//
کدخبر: ۴۷۶۱۹۷ //

گاریدو و دستبرد احتمالی به ترکیبِ برنده؛ سروش در راه بازگشت

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس به دنبال انتخاب بهترین ترکیب ممکن برای جدال با حریف پرستاره عربستانی است.

گاریدو و دستبرد احتمالی به ترکیبِ برنده؛ سروش در راه بازگشت
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس بعد از انجام 3 بازی در فصل جدید لیگ برتر، خود را برای انجام نخستین مسابقه در لیگ نخبگان آسیا آماده می‌کند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، سرخ‌پوشان باید امشب (دوشنبه) در اولین بازی خود در این رقابت‌ها، به مصاف الاهلی عربستان بروند؛ مسابقه‌ای که به میزبانی ورزشگاه امیر عبدالله فیصل در شهر جده انجام خواهد شد و شاگردان خوان کارلوس گاریدو برای کسب حداکثر امتیاز برابر حریف پرستاره عربستانی کار بسیار سختی دارند.

گاریدو که تجربه حضور در فوتبال آسیا را دارد اما هیچ‌گاه در قامت سرمربی در لیگ قهرمانان به پیروزی نرسیده، به دنبال آن است تا بتواند در قامت سرمربی پرسپولیس به روند بدون شکست خود در این تیم ادامه بدهد. به جز سینا اسدبیگی که در آستانه جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت است و همراه تیم پرسپولیس به عربستان سفر نکرده و البته مرتضی پورعلی‌گنجی که همچنان درگیر مصدومیت است، سایر بازیکنان در دسترس خوان کارلوس گاریدو هستند و سرمربی اسپانیایی دستِ بازی برای انتخاب ترکیب اولیه تیمش در مسابقه امشب دارد.

ترکیب دفاعی سرخ‌ها؛ احتمالا بدون تغییر

الکسیس گندوز که در دیدار با فولاد موفق به‌ثبت اولین کلین‌شیت خود برای تیم پرسپولیس شد، امیدوار است که بتواند امشب مقابل تیم پرستاره الاهلی هم در ترکیب سرخ‌ها بدرخشد و اولین کلین‌شیت آسیایی‌اش را به‌ثبت برساند. گیورگی گولسیانی در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان، جدی‌ترین گزینه‌های حضور در قلب خط دفاعی پرسپولیس هستند و ایوب العملود در کنار میلاد محمدی هم جدی‌ترین گزینه‌های حضور در سمت راست‌وچپ خط دفاعی سرخ‌پوشان هستند تا احتمالاً پرسپولیسی‌ها بدون تغییر در ترکیب دفاعی تیم‌شان امشب برابر الاهلی به میدان بروند.

رفیعی به ترکیب سرخ‌ها بر می‌گردد

مسعود ریگی احتمالاً امشب تک‌هافبک دفاعی پرسپولیس خواهد بود و به نظر می‌رسد جلوتر از ریگی امشب در ترکیب اصلی پرسپولیس، سروش رفیعی به میدان خواهد رفت و این هافبک باتجربه بعد از یک بازی غیبت در ترکیب سرخ‌ها به دلیل محرومیت مجدداً در جمع شاگردان خوان کارلوس گاریدو قرار خواهد گرفت. فرشاد احمدزاده و اوستون اورونوف هم جدی‌ترین گزینه‌های حضور در پست وینگر هستند و به نظر می‌رسد که نسبت به دیدار با فولاد، مهم‌ترین تغییر ترکیب سرخ‌ها، جانشینی سروش رفیعی به سینا اسدبیگی در خط هافبک باشد.

ژوائو و آل‌کثیر نیمکت‌نشینِ امیری؟

وحید امیری در دیدار با فولاد در نقش گلزن در ترکیب سرخ‌ها درخشید و احتمالاً در نقش مهاجم سایه به کارش در جمع بازیکنان پرسپولیس ادامه خواهد داد. خوان کارلوس گاریدو با وجود آنکه علی علیپور، عیسی آل‌کثیر و لوکاس ژوائو را در دسترس دارد اما احتمالاً به یکی از این 3 مهاجم در ترکیب اصلی تیمش میدان خواهد داد و به نظر می‌رسد از میان این 3 گزینه، علیپور در قامت مهاجم هدف در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان قرار گیرد تا احتمالاً بازهم شاهد حضور زوج امیری-علیپور در خط حمله پرسپولیس باشیم.

ترکیب احتمالی پرسپولیس ایران مقابل الاهلی عربستان

الکسیس گندوز، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، ایوب العملود، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، اوستون اورونوف، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۶۱۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد