//
کدخبر: ۳۲۰۶۳۷ //
استاندار لرستان:

مدت زمان عزاداری از ۲ ساعت بیشتر نباشد

استاندار لرستان با اشاره به روند نامطلوب و خطرناک کرونا گفت: مدت زمان عزاداری از ۲ ساعت بیشتر نباشد.

مدت زمان عزاداری از ۲ ساعت بیشتر نباشد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر سید موسی خادمی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا بر همیاری و کمک همه اقشار برای کنترل وضعیت بیماری تاکید کرد.

وی گفت: امروز جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شد که متاسفانه آمارها از روند نامطلوب و خطرناک کرونا از حیث تعداد مبتلایان، بستری ها و مرگ ناشی از بیماری حکایت دارد.

خادمی با اشاره به اینکه متأسفانه این روند رو به افزایش است، اظهار کرد: در شرایط کنونی نیازمند همیاری و کمک همه اقشار جامعه، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان هستیم و ضرورت دارد مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت بیشتر در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: پرهیز از حضور در اجتماعات، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به عنوان مهمترین راهکارهای مهار و کنترل بیماری توصیه شده و در کنار آن، واکسیناسیون نیز در کشور با سرعت خوبی در حال انجام است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده در هفته‌های آتی حجم بالاتری از واکسن وارد کشور شود و روند واکسیناسیون با شدت بیشتری ادامه پیدا کند که در هر صورت باید پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود.

خادمی با بیان اینکه در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان قرار داریم، ادامه داد: این قبیل مراسم باید گرامی داشته شوند و در کنار آن رعایت دستورالعمل های بهداشتی  در این شرایط از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: برگزاری مراسم عزاداری طبق دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در اماکن سربسته ممنوع بوده و فاصله‌های فیزیکی باید رعایت شود، مدت زمان عزاداری از ۲ ساعت بیشتر نباشد و دسته روی و حرکت در خیابان ها به هیچ وجه نباید انجام شود.

استاندار لرستان در پایان به وضعیت فعالیت اصناف اشاره کرد و گفت: تمامی اصناف استان به خصوص آن دسته از مشاغلی که به لحاظ بیماری ممکن است ایجاد خطر کنند باید تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در این رابطه نظارت‌ها بر مشاغل در جهت کنترل شرایط کنونی ادامه خواهد یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۶۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد