//
کدخبر: ۴۶۶۴۷۹ //
‍ ‍ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه خبرداد؛

فضاسازی ماه محرم با نصب ۱۵۰۰ مترمربع بنر در شهر کرمانشاه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه از فضاسازی شهری به مناسبت ماه محرم و فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین(ع) و شهدای کربلا با نصب ۱۵۰۰ مترمربع بنر در شهر کرمانشاه خبر داد.


فضاسازی ماه محرم با نصب ۱۵۰۰ مترمربع بنر در شهر کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس کامجو غلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: در مراسم عزای سیدالشهدا معمولاً مردم نقش اصلی را دارند و شهرداری و سایر نهادها نقش شان یاریگری است.

وی ضمن گرامیداشت این ایام گفت: هر ساله با فرا رسیدن ماه محرم، شهرداری کرمانشاه علاوه بر فضاسازی شهری، نسبت به اطلاع رسانی هیئت‌های مذهبی در سطح شهر حمایت ویژه‌ای دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: به همین مناسبت طراحی، چاپ و اکران بنرهای محرمی در دستور کار این سازمان و سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه قرار گرفت و حال و هوای فضای عمومی شهر و تبلیغات محیطی متناسب با ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش مناسب‌سازی شده است.

غلامی با بیان اینکه هر کدام از مناطق هشت‌گانه شهرداری به صورت مجزا سطح منطقه خود را متناسب با این ایام آماده‌سازی کرده‌اند، افزود: نصب و اکران ۱۵۰۰ متر مربع بیلبورد و عرشه پُل‌های تبلیغاتی نیز توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به عنوان مجری تبلیغات محیطی و سازمان فرهنگی شهرداری انجام شده و مجموعه مدیریت شهری با نصب بنرهای محرمی در سطح شهر و اختصاص سازه‌های تبلیغاتی نسبت به گرامیداشت این ایام اقدام کرده است.Untitled

وی تصریح کرد: محرم امسال برای اولین بار در شهر کرمانشاه و توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از فرابیلبوردها در فضاسازی شهری استفاده شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی به عنوان دو بازوی فضاسازی شهری شهرداری کرمانشاه همواره به مناسبت‌های ملی و مذهبی اقدام به فضاسازی تبلیغات محیطی شهری کرده‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۶۴۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد