//
کدخبر: ۴۶۴۹۶۷ //

بلینگام: مهم‌ترین گل دوران فوتبالم را زدم

جود بلینگام می‌گوید گلش مقابل اسلواکی، مهم‌ترین گل دوران فوتبالش است.

بلینگام: مهم‌ترین گل دوران فوتبالم را زدم
به گزارش فرتاک نیوز،

جود بلینگام در بازی دشوار انگلیس مقابل اسلواکی که با برتری ۲-۱ سه‌شیرها همراه بود، توانست با گلش در ثانیه‌های پایانی، انگلیس را از حذف نجات دهد. در این بازی اسلواکی توانست گل اول را بزند و برتری‌اش را تا لحظات پایانی حفظ کند اما در فاصله چند ثانیه مانده به پایان بازی، بلینگام توانست انگلیس را از شکست نجات دهد. این بازیکن که بهترین بازیکن بازی نیز انتخاب شد، پس از پایان دیدار با خبرنگاران صحبت کرد.

بلینگام در مصاحبه‌ای گفت: «فقط ۳۰ ثانیه تا بازگشت به خانه فاصله دارید، احساسی که به نظر می‌آید که ملت خود را ناامید کرده‌اید، و با یک ضربه توپ، همه چیز عالی می‌شود. این احساسی است که نمی‌خواهم آن را تجربه کنم، اما وقتی اتفاق می‌افتد، یک احساس فوق‌العاده است.»

او همچنین به فشار بازی برای تیم ملی انگلیس اشاره کرد: «بازی برای انگلیس یک چیز فوق‌العاده است، اما همچنین فشار زیادی هم دارد. بودن در زمین و گل زدن برای من یک حس رهایی است، یک لحظه بسیار خوشحال‌کننده.»

2049191

بلینگام درباره گلی که به ثمر رساند نیز گفت: «این گل باید در دوران فوتبالم جزء بهترین‌ها باشد. چند گل زیبا و خاطره‌انگیز دارم، اما این یکی بسیار مهم بود. می‌توان گفت مهم‌ترین گل دوران فوتبالم!»

او به عملکرد تیم نیز اشاره کرد: «به‌جز گل آن‌ها، فکر می‌کنم ما عملکرد خوبی داشتیم. البته باید بیشتر دقت کنیم، اما مهم‌ترین چیزی که نشان دادیم شخصیت تیمی بود.»

بلینگام در ادامه گفت: «۲۰ یا ۳۰ ثانیه تا حذف از یورو فاصله داشتیم و حالا حال روحی تیم به شدت تغییر کرده است. این یک لحظه بزرگ است، اما یک تورنمنت طولانی در پیش است و فقط اگر بتوانیم جام را ببریم، اهمیت آن را درک خواهیم کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۹۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان