//
کدخبر: ۲۸۱۵ //

در کنگره مدیریت امور جوانان مشکلات جوانان دیده خواهد شد

باید سعی شود در کنگره مدیریت امور جوانان به امور مربوط به این قشر از جامعه توجه ویژه ای بشود.

در کنگره مدیریت امور جوانان مشکلات جوانان دیده خواهد شد

به گزارش فرتاک نیوز،عباس جدیدی با اشاره به اینکه در کنگره مدیریت امور جوانان، مشکلات جوانان دیده خواهد شد، گفت: باید ترتیبی داده شود تا این کنگره‌ها به‌عنوان یک مسکن اثر گذار برای جوانان عمل نکنند، بلکه با مدیریت و پرداخت صحیح، ترتیبی داده شود که این کنگره‌ها به سمت درمان مشکلات و موضوعاتی که مبتلابه نسل جوانان است، عمل کند.

عباس جدیدی، عضو شورای شهر تهران، با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره مدیریت امور جوانان، گفت: مهم‌ترین وجه این کنگره این است که اولویت‌های جوانان برجسته شده و بیشتر دیده خواهد شد.

وی افزود: اگر مدیران و مسئولین اجرایی این کنگره پنل‌های مختلفی را در نظر بگیرند که در آنها به هر 10 محور جوانان با اولویت‌گذاری و به صورت تخصصی و جامع و مانع پرداخته شود، این کنگره می‌تواند فضایی را ایجاد کند که بتوان در آن فضا به رسیدگی مطالبات و نیازهای جوانان پرداخت.

جدیدی تصریح کرد: از آنجا که جمعیت جوان در کشور ما زیاد بوده و در حال حاضر رو به افول است، نباید کنگره‌هایی از این دست را فقط در حد تشکیل یک نشست و صحبت نگه داشت، بلکه باید ترتیبی داده شود که موضوعات جوانان با حساسیت بیشتری رسیدگی و برای آنها راهکار ارایه داده و حل شود.

وی ادامه داد: اگر بتوان ترتیبی داد تا رییس جمهور هم به شخصه در اینگونه جلسات و کنگره‌ها حضور داشته باشند و یک بخش از سخنرانی‌ها به ایشان اختصاص یابد تا در شنیدن مشکلات و مطالبات جوانان و هماهنگی و ارایه راهکارهای آنها شرکت کرده و از نزدیک به این موضوعات ورود کنند، انگیزه‌ بیشتری در جوانان ایجاد می‌شود زیرا آنها می‌بینند که بالاترین مقام اجرایی کشور به شخصه برای حل مشکلات آنها ورود کرده و در تلاش است.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: اگر جوانان احساس کنند که به آنها پرداخته می‌شود، بار منفی فکری و روحی و نا امیدی در آنها کاسته شده و فضایی ایجاد می‌شود که در آن فرصت‌های شکوفایی بسیار زیادی برای جوانان حاصل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: باید ترتیبی داده شود تا این کنگره‌ها به‌عنوان یک مسکن اثر گذار برای جوانان عمل نکنند، بلکه با مدیریت و پرداخت صحیح، ترتیبی داده شود که این کنگره‌ها به سمت درمان مشکلات و موضوعاتی که مبتلابه نسل جوانان است، عمل کند.

عباس جدیدی در پایان تشریح کرد: امیدوارم این کنگره دارای ثمره و خروجی‌های مثبت باشد تا بتواند مشکلات، زخم‌ها و گره‌هایی که مشکلات نسل جوان به آن مبتلا هست را درمان کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد