//
کدخبر: ۴۶۳۴۰۴ //
رئیس ستاد انتخابات علیرضا زاکانی در استان کرمانشاه:

عزم "زاکانی" تا آخر ماندن است/ اگر جبهه انقلاب مصلحت را کناره‌گیری بدانند حتما انصراف خواهند داد

رئیس ستاد انتخابات علیرضا زاکانی در استان کرمانشاه گفت: عزم علیرضا زاکانی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تا آخر ماندن است، اما اگر جبهه انقلاب مصلحت را کناره‌گیری بداند حتما انصراف خواهد داد.

عزم "زاکانی" تا آخر ماندن است/ اگر جبهه انقلاب مصلحت را کناره‌گیری بدانند حتما انصراف خواهند داد
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری رئیس ستاد انتخابات علیرضا زاکانی در استان کرمانشاه با اصحاب رسانه امروز(۳۰ خرداد) برگزار شد.

"علیرضا دودمان تیپی" رئیس ستاد انتخابات "علیرضا زاکانی" در استان کرمانشاه اظهار داشت: با نگاه کلی به مسیر پرپیچ وخم و سختی که انقلاب اسلامی طی چهل‌و پنج سال گذشته، طی کرده است می‌توان با این نتیجه رسید که هرچند این مسیر با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بوده اما در نهایت پیروزی ملت و شکست دشمنان را در پی داشته است.

 وی افزود: سانحه بالگرد آیت‌الله شهید رئیسی و همراهانش شهیدش اتفاقی سخت و ناگوار برای ملت بود اما امیدواریم در پس این اتفاق تلخ، انتخاباتی شیرین با انتخاب فرد اصلح شکل بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات علیرضا زاکانی در استان  تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی پایه‌گذاری شده است و بر این اساس، مردم تصمیم‌گیرندگان اصلی این انتخابات هستند که با توجه به پخش مناظرات در صداوسیما و برنامه‌های کارشناسی می‌توانند نسبت به فضای فکری کاندیداها شناخت پیدا کنند و بهترین فرد را در بین گزینه‌های کاندید شده انتخاب نمایند.

 دودمان تیپی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال کناره‌گیری و انصراف آقای زاکانی از انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه چند‌ تن از کاندیداها در یک جبهه قرار دارند ممکن است وفاقی شکل بگیرد اما گاهی کنار کشیدن یکی از نامزدها به نفع نامزد دیگر نخواهد شد و احتمال اینکه آرا او به سبد نامزد مورد نظر ریخته نشود وجود دارد، ولی اگر بر اساس تحلیل انتخابات کنار کشیدن یک نفر به مصلحت باشد حتما این کار انجام خواهد گرفت.

به گفته دودمان تیپی عزم زاکانی در این دوره از انتخابات تا آخر ماندن است اما اگر جبهه انقلاب مصلحت را کناره‌گیری بداند حتما انصراف خواهد داد.

 وی در ادامه گفت: سفر آقای زاکانی به استان کرمانشاه با توجه به برگزاری پیوسته مناظرات تلویزیونی احتمالا انجام نخواهد شد و سفری به کرمانشاه نخواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات علیرضا زاکانی در استان در گوشه دیگری از سخنانش به سوابق اجرایی زاکانی اشاره کرد و گفت: زاکانی طی  مدت سه سال گذشته سکان شهرداری تهران را در دست داشته و در مقطعی نیز مدیر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بود او همچنین در دوران  دانشجویی فرماندهی ناحیه بسیج و سازمان بسیج را برعهده داشت.

وی از شاخصه‌های اخلاقی زاکانی را  ساده‌زیستی، بسیجی واقعی و فدایی انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: زاکانی در صحبت‌هایش همواره بر صراحت لهجه تاکید داشته و در طول دوره خدمتش نیز این اصل را رعایت نموده است.

وی گفت: نظام ما نیازمند افرادی است که صراحت لهجه دارند تا یادآوری کنند که آقایان روز جمعه از بالارفتن نرخ بنزین مطلع شده‌اند یا در هنگام وقوع سیل در مسافرت به سر می‌برده‌اند.

855c74ec-d5b2-4377-9baf-f9956a8012ca

دودمان تیپی اذعان داشت: تبیین اقدامات آیت‌الله رئیسی در مقایسه با کارهای انجام گرفته در دولت قبل می‌تواند انتخاب را برای مردم راحت‌تر نماید ایشان طی دوران خدمتش شاید ۱۰ساعت هم استراحت نکردند و بر خلاف دوستانی که در دوره‌های قبل دولت امپراطوری تشکیل داده بودند وقت، جان و مال خود را فدای خدمت‌رسانی به مردم کردند.

وی افزود:مردم با آگاهی و شناخت کامل باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند که ادامه دهنده راه شهید آیت‌الله رئیسی را می‌خواهند یا روحانی؟ خدمت می‌خواهند یا ادعا؟ دولت خستگی‌ناپذیر می‌خواهند یا امپراطوری؟ در هرحال انتخاب با مردم است، امیدواریم با انتخاب فرد اصلح توسط مردم، راه و روش اداره دولت به سبک آیت‌الله رئیسی ادامه یابد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۴۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان