//
کدخبر: ۴۷۰۷۳۲ //

پشت پرده ناکامی پرسپولیس در جذب عطیه‌الله: بازی با احساسات هواداران؟

یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ مراکشی پس از مدت‌ها مذاکره با پرسپولیس در نهایت راهی الاهلی مصر شد.

پشت پرده ناکامی پرسپولیس در جذب عطیه‌الله: بازی با احساسات هواداران؟
به گزارش فرتاک نیوز،

  پرسپولیس پس از جدایی عبدالکریم حسن، با یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ تیم ملی مراکش وارد مذاکره شد تا این ستاره را به جای مدافع قطری به خدمت بگیرد. در شرایطی که پرسپولیس مدت‌ها مشغول مذاکره با عطیه‌الله بود، او در نهایت ترجیح داد راهی الاهلی مصر شود. اتفاقی که باعث شد وضعیت سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر بحرانی شود و مدیران این باشگاه هم تحت فشار قرار بگیرند.

عطیه‌الله از اول هم نمی‌خواست پرسپولیسی شود؟

پس از پیوستن عطیه‌الله به الاهلی مصر گفته می‌شود این مدافع از اول هم برنامه‌ای برای حضور در پرسپولیس نداشته است. او یک ماه قبل هم به پرسپولیس پاسخ منفی داد و به‌دلیل حضور در تیم ملی مراکش، ترجیح می‌داد در لیگ‌های آفریقایی بازی کند. با این حال عطیه‌الله مدتی پیش برای حضور در پرسپولیس چراغ‌سبز نشان داد و مذاکرات برای جذب او به جریان افتاد. در شرایطی که به نظر می‌رسید حضور عطیه‌الله در پرسپولیس قطعی شده و حتی وعده حضور او در اردوی ترکیه هم داده شده بود، این مدافع راهی الاهلی مصر شد و به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد. گفته می‌شود پرسپولیس حاضر بود برای انتقال قرضی عطیه‌الله بیشتر از الاهلی هم هزینه کند ولی باشگاه مصری در نهایت پیروز این رقابت نقل‌وانتقالاتی شد.

حضور عطیه‌الله در الاهلی مصر باعث شد این شائبه به وجود بیاید که او از اول هم برنامه‌ای برای حضور در پرسپولیس نداشته و تلاش کرده از طریق پیشنهاد این تیم، به باشگاه الاهلی مصر فشار بیاورد و به خواسته‌اش که حضور در یک تیم مطرح آفریقایی بود برسد.

شرط تمدید یک‌ساله هم انجام شد

در روزهایی که بحث حضور عطیه‌الله در پرسپولیس گره خورده بود، گفته می‌شد که باشگاه سوچی روسیه به شرطی حاضر به انتقال قرضی این مدافع است که او قراردادش را یک سال دیگر تمدید کند ولی عطیه‌الله با این موضوع مخالفت کرده است. با این حال پس از حضور عطیه‌الله در الاهلی مصر، اعلام شد که او قراردادش را تا پایان فصل 27-2026 تمدید کرده تا مشخص شود از مشکل خاصی در این خصوص وجود نداشته است. اتفاقی که باز هم نشان داد عطیه‌الله از ابتدا هم تمایل جدی برای حضور در پرسپولیس نداشته و هدف اصلی‌اش حضور در فوتبال آفریقا بوده است. 

انتقاد شدید پرسپولیسی‌ها از رضا درویش

پس از منتفی‌شدن حضور عطیه‌الله در پرسپولیس، حالا مدیران این باشگاه به‌شدت تحت فشار قرار دارند. هواداران پرسپولیس معتقدند این باشگاه بی‌دلیل یک ماه معطل حضور عطیه‌الله بودند و باید به سراغ گزینه‌های بعدی می‌رفتند. پافشاری درویش روی جذب عطیه‌الله باعث شد پرسپولیس در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر جانشینی برای عبدالکریم حسن نداشته باشد و مجبور شود با وحید امیری که پست اصلی‌اش وینگر چپ است فصل را آغاز کند!

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۰۷۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد