//
کدخبر: ۲۶۸۹۰۴ //

موج دوم شیوع کرونا زیر ذره‌بین «+چرخ»

ویژه‌برنامه‌ی «+چرخ» با بررسی ابعاد مختلف افزایش شیوع ویروس کرونا در ایران و سایر نقاط جهان از ۱۵ تیر روی آنتن شبکه‌ی چهار می‌رود.


موج دوم شیوع کرونا زیر ذره‌بین «+چرخ»
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، ویژه‌برنامه‌های‌ «+چرخ» آخرین وضعیت شیوع کرونا بر اساس آمار و اطلاعات منتشرشده‌ی منابع رسمی و معتبر، آخرین یافته‌ها درباره‌ی شناخت و درمان ابتلا به ویروس کرونا، وضعیت پروژه‌های ساخت واکسن کرونا و ... در نقاط مختلف دنیا را بررسی می‌کند.

اولین قسمت از ویژه‌برنامه‌ی «+چرخ»، ساعت ۱۹ امروز، یکشنبه (۱۵ تیر ماه)، با بررسی مهم‌ترین خبرها و رویدادهای دنیای پزشکی، فناوری و نجوم پخش می شود.

در این قسمت از برنامه‌ی «+چرخ»، حافظ آهی به‌عنوان مجری ـ کارشناس «+چرخ» با هادی محمدی، پژوهشگر و روزنامه‌نگار علوم‌پزشکی درباره‌ی اثربخشی داروی فاویپراویر بر درمان بیماران مبتلا به ویروس کوید-۱۹ گفت‌وگو خواهد کرد.

مهم‌ترین تحولات همه‌گیری ویروس کرونا در ایران و سایر نقاط دنیا در این بخش از برنامه بررسی خواهد شد. در بخش دیگری از «+چرخ» شیرین شاطرزاده، کارشناس نجوم، از جزییات شبیه‌سازی ادغام دو سیاهچاله و در نتیجه تشکیل یک سیاهچاله‌ی بزرگتر خواهد گفت. هواپیماهای فراصوت هم موضوع بخش دیگری از برنامه خواهد بود که محمدحسین جهان‌پناه، روزنامه‌نگار علم و فناوری درباره‌ی جزییات آخرین خبرهای مربوط به این موضوع را تشریح خواهد کرد.

ویژه‌برنامه‌ «+چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی را با تمرکز بر تحولات علمی درباره‌ی ویروس کرونا و با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی خواهد کرد.

«+چرخ» از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده روی آنتن شبکه‌ی چهار می‌رود. مجری «+چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «+چرخ» را بر عهده دارند.

09

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد