//
کدخبر: ۴۷۵۴۷۵ //
سلامت| زیبایی

اثرات کوکونات کلاژن بر سلامت و زیبایی پوست!

قرص کوکونات کلاژن با نارگیل و کلاژن و ویتامین C ترکیب شده است و مناسب برای زیبایی و بهبود پوست است. کوکونات کلاژن دارای روغن نارگیل، اسکوربیک اسید، کلاژن، ویتامین C و منیزیم است.

اثرات کوکونات کلاژن بر سلامت و زیبایی پوست!
به گزارش فرتاک نیوز،

منیزیم در کنار روغن نارگیل به رطوبت رسانی پوست کمک می‌کند و پوست از چین‌خوردگی و خشک شدن در امان می‌ماند. خواص ضدالتهابی که منیزیم در بدن ایجاد می‌کند از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌نماید. علاوه بر تأثیراتی که بر روی پوست دارد، از طرفی مواد معدنی است که در سنتز ویتامین‌ها و پروتئین‌ها نقش ایفا می‌کند و این امر برای کاهش ریزش موها و افزایش رشد مو بسیار کاربردی است.

یکی از دلایلی که ناخن‌های شما می‌شکند، موهایتان خشک است و پوستتان دچار آکنه یا چین‌وچروک می‌شود، می‌تواند کمبود برخی مواد مغذی در بدنتان باشد. نارگیل و کلاژن موادی است که می‌تواند در رفع این کمبود به شما کمک کند.

کلاژن پروتئینی است که به‌طور طبیعی در بدن، استخوان‌ها، موها، پوست و ناخن وجود دارد که 80 درصد از لایه داخلی پوست را تشکیل می‌دهد. کلاژن‌ها درواقع مسئول ایجاد انعطاف‌پذیری در پوست هستند که بدون وجود آن‌ها هنگامی‌که لبخند بزنیم یا اخم کنیم بی‌نهایت چین‌وچروک روی پوستمان ایجاد خواهد شد. وجود کلاژن و عملکرد آن به یک موضوع داغ در دنیای لوازم‌آرایشی تبدیل‌شده تا جایی که بسیاری از آن در سراسر دنیا تهیه‌شده و سالانه حجم انبوهی از آن مورد مصرف قرار می‌گیرد.

اما همه کلاژن‌ها به یک اندازه مؤثر نیستند. هضم این پروتئین سخت بوده و به‌خوبی جذب بدن نمی‌شود. به همین دلیل کلاژن هیدرولیز شده که جذب آسان‌تری در بدن انسان دارد، راحت‌تر است. درنتیجه پیشنهاد می‌کنیم که برای تهیه کلاژن خود به دنبال آن‌هایی باشید که حاوی نوع هیدرولیز شده آن هستند. قرص کوکونات کلاژن می‌تواند انتخاب خوب و بسیار مقرون‌به‌صرفه برایتان باشد.

خواص کوکونات کلاژن

چین‌وچروک پوست را کاهش می‌دهد.

سفتی پوست را حفظ می‌کند.

ارتجاعی بودن پوست را تقویت می‌کند.

آب‌رسانی به پوست را انجام می‌دهد

سلامت مفاصل را بهبود می‌بخشد.

به کاهش وزن کمک بسیاری می‌کند.

یک منبع انرژی است که به‌راحتی جذب می‌شود

شما با مصرف کوکونات کلاژن می‌توانید میزان مصرف خود را با دقت کنترل کنید. همچنین مطالعات نشان داده است که روغن نارگیل به کاهش چین‌وچروک پوست کمک می‌کنند.

از دیگر مواردی که در کوکونات کلاژن وجود دارد ویتامین C است. این ویتامین به دلیل اینکه در آب محلول است، نیاز است که به‌صورت روزانه مصرف شود. ویتامین C علاوه بر تأثیری که در سیستم ایمنی بدن دارد برای سلامت مو، پوست و ناخن شما نیز بسیار مهم است. همچنین نقش بسیار مهمی در کلاژن سازی دارد.

نحوه مصرف قرص کوکونات کلاژن

روزی 2 عدد همراه با وعده غذایی میل شود | این ویتامین یک آنتی‌اکسیدان بسیار قوی است که به محافظت پوست در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد نیز کمک می‌کند. با مصرف قرص کوکونات کلاژن 180 عددی ویتامین C موردنیاز خود را نیز به دست خواهید آورد و تأثیر قرص کوکونات کلاژن را بعد از مصرف 2 هفته کاملاً احساس خواهید کرد. یک عدد از این محصول دارای مواردی است که برای جوان‌سازی پوست شما بسیار مفید بوده و همچنین از پیری زودرس شما جلوگیری می‌کند.

این کپسول دارای کلاژن هیدرولیز شده است که برای جذب بسیار مناسب هست. این کلاژن هیدرولیز شده با کوکونات یا نارگیل ترکیب‌شده و به همراه ویتامین C به حفظ و تشکیل کلاژن در بدن و سلامت پوست کمک می‌کند.

تعیین زمان مناسب برای مصرف قرص بستگی به دلیل مصرف این مکمل دارد.به‌طور مثال گلی سین یکی از عناصر تشکیل‌دهنده‌ی کلاژن است که هم به خواب راحت در شب کمک می‌کند و هم هوشیاری ذهنی را در طول روز افزایش می‌دهد. بنابراین برای کسانی که می‌خواهند خواب راحتی را تجربه کنند مصرف کلاژن یک ساعت پیش از به خواب رفتن مفید است

ولی برای کسانی که می‌خواهند در طول روز سرحال باشند بهتر است همراه با صبحانه قرص را میل کنند. همچنین برای کمک به مفاصل و استخوان‌ها بهتر است کلاژن را چند ساعت قبل از خواب مصرف کنید تا با استراحت شبانه بدن، زمان لازم برای استفاده‌ی بهتر از کلاژن را پیدا کند.

قبل از خرید قرص کوکونات کلاژن حتماً با یک پزشک متخصص مشورت نمایید و سپس اقدام به استفاده کنید، چراکه استفاده بدون تجویز آن ممکن برای شما مشکلاتی را به وجود آورد و همچنین قیمت این کپسول بسیار بالا است و قبل از خرید حتماً اطلاعات کافی راجع این قرص داشته باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۵۴۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد