمک به حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها در بسته های 30 عددی موجود می باشد.

عوارض مصرف قرص سوپراکل !
به گزارش فرتاک نیوز،

قرص سوپراکل supracal شامل سیترات کلسیم، منیزیم، روی و ترکیبات ویتامین D است که به رشد و نگهداری استخوان ها و دندان ها، تقویت استخوان ها، سلامت عضلات و اعصاب کمک می کند. سوپراکل حاوی سویا، گلوتن، نشاسته، شکر، مخمر و رنگ مصنوعی نیست. افرادی که به سویا حساسیت دارند می توانند به راحتی از این مکمل استفاده کنند. این محصول به عنوان مکمل در افراد عادی که مستعد کمبود کلسیم هستند، در دوران بارداری و شیردهی و در افرادی که مستعد پوکی استخوان هستند استفاده می شود. از آنجایی که مصرف طولانی مدت کلسیم منجر به کمبود روی می شود، روی در فرمول قرص سوپراکل گنجانده شده است.

منیزیم بخش مهمی از مواد معدنی استخوان است و در ساخت استخوان دندان استفاده می شود. منیزیم یک عنصر مفید در حفظ تعادل ذخایر کلسیم و کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان است. ویتامین D موجود در قرص سوپراکل باعث افزایش جذب کلسیم از روده و کاهش دفع کلسیم از بدن می شود و با تعامل با هورمون پاراتیروئید باعث تسهیل حرکت کلسیم از استخوان ها می شود.

کاربرد و خواص قرص سوپراکل نیچرز اونلی

دارای سیترات کلسیم

روی

منیزیم

ویتامین D3

مناسب برای آقایان و خانم ها در تمام سنین

درمان پوکی استخوان

مکمل های غذایی در دوران بارداری و شیردهی

افزایش رشد قد کودکان و نوجوانان

افزایش استحکام استخوان ها و دندان ها

دوز و نحوه مصرف قرص سوپراکل

روزانه یک عدد از قرص یا کپسول سوپراکل supracal دی نیچرز اونلی همراه با غذا و یک لیوان آب میل شود. بیش از مقدار توصیه شده، مصرف نشود و از جویدن قرص سوپراکل نیچر اونلی خودداری نمایید.

عوارض قرص سوپراکل

یبوست خفیف

حالت تهوع

درد شکم

هیپرکلسمی (افزایش بیش از حد کلسیم)

سردرد

ضعف عضلانی

اختلالات گوارشی در موارد نادر

هشدار و احتیاط ها قبل از مصرف

قرص سوپراکل در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود. قرص سوپراکل در افرادی که از نارسایی کلیه، سنگ کلیه، سطح کلسیم بالای خون، هیپوپاراتیروئیدیسم و هموکروماتوز رنج می برند، باید با احتیاط مصرف شود و فقط باید توسط پزشک تجویز شود. افرادی که مبتلا به میاستنی گراویس یا سایر بیماری های عصبی-عضلانی هستند باید از مکمل های منیزیم مانند سوپراکل با احتیاط استفاده کنند.

استفاده از مکمل های ویتامین D مانند قرص سوپراکل کلسیم در افراد مبتلا به سارکوئیدوز، سندرم ویلیامز، هیپرفسفاتمی (افزایش فسفات خون) و هیپرپاراتیروئیدیسم اولیه باید با احتیاط انجام شود. قرص Supracal Nature’s Only باید با فاصله 2 ساعت از محصولات لبنی، غذاهای حاوی فیبر و سبوس بالا، چای، نوشابه ها و غذاهای حاوی اگزالات (مانند اسفناج، ریواس، چغندر، فلفل سبز و غیره) استفاده شود. همچنین بهتر است مولتی ویتامین ها و مکمل های حاوی آهن را در زمان دیگری از روز مصرف کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۳۱۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد