//
کدخبر: ۴۷۲۹۸۹ //

طلسم‌شکنی در کویر؛ بابایی بعد از ۲۳۶ روز گل زد

وینگر-مهاجم سابق استقلال در دومین حضورش در ترکیب گل‌گهر سیرجان موفق به گلزنی شد و حکم پیروزی تیمش برابر آبی‌پوشان اهوازی را امضا کرد.

طلسم‌شکنی در کویر؛ بابایی بعد از 236 روز گل زد
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال تهران در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه جزو تیم‌های پررفت‌وآمد بود و با نظر جواد نکونام، تغییر و تحولات چشمگیری در فهرست آبی‌پوشان پایتخت انجام شد. یکی از بازیکنانی که سرانجام بعد از کش‌وقوس‌های فراوان از جمع استقلالی‌ها جدا شد، پیمان بابایی بود؛ وینگر-مهاجمی که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه پیش از شروع لیگ بیست‌ودوم به استقلال آمد اما نتوانست در جمع آبی‌پوشان پایتخت درخشش چشمگیری داشته باشد و توجهات را به سوی خود جلب کند.

بابایی در اولین فصل حضورش در استقلال، 30 بازی برای آبی‌ها در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام زیرنظر ریکاردو سا پینتو انجام داد که توانست فقط 2 گل بزند و 3 بار هم در نقش گل‌ساز در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت درخشید. بعد از جدایی سا پینتو و روی کار آمدن جواد نکونام، فرصت بازی کمتری نصیب پیمان بابایی شد؛ به‌طوری‌که او فصل گذشته فقط یک‌بار در ترکیب اولیه استقلال حضور پیدا کرد و جمعاً 19 بازی به مدت 322 دقیقه برای استقلال به میدان رفت که نتوانست انتظارات را برآورده کند و موفق به‌ثبت فقط یک گل شد!

جواد نکونام باتوجه به عملکرد پیمان بابایی در لیگ بیست‌وسوم، تمایل چندانی به حفظ او نشان نداد و سرانجام بعد از عدم تمدید قرارداد با استقلال، بابایی تصمیم گرفت تا به گل‌گهر سیرجان برود و کارش را در جمع شاگردان مهدی تارتار پشت سر بگذارد؛ آن‌هم در حالی‌که تجربه بازی در تیم‌های مختلف از گسترش فولاد، ماشین‌سازی و تراکتور تبریز و البته سومقاییت آذربایجان در کارنامه پیمان بابایی دیده می‌شود که او بهترین دوران فوتبالی خود را در تیم آذربایجانی پشت سر گذاشت.

فرصت 48 دقیقه‌ای برای ثبت اولین گل در لباس سرمه‌ای!

بابایی دیرهنگام به فهرست گل‌گهر اضافه شد و همین مسئله، زمینه‌ساز دوری او از ترکیب اولیه سرمه‌ای‌پوشان در آغاز لیگ بیست‌وچهارم شد. وینگر-مهاجم سابق استقلال که در تیم گل‌گهر در نقش مهاجم هدف به کار گرفته می‌شود، در دوئل با ملوان 19 دقیقه فرصت بازی به‌دست آورد که نتوانست تیمش را از شکست نجات بدهد اما در دوئل هفته دوم مقابل استقلال خوزستان، بابایی در حضور 29 دقیقه‌اش در زمین مسابقه توانست گل دوم و تثبیت‌کننده پیروزی تیمش را به‌ثمر برساند تا خیلی زود اولین گل با پیراهن گل‌گهر سیرجان را به‌ثبت رسانده باشد.

خاطرات سومقاییت تکرار می‌شود؟

پیمان بابایی در دوران حضورش در فوتبال باشگاهی آذربایجان، در 35 بازی برای تیم سومقاییت موفق به‌ثبت 13 گل شد و حالا این وینگر-مهاجم باتجربه امیدوار است که بتواند خاطرات خوش خود در فوتبال آذربایجان را در تیم گل‌گهر مجدداً تجربه کند. اتفاق ویژه آنکه بعد از گلزنی در نقش یار تعویضی مقابل پیکان با پیراهن استقلال، پیمان بابایی در جدال با استقلال خوزستان موفق به طلسم‌شکنی شد و بعد از 236 روز مجدداً توانست در یک مسابقه رسمی گل بزند و حالا باید دید در ادامه راه حضورش در تیم سیرجانی، وینگر-مهاجم 30 ساله چه عملکردی از خود به جای می‌گذارد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۲۹۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد