//
کدخبر: ۴۷۸۸۸۷ //

استقلال با شروع طوفانی به هوادار دو گل زد

استقلال در بازی حساس مقابل هوادار، نیمه نخست را با دو گل به پایان رساند. آبی‌پوشان که برای خروج از بحران به پیروزی نیاز مبرم داشتند، با شروع طوفانی به گل رسیدند و نیمه اول را با برتری دو بر صفر به پایان بردند.

استقلال با شروع طوفانی به هوادار دو گل زد
به گزارش فرتاک نیوز،

در دیداری حساس از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های استقلال و هوادار از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم رفتند. آبی‌پوشان که پس از نتایج ضعیف اخیر و تغییرات در کادر فنی به دنبال کسب پیروزی بودند، نیمه نخست را با نمایش برتر و گلزنی دو بازیکن خود به پایان رساندند.

استقلال که برای خروج از بحران به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت، از همان ابتدای بازی حملات خطرناکی را روی دروازه هوادار ترتیب داد و در نهایت توانست با استفاده از اشتباهات خط دفاعی حریف به دو گل دست پیدا کند.

با این پیروزی، استقلال به روند رو به رشد خود ادامه داد و امیدوار است در نیمه دوم نیز این برتری را حفظ کند و به سه امتیاز کامل دست پیدا کند. هوادار نیز که در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است، به دنبال جبران نتیجه در نیمه دوم خواهد بود.

گل‌های استقلال:

دقیقه ۱۷: استقلال صاحب ضربه کرنذ شد، رامین رضاییان پشت توپ ایستاد و پاس کوتاه به جلال‌الدین ماشاریپوف داد، سانتر هافبک ازبکستانی استقلال با ضربه سر زیبا و محکم رافائل سیلوا به گل اول استقلال تبدیل شد.

دقیقه ۴۵: اشتباه مدافع هوادار در محوطه جریمه باعث شد تا توپ به مهرداد محمدی رسیده و این بازیکن با ضربه چیب به راحتی دروازه محمد حسین منادی را باز کند.

نیمه نخست دیدار استقلال و هوادار با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، مهرداد محمدی، رامین رضاییان، گوستاو بلانکو، کاتوتا، اندونگ، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، جلال‌الدین ماشاریپوف.

ترکیب هوادار:

محمدحسین اکبر منادی، محمدعرفان معصومی، صائب محبی، میثم تهی‌دست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، حسین مهربان، میلاد خدایی‌اصل، داریوش شجاعیان، پیمان رنجبری، مهدی گودرزی.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۸۸۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد