//
کدخبر: ۴۷۴۶۱۲ //

روش های افزایش سابسکرایب واقعی در یوتیوب

مراحل گفته شده در قسمت فوق و انجام دقیق آنها می تواند در کمتر از یک سال تعداد سابسکرایب‌ های شما را بشدت افزایش داده و به افراد موفق در حوزه کاریتان تبدیل کند روش های افزایش سابسکرایب‌ یوتیوب متنوع هستند و ما سعی کردیم مواردی را در این قسمت شرح دهیم تا با کمک آنها و یادگیری دقیق تعداد مخاطبان چنل خود را افزایش دهید .

روش های افزایش سابسکرایب واقعی در یوتیوب
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از معروف‌ترین برنامه‌های جهانی با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال روزانه یوتیوب می‌باشد این برنامه بزرگ بعد از گوگل رتبه دوم از نظر تعداد مخاطبین را دارد ، یوتیوب شبکه ای بزرگ محتوی فیلم ها می باشد که در تمامی موضوع ها و محتوا را در خود دارد و این ویدیو ها توسط کاربران یوتیوب ساخته و منتشر میشوند تا سایر افراد تایم خود را در آن گذاشته و ویدیو ها را تماشا کنند .

روزانه محتواهای زیادی توسط کاربران فعال یوتیوب ساخته و وارد فضای اشتراکی می‌شوند تا سایر کاربران از آنها برای نیازهای مختلفی استفاده کنند ، کاربرانی که در زمینه تولید و نشر محتوا فعالیت دارند برای جذب سابسکرایب‌ و محبوبیت خود در تلاش هستند تا محتوای یونیک و کاربردی را تولید کنند چرا که شبکه یوتیوب برای کاربرانی که کانال های بزرگ تولید کرده و محتوای موثر دارند درآمد می دهد و برای کسب درآمد افراد بایستی چنل خود را مانیتایز ‌کنند .

آنچه که برای مانیتایز شدن چنل در یوتیوب اهمیت دارد تعداد سابسکرایب‌ ها یا همان دنبال کنندگان چنل می‌باشد در واقع کاربران یوتیوب برای استفاده کردن از محتواهای مختلف یک کانال چنل آن را سابسکرایب می‌کنند و به این ترتیب تعداد دنبال کنندگان چنل افزایش می‌یابد ، سپس افراد از طریق مانیتایز شدن شروع به کسب درآمد می کنند اما آنچه که اهمیت دارد نحوه جذب مخاطبان می باشد چرا جذب مخاطب بنا بر دلایلی دشوار می باشد .

وجود کانال‌های رقیب و همچنین افرادی که مهارت زیادی در زمینه تولید محتوا دارند شرایط جذب سابسکرایب را دشوار کرده اند اما کاربران می‌توانند با انجام یک سری از روش‌ها و کارها کاربران خود را افزایش دهند این روش ها مجموعه ای کاربردی به منظور افزایش سابسکرایب‌ محسوب میشوند ، روش های افزایش سابسکرایب‌ واقعی در یوتیوب تنوع بالایی دارند که رعایت آنها می تواند مسیر رسیدن به اعضای زیاد را راحت تر گرداند به همین دلیل در ادامه به بررسی کلی این روش ها خواهیم پرداخت .

روش های افزایش سابسکرایب واقعی در یوتیوب

موضوع مناسب چنل : یکی از نکات الزامی برای افزایش تعداد سابسکرایب یوتیوب توجه کردن به نوع و موضوع محتوای چنل می‌باشد ، نوع موضوعی که قرار است در قالب آن فعالیت کنید تاثیر مستقیمی بر روی جذب کاربر دارد برای مثال یافتن موضوع‌هایی که رقبای کمتری دارد و یا موضوعی که ایده نوین در پشت آن قرار دارد و تا به حال هیچ کسی درباره آن تولید محتوا انجام نداده می‌تواند فرایند جذب سابسکرایب‌ ها را برای شما راحت‌تر گرداند .

همچنین توجه کنید که موضوع انتخابی برای آینده کاری شما بسیار تاثیرگذار است چرا که شما بایستی در قالب همان موضوع تولید محتوا بکنید و از ارائه محتواهای غیر مرتبط با موضوع چنل خودداری کنید ، پس محتوایی را انتخاب کنید که برای آن ایده های جدید دارید و می توانید حتی در دراز مدت برای آن کلیپ های متنوع و کاربردی بسازید ، برای ایده گرفتن می توانید از چنل های خارجی و یا چنل های مرتبط با موضوع انتخابی خود استفاده کنید .

ایجاد پلی لیست محتوا : می‌توانید برای جذب حداکثری مخاطب از پلی لیست‌ها و دسته‌بندی‌ها استفاده کنید زمانی که یک کاربر وارد چنل شما می‌شود ممکن است با محتواهای متفاوتی روبرو شود و از مشاهده آنها دست بردارد اما اگر بتوانید ویدیوها و کلیپ‌هایی را که عنوان یکسانی دارند و هدف مشترکی را دنبال می‌کنند در یک دسته طبقه بندی کنید شانس شما برای افزایش مخاطب چندین برابر خواهد شد .

برای ساخت پلی لیست می‌توانید از دو روش معروف سیو و همچنین یوتیوب استودیو استفاده کنید ، محتواهای قرار گرفته در یک دسته و پلی لیست به یکدیگر مربوط می باشند به همین دلیل بعد از اتمام ویدیو محتوای دیگر به شورت خودکار بارگذاری میشود ، می‌توانید بسته به انتخاب خود پلی لیست‌ها را به سه حالت عمومی (public) ، خصوصی (private) ،( Unlisted ) قرار دهید ، در بسته عمومی تمامی کاربران می توانند محتوا را مشاهده کنند ، اما در حالت خصوصی تنها شخص شما قابلیت دسترسی به محتوا را دارد و در آخرین گزینه تنها افرادی می توانند پست را مشاهده کنند که لینک آن را دارند.

خرید سابسکرایب یوتیوب : روش بعدی برای افزایش تعداد سابسکرایب چنل در یوتیوب خرید سابسکرایب یوتیوب می‌باشد در واقع شما در این روش بدون هیچگونه دغدغه و به صورت مستقیم تعداد مورد نیاز سابسکرایب (subscriber) خود را از طریق ثبت سفارش از وب سایت‌ها تهیه می‌کنید و به همان اندازه در کمترین زمان ممکن صاحب حجم زیادی از کاربران یوتیوب خواهید شد .

خرید سابسکرایب یوتیوب یک روش جا افتاده و معمولی می‌باشد که اغلب افراد فعال در یوتیوب از آن برای افزایش کاربران واقعی خود استفاده می‌کنند اما بایستی توجه بکنید که سابسکرایب‌ های یوتیوب در دو دسته کلی واقعی و فیک قرار دارند کاربران فیک بر اساس الگوریتم یوتیوب غیرقانونی هستند و در صورت شناسایی امکان مسدودیت چنل وجود دارد اما در صورت خرید سابسکرایب های واقعی از وب سایت های معتبر بدون هیچ گونه نگرانی صاحب اعضای جدید خواهید شد .

بهینه سازی کانال یوتیوب : بهینه سازی کانال یوتیوب مجموعه‌ای از فعالیت‌ها می‌باشد که با انجام تک تک آنها می‌توانید در نتایج جستجو بیشتر دیده شده و تعداد سابسکرایب‌ های خود را افزایش دهید ؛ بایستی توجه کنید که نحوه بهینه سازی محتوا در یوتیوب بایستی چهار مورد اساسی تایم محتوا ،مدت زمان مشاهده شدن محتوا ، تعامل کاربران و همچنین تعداد دنبال کنندگان کانال را در برگیرد و سعی در افزایش آن داشته باشد .

برای بهینه سازی محتوا در یوتیوب مواردی همچون توجه به کلمات کلیدی محتوا و استفاده کردن از آن در قسمت های مختلف ویدیو ، دسته بندی یا همان ساخت پلی لیست ، نوشتن کپشن ها و تگ ها ، استفاده از عنوان ها برای محتوا ، استفاده کردن از فیلم هایی که تایم بالای 10 دقیقه دارند ، شخصی سازی تصاویر و... می تواند تاثیر بسزایی در جذب مخاطب داشته باشد .

بهینه سازی کانال یوتیوب

یادگیری الگوریتم یوتیوب : توجه به ساز و کار و همچنین الگوریتم هر برنامه می‌تواند شما را در افزایش مخاطبان یاری دهد الگوریتم یوتیوب که بر اساس هوش مصنوعی آن طراحی گردیده تا محتواهایی که تعامل بالایی دارند را وارد صفحه اشتراکی کرده و در نتایج جستجوی بیشتری نشان دهد ، کاملا واضح است که یادگیری الگوریتم می تواند ما را در پیمودن آسان تر مسیر موفقیت کمک کند و موجب شود تا سابسکرایب‌ های خود را افزایش دهیم .

الگوریتم یوتیوب و سایر برنامه ها به دلیل افزایش نرخ تعامل کاربران و افزایش مخاطبان ایجاد شده است، تا محتواهای برتر را از سایر فیلم ها تشخیص داده و شانس دیده شدن آن را افزایش دهند به همین دلیل بایستی در تولید محتوا کاملا دقت کنید تا با افزایش نرخ تعامل کاربران شانس ورود به صفحه اشتراکی را بدست آورید .

آنالیز محتوا ها : می‌توانید با آنالیز سایر محتواهای محبوب در فضای اشتراکی یوتیوب و تمامی محتواهایی که سابسکرایب بالا و همچنین تعامل بیشتری را به خود اختصاص داده اند و الگو گرفتن و استفاده از آنها در تولید محتوا شانس موفقیت خود و افزایش سابسکرایب‌ را چندین برابر کنید ، اینکار به شما در نحوه تولید و همچنین ایده پردازی کمک شایانی خواهد نمود برای آنالیز محتوا می توانید هم از ابزار های مختلف هم از خود یوتیوب استفاده کنید .

برای آنالیز محتوا در یوتیوب مراحل زیر را طی کنید :

  1. روی پروفایل خود کلیک کنید .

  2. گزینه youtube studio را انتخاب کنید .

  3. اکنون در داشبورد  یوتیوب استودیو گزینه Analytics را انتخاب کنید .

  4. در قسمت یوتیوب استودیو صفحه آنالیز شما می توانید به موارد بیشتر و تب های مختلف دسترسی داشته باشید و آنها را چک کنید .

تولید مداوم محتوا : برای موفقیت در یوتیوب و همچنین جذب سابسکرایب‌ ها آنچه که اهمیت دارد تولید محتوای مستمر می‌باشد شما بایستی زمان‌های به خصوصی را برای انتشار محتوا انتخاب بکنید برای مثال می‌توانید هر هفته یک بار ویدیوهایی با تایم 10 دقیقه به بالا را منتشر کنید این تدوام و زمان مناسب برای نشر محتوا می تواند به سرعت در کمترین زمان ممکن تعداد مخاطبان بیشتری را روانه پیج سازد .

سعی کنید زمان تولید محتوا را دقیق بیابید و در ساعت دقیق در هر هفته محتوای تولیدی را منتشر کنید این کار با نظم بخشیدن به فرایند کاری می تواند به کاربران نیز اطلاع رسانی کند که در زمان دقیق در چنل حضور یافته و بلافاصله از پست دیدن کنند تا میزان واچ تایم آن افزایش یابد .

نتیجه گیری :

مراحل گفته شده در قسمت فوق و انجام دقیق آنها می تواند در کمتر از یک سال تعداد سابسکرایب‌ های شما را بشدت افزایش داده و به افراد موفق در حوزه کاریتان تبدیل کند روش های افزایش سابسکرایب‌ یوتیوب متنوع هستند و ما سعی کردیم مواردی را در این قسمت شرح دهیم تا با کمک آنها و یادگیری دقیق تعداد مخاطبان چنل خود را افزایش دهید .

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۴۶۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد