//
کدخبر: ۴۶۴۶۰۱ //
نکونام ستاره جوان را به تور آبی‌ها انداخت

توافق استقلال با اولین خرید

باشگاه استقلال توانست نخستین خرید خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی را قطعی کند.

توافق استقلال با اولین خرید
به گزارش فرتاک نیوز،

بالاخره زمینه‌های همکاری میان جواد نکونام و محمدحسین اسلامی فراهم شد و بازیکنی که هم در لیگ قبل و هم در زمان حضور در فولاد مورد توجه نکو بود، با استقلال به توافق رسید تا این بازیکن جوان از فصل بعد با پیراهن آبی‌های پایتخت به میدان برود.

محمدحسین اسلامی که از تیم پایه های ذوب آهن رشد کرده و خود را به فوتبال کشور معرفی کرد، طی فصول گذشته در 73 دیدار برای ذوب آهن به میدان رفت که موفق به زدن هشت گل شد و پنج بار نیز پاس گل داد. بخش اعظم درخشش او به فصل قبل بازمیگردد که این بازیکن چهار مرتبه دروازه حریفان ذوب را باز کرد و سه بار پاس گل داد.

    اسلامی در تابستان قبل نیز مدنظر استقلال بود، ولی به دلیل عدم صدور رضایت نامه از سوی ذوب آهن، در جمع گاندوها ماندگار شد و طی روزهای اخیر و در شرایطی که مورد توجه پرسپولیس نیز قرار گرفته بود، با آبی‌ها پای میز مذاکره نشست و در نهایت طرفین برای امضا قرارداد به توافق رسیدند.

محمدحسین اسلامی

این بازیکن قابلیت بازی در پست‌های وینگر راست و چپ را دارد و در ذوب آهن به عنوان هافبک تهاجمی پشت مهاجم نیز بازی کرده است. حضور این بازیکن جوان در ترکیب استقلال می‌تواند دست نکونام را برای تغییر برنامه‌های تهاجمی باز گذاشته و تنوع  تاکتیکی را در تیم شاهد باشیم.

استقلال و اسلامی در شرایطی به توافق رسیده‌اند که آبی‌ها مذاکرات خود با سایر گزینه‌های کادرفنی را نیز پیش می‌برند. قرار است که باشگاه استقلال به زودی و به عنوان نخستین خرید تابستانی، از اسلامی رونمایی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۶۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان