//
کدخبر: ۴۷۷۳۵۱ //

راهنمای جامع خرید پرینتر حرارتی لیبل زن و فیش زن

پرینترهای حرارتی به دلیل سرعت بالا، سادگی استفاده و هزینه نگهداری پایین، در بسیاری از کسب‌ وکارها از قبیل فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، انبارها و... کاربرد فراوانی دارند.

راهنمای جامع خرید پرینتر حرارتی لیبل زن و فیش زن
به گزارش فرتاک نیوز،

این پرینترها بدون نیاز به کارتریج یا تونر، با حرارت دادن به کاغذ مخصوص، اقدام به چاپ می‌کنند. اما با توجه به تنوع مدل‌ها و ویژگی‌های مختلف پرینترهای حرارتی، انتخاب مناسب‌ترین گزینه می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. در این راهنما، شما را با انواع مختلف پرینترهای حرارتی و معروف‌ترین برندهای پرینتر حرارتی آشنا خواهیم کرد.

انواع پرینتر حرارتی

پرینترهای حرارتی به طور کلی به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

پرینترهای حرارتی مستقیم (Direct Thermal): این نوع پرینترها از یک رول کاغذ مخصوص استفاده می‌کنند که با حرارت دیدن سیاه می‌شود. آن‌ها ساده‌ترین و ارزان‌ترین نوع پرینترهای حرارتی هستند و برای چاپ رسیدهای فروشگاهی، برچسب‌ها و سایر اسناد موقت مناسب هستند.

پرینترهای حرارتی انتقال حرارتی (Thermal Transfer): در این نوع پرینترها، یک روبان رنگی حرارتی بین هد چاپ و کاغذ قرار می‌گیرد. با اعمال حرارت، رنگ از روبان به روی کاغذ منتقل می‌شود. این نوع پرینترها کیفیت چاپ بالاتری نسبت به نوع مستقیم دارند و برای چاپ بر روی انواع مختلف مواد مانند برچسب‌های پلاستیکی و کارت‌ها استفاده می‌شوند.

پرینترهای حرارتی از نظر نوع کاربرد

لیبل پرینتر

لیبل پرینتر نیز یکی از تجهیزاتی است که امروزه در بیشتر فروشگاه‌ها و رستوران‌ها وجود دارد و از آن برای چاپ برچسب‌های موجود روی کالا‌ها استفاده می‌شود.

از این رو استفاده از این دستگاه پرینتر در کسب و کار‌های مختلف دارای کارایی مهمی می‌باشد. این دستگاه با نام‌های چاپگر لیبل، چابگر برچسب و دستگاه لیبل زن نیز شناخته می‌شود. لیبل‌هایی که توسط لیبل پرینتر چاپ می‌شوند دارای انواع بارکد‌ها و تگ‌ها حاوی برخی اطلاعات هستند که با استفاده از بارکدخوان می‌توان نوع کالا و اطلاعات مربوط به آن کالا را مشاهده کرد.

دستگاه لیبل پرینتر می‌تواند لیبل‌ها را روی سطوح مختلف مانند مقوا، برچسب، ورقه‌های رولی و حتی سطوح فلزی چاپ کند. برای مشاهده لیست قیمت انواع لیبل زن بیکسولون، اسکار، زبرا، میوا و.. می توانید از سایت فروشگاه هزار مارکت دیدن نمائید.

فیش پرینتر

فیش پرینتر یا همان چاپگر فیش که به فاکتور زن نیز معروف است یکی از مهم‌ترین تجهیزات فروشگاهی و رستورانی به شمار می‌آید که کاربرد آن پرینت انواع رسید و فاکتور می‌باشد. فیش پرینتر‌ها به طور کلی به دو دسته فیش پرینتر سوزنی و فیش پرینتر حرارتی تقسیم می‌شوند که امروزه نمونه‌های سوزنی دیگر کاربرد زیادی ندارند و جای خود را به فیش پرینتر‌های حرارتی داده‌اند. فیش پرینتر‌های حرارتی بسیار به صرفه هستند و برای عملیات چاپ نیازی به جوهر و یا تونر ندارند. تمامی رسید‌ها و فاکتور‌هایی که در طول روز از سوپر مارکت‌ها، بانک‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و… دریافت می‌کنید همگی توسط فیش پرینتر چاپ می‌شوند. از این رو در هر کسب و کاری که مشغول به کار هستید اگر با صدور فاکتور و رسید سر و کار دارید حتما به خرید یک فیش پرینتر با کیفیت و کاربردی نیاز خواهید داشت.

معرفی بهترین برندهای پرینترهای حرارتی در بازار

پرینتر حرارتی اسکار

پرینترهای حرارتی اسکار یکی از برندهای محبوب و پرکاربرد در بازار پرینترهای حرارتی است. این پرینترها به دلیل کیفیت ساخت مناسب، قیمت رقابتی و کارایی بالا، انتخاب بسیاری از کسب‌وکارها برای چاپ رسید، برچسب و سایر اسناد حرارتی هستند.

پرینترهای حرارتی بیکسولون

بیکسولون یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید پرینترهای حرارتی است. انواع پرینتر حرارتی لیبل زن بیکسولون با کیفیت بالا و قابلیت‌های متنوع، پاسخگوی نیازهای مختلف کسب‌وکارها است.

پرینترهای حرارتی زبرا

زبرا یکی دیگر از برندهای پیشرو و شناخته شده جهانی در زمینه تولید پرینترهای حرارتی است این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت خود به عنوان یک استاندارد در صنعت چاپ شناخته می‌شود.

پرینترهای حرارتی اتم

پرینترهای حرارتی اتم یکی از برندهای محبوب و پرکاربرد در بازار پرینترهای حرارتی هستند. این پرینترها به دلیل قیمت مناسب، کیفیت ساخت قابل قبول و کارایی بالا، انتخاب بسیاری از کسب ‌وکارهای کوچک و متوسط برای چاپ رسید، برچسب و سایر اسناد حرارتی هستند.

پرینترهای حرارتی تی اس سی (TSC)

تی اس سی (TSC)با ارائه طیف گسترده‌ای از پرینترهای با کیفیت بالا و قابلیت‌های متنوع، به عنوان یک گزینه مناسب برای کسب‌وکارهایی که به دنبال چاپ برچسب، بارکد و سایر اسناد حرارتی هستند، مطرح می‌شود.

پرینترهای حرارتی زد ای سی

پرینترهای حرارتی زد ای سی به دلیل قیمت مناسب، کیفیت ساخت قابل قبول و کارایی بالا، انتخاب بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط برای چاپ رسید، برچسب و سایر اسناد حرارتی است.

پرینتر حرارتی میوا

اگر به دنبال یک پرینتر حرارتی با قیمت مناسب، کیفیت چاپ خوب و قابلیت‌های اساسی هستید، میوا گزینه مناسبی است. این برند برای کسب ‌وکارهای کوچک و متوسط که به حجم چاپ بالایی نیاز ندارند، بسیار مناسب است. برای مشاهده لیست قیمت پرینتر لیبل زن میوا از سایت هزار مارکت دیدن نمائید.

پرینتر حرارتی سوو

اگر به دنبال یک پرینتر حرارتی با کیفیت چاپ بسیار بالا، سرعت چاپ بالا، دوام بالا و قابلیت‌های پیشرفته هستید، سوو گزینه بسیار خوبی است. این برند برای کسب وکارهایی که به چاپ با کیفیت بالا و حجم زیاد نیاز دارند، مناسب‌تر است.

جمع‌بندی

پرینترهای حرارتی لیبل زن و فیش زن از جمله تجهیزات پرکاربرد در کسب ‌وکارهای مختلف هستند. این دستگاه‌ها به دلیل سرعت و دقت بالا در چاپ، قابلیت چاپ انواع بارکد و اطلاعات متغیر و همچنین سهولت استفاده، بسیار محبوب شده‌اند.

در سراسر جهان شرکت‌های مختلفی پرینترهای حرارتی با کیفیت تولید می‌کنند که می‌توانیم به برندهای سوو، میوا، زد ای سی، تی اس سی، اتم، زبرا، بیکسولون و اسکار اشاره کنیم. برای خرید انواع پرینترهای حرارتی باکیفیت و قیمت مناسب می‌توانید به سایت هزار مارکت مراجعه کنید، ضمن بررسی انواع پرینتر، مشخصات فنی آن‌ها را بررسی کرده و خریدتان را انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۷۳۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد