//
کدخبر: ۳۸۶۹۰۷ //

«عبدی» در انتظار تغییر سرنوشت؛ دستِ تقدیر ستاره سرخ‌ها را به اوج بر می‌گرداند؟

مهاجم جوان پرسپولیس امیدوار است بتواند با درخشش در تمرینات نظر «یحیی گل‌محمدی» را تغییر بدهد.

«عبدی» در انتظار تغییر سرنوشت؛ دستِ تقدیر ستاره سرخ‌ها را به اوج بر می‌گرداند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در یک ماه اخیر کاملاً در خط حمله پوست‌اندازی کرده و برخلاف آنکه گفته می‌شد دستِ یحیی گل‌محمدی در فاز تهاجمی خالی شده و سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت نمی‌تواند برنامه‌های مدنظرش را در خط حمله پیاده کند اما حالا حضور 4 مهاجم تخصصی کاملاً دغدغه یحیی گل‌محمدی را برطرف کرده است. سرخ‌ها در نیم‌فصل نخست هم 4 مهاجم تخصصی داشتند اما جدایی زودهنگام یورگن لوکادیا و مصدومیت‌های سریالی شیخ دیاباته باعث شد تا عملاً 2 مهاجم خارجی پرسپولیس از دسترس گل‌محمدی خارج شوند.

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت با وجود در اختیار داشتن مهدی عبدی و حامد پاکدل به‌سراغ استفاده از مهاجمان غیرتخصصی در تیمش رفت و بازیکنانی مثل امید عالیشاه و محمد عمری در نقش مهاجم در ترکیب پرسپولیس به‌کار گرفته شدند که توانستند نمره قابل‌قبولی بگیرند و در غیاب لوکادیا، موتور خط حمله پرسپولیس را روشن نگه داشتند تا سرخ‌پوشان پایتخت بتوانند در مسیر بقا در کورس مدعیان، امتیازات مهمی را در چنته خود داشته باشند.

لیاندرو پریرا در کنار عیسی آل‌کثیر مهاجمانی بودند که در بازار زمستانه به ترکیب پرسپولیس اضافه شدند و شیخ دیاباته هم سرانجام توانست مصدومیت را شکست بدهد و به تمرینات گروهی بازگردد تا او هم در دسترس گل‌محمدی باشد و در کنار این 3 مهاجم، مهدی عبدی هم اجازه خروج از جمع سرخ‌پوشان پایتخت را نگرفت تا همچنان در فهرست پرسپولیس بماند؛ اما برخلاف انتظار نه‌تنها عملکرد خط حمله پرسپولیس بهبود پیدا نکرده که حالا ضعیف‌تر هم شده است!

4 بازی و فقط 2 گل؛ آمار باورنکردنی خط حمله پرستاره

یحیی گل‌محمدی از دیدار با فولاد خوزستان تصمیم گرفت تا شیخ دیاباته را به ترکیب پرسپولیس اضافه کند و حتی برای دقایقی به مهدی عبدی هم در اهواز میدان داد و در دیدار بعدی مقابل آلومینیوم اراک، دیاباته در ترکیب اصلی قرار گرفت و عیسی آل‌کثیر به عنوان یار جانشین اضافه شد. در 2 مسابقه اخیر سرخ‌پوشان پایتخت هم که گل‌محمدی به‌سراغ استفاده از زوج دیاباته - آل‌کثیر رفت و برای دقایقی هم به لیاندرو پریرا میدان داد تا شرایط مهاجم برزیلی‌اش را بسنجد؛ آن‌هم در حالی‌که سرخ‌پوشان پایتخت برای کسب پیروزی در خانه مقابل هوادار به گل نیاز داشتند.

گل‌محمدی در شرایطی از 4 مهاجم تخصصی تیمش در 4 بازی اخیر استفاده کرده که فقط 2 بار توپ از خط دروازه رقبا گذشته که هر 2 گل را هم شیخ دیاباته در آبادان مقابل صنعت‌نفت به‌ثمر رساند و خط حمله پرستاره پرسپولیس در دیدار با فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک و هوادار تهران ناکام در کسب امتیاز بود تا همگان در انتظار یک تحول تازه در خط حمله پرسپولیس باشند.

«یحیی» زوج جدید در خط حمله رو می‌کند؟

سرخ‌پوشان پایتخت روز گذشته در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم دسته دومی ویستاتوربین قرار گرفتند و هدف یحیی گل‌محمدی از انجام این بازی، محک زدن شرایط بازیکنان ذخیره تیمش بود اما در اتفاقی جالب‌توجه، سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت تا از یک زوج جدید در خط حمله تیمش استفاده کند و به سراغ لیاندرو پریرا و مهدی عبدی رفت. آن‌طور که باشگاه پرسپولیس گزارش داده، در جریان برتری 6 گله سرخ‌پوشان پایتخت هم پریرا و هم عبدی موفق شده‌اند دبل کنند و عملکرد خوبی داشته‌اند.

مهدی عبدی سابقه اوج‌گیری ناگهانی و درخشش چشمگیر در ترکیب پرسپولیس را دارد و از خود خاطرات خوبی در ذهن هواداران سرخ‌پوش از جمله درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی در فینال این رقابت‌ها را ساخته و حالا بعید نیست باتوجه به ناکامی زوج آل‌کثیر- دیاباته، سرمربی پرسپولیس برای دیدار بعدی سرخ‌پوشان پایتخت که در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل سپاهان خواهد بود، به‌سراغ استفاده از یک زوج تازه برود و این‌بار برای اولین‌بار پریرا را در ترکیب اصلی قرار بدهد و در کنار او از مهاجم جوانی مثل مهدی عبدی استفاده کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۹۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد