//
کدخبر: ۴۶۴۲۰۲ //

فرق دوربین سیمکارت خور و وای فای معمولی چیست؟ کدام یک بهتر است؟

همانطور که میدانید تنوع دوربین های بیسیم، دوربین های سیمکارت خور بسیار بالاست اما در این مقاله میخواهیم بدانیم که فرق دوربین سیمکارت خور با دوربین وای فای یا اصطلاحا وایرلس چیست؟

فرق دوربین سیمکارت خور و وای فای معمولی چیست؟ کدام یک بهتر است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا دوربین سیمکارت خور بهتر است؟ کدام یک از لحاظ اقتصادی بصرفه تر هستند؟ کدام دوربین برای محیط باغ و ویلا بهتر است؟

دوربین سیمکارت خور چیست؟

دوربین های وایرلس سیمکارت خور یکی از سیستم های امنیتی و نظارتی بسیار پر کاربرد در اماکن، خودرو، منزل و فروشگاه ها می باشد، دوربین سیمکارت خور با نصب آسانی که دارد خود را از بقیه دوربین ها متمایز کرده است، دوربین سیمکارتی نیازی به مودم وای فای ندارد زیرا اینترنت آن از طریق سیمکارت تامین می شود، از همه مهم تر دوربین های سیمکارت خور دارای دزدگیر حرکتی هستند که به محض فعال سازی برای شما دزدگیر دوربین مداربسته شروع به فعالیت میکند و برای شما عکس گرفته و در لحظه ارسال می کند پس در ادامه به مزیت دوربین سیمکارت خور اشاره خواهیم کرد.

مزایای دوربین سیمکارت خور چیست؟

  • نصب آسان بدون نیاز به متخصص

  • پیشتیبانی از اینترنت 5G , 4G

  • دارای سنسور و دزدگیر حرکتی

  • چرخش 360 درجه اتوماتیک و دستی

  • نرم افزار رایگان موبایل

  • انتقال تصویر بدون محدودیت و رایگان

  • دارای پروژکتور های قوی و دید در شب رنگی

کاربرد دوربین بیسیم وایرلس

دوربین های وایرلس یا بیسیم هم بسیار شبیه به دوربین های سیمکارت خور هستند اما عموم مردم آنها را با دوربین های سیمکارتی اشتباه میگیرند، دوربین های بیسیم همان قابلیت دوربین های سیمکارت خور را دارند اما به جای سیمکارت جهت انتفال تصویر از راه دور باید به مودم فای فای متصل شوند یعنی مکانی که میخواهید از این دوربین استفاده کنید یک مودم وای فای باید داشته باشید. پیشنهاد می شود در صورتی که مودم وای فای دارید از دوربین های وایرلس استفاده کنید زیرا قیمت پایین تری دارد و نیاز به سیمکارت هم ندارد.

دوربین سیمکارت خور دزدگیر دار

شاید شما هم بخواهید دوربین و دزدگیر که مکمل هم هستند را بصورت یکجا داشته باشید، اگر بخواهید از دوربین مداربسته کابلی و دزدگیر های بازار استفاده کنید شاید مبلغ زیادی را متحمل شوید یا با مبلغ بالایی که دارد منصرف شوید اما باید به شما بگویم همیشه یک راهی برای تهیه دوربین و دزدگیر وجود دارد، شما میتوانید از دوربین دزدگیر دار استفاده کنید که هم قابلیت دوربین را دارد و هم قابلیت دزدگیر.

دوربین سیمکارت خور دزدگیر دار با سنسور قوی و قابلیت تشخیص انسان میتواند کمک شایانی به امنیت منزل و محل کار شما کند زیرا با کمترین هزینه پر کاربرد ترین دوربین را تهیه کرده اید.

همین حالا برای مشاوره میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید 09380389081 - 09050208350

دوربین وایرلس سیمکاتی برای باغ

با کمبود امنیت زمین های کشاورزی و زراعی سرقت های متعددی از آن ها می شود و باعث خسارت های زیاد و جبران ناپذیری می شود، معمولا باغ و ویلا خارج از شهر وجود دارد در صورتی که در آن مکان سیمکارت همراه اول، ایرانسل، رایتل آنتن می دهد میتوانید از دوربین های سیمکارت خور استفاده کنید، برای نصب دوربین سیمکارت خور در باغ به برق، سیمکارت و نصب نرم افزار روی گوشی موبایل خود نیاز دارید، پس نصب دوربین سیمکارتی بسیار راحت و در هر زمانی بدون نیاز به نصاب خودتان میتوانید نصب این دوربین را انجام دهید.

نتیجه گیری

اکنون میتوانید بهتر تصمیم گیری کنید که دوربین سیمکارت خور بهتر است یا دوربین بیسیم، امنیت منزل و محل کار بسیار مهم است خوشحالیم که تا دیر نشده به دنبال امنیت خود هستید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۲۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان