//
کدخبر: ۴۶۴۵۵۰ //

پاسخ درویش درباره تمدید با گئورگی گولسیانی

رضا درویش در مورد درخشش گولسیانی در یورو ۲۰۲۴ و تمدید قرارداد او صحبت کرد.

پاسخ درویش درباره تمدید با گئورگی گولسیانی
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا درویش در جمع خبرنگاران درباره درخشش گولسیانی در تیم ملی گرجستان و نمایش خوب او گفت: الحمدالله دیشب بازی خوبی از ایشان دیدیم‌. یکی دو ساعت قبل تصویری با هم صحبت کردیم و پیروزی تیمش را تبریک گفتم. به هر جهت بازیکن ماست و افتخاریست که در یورو لیگ به مراحل بالاتری هم برود و از این جهت آرزوی موفقیتش را داشتم. سلامتی او را از خدا خواهانیم که بتواند بدرخشد و نشان دهد که بازیکنان پرسپولیس در سطح بین‌المللی هم می‌درخشند.

درویش از صحبت بین گولسیانی و رونالدو گفت: یک نکته‌ جالبی پیرامون نبردش با رونالدو به او گفته؛ قبلا دو بار در مسابقه با پرسپولیس با هم نبرد داشتند و آنجا به او گفته بازیکن این تیم هستم و قبلا باهم بازی کرده‌ایم.

او درباره تمدید قرارداد با گولسیانی با توجه به درخشش چشم‌گیرش گفت: ربطی ندارد و از اول هم قرار بود پس از بازی‌ها در تیم باشد. قبلا هم به او گفته بودم که ان‌شالله موفقیت‌هایت که تمام شد تهران می‌بینمت و او گفت با خانواده به تهران می‌آیم.

او درباره تاثیر موفقیت‌های گولسیانی در درآمدزایی پرسپولیس صحبت کرد: بله، درآمدهایی هست که سال‌ها گیرمان آمد ولی فقط اسمش به نام ما شد و نتوانستیم موانع را برطرف کنیم. نامه‌های بسیاری دادیم ولی هنوز عملیاتی نشد ولی خب همین که می‌درخشد، دنیا متوجه می‌شود که پرسپولیس بازیکن تراز اول اروپا را دارد و این یک نقطه مثبتی است. بازیکنان دیگری هم داریم که اگر مجالی بود درخشش ایشان را دنیا خواهند دید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان