//
کدخبر: ۴۷۵۲۹۷ //

هواشناسی| رگبار و رعد و برق در برخی از نقاط کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی نقاط کشور و وزش باد شدید در نوار شرقی، بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب غرب کشور خبر داد.

هواشناسی| رگبار و رعد و برق در برخی از نقاط کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق ضیاییان در گفت‌وگویی اظهار کرد: امروز (۲۰ شهریور) در شمال استان آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: چهارشنبه (۲۱ شهریور) در ساعات بعد از ظهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر، وزش باد و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش رو خواهیم داشت.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ شهریور) در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی رگبار باران رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد. شنبه (۲۴ شهریور)در دامنه و ارتفاعات البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می.شود.

او خاطر نشان کرد: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب غرب کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید، گاهی گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود. امروز و فردا شرق دریای عمان مواج است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۱ شهریور) صاف، گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۰ و ۳۳ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۲ شهریور) صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر گاهی وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۰ و ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۹ و ۴۸ درجه سانتیگراد خنک‌ ترین و گرم ‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.


 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۵۲۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد