//
کدخبر: ۴۸۱۲۵۳ //

فوق ستاره ایرانی در آستانه کسب نخستین توپ طلای آسیا

سعید احمدعباسی، آقای گل و بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا، به زودی اولین توپ طلای خود را در سئول دریافت خواهد کرد.

فوق ستاره ایرانی در آستانه کسب نخستین توپ طلای آسیا
به گزارش فرتاک نیوز،

در دنیای فوتسال، ستاره‌هایی که با مهارت و توانایی‌های خود تاریخ ساز می‌شوند، هر ساله جوایز معتبر و ارزشمندی را به خود اختصاص می‌دهند. امسال، یکی از این ستاره‌ها سعید احمدعباسی است که با درخشش بی‌نظیر خود در میادین بین‌المللی و ملی، نامش به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در سر زبان‌ها افتاده است. این فوق ستاره ایرانی، پس از یک فصل فوق‌العاده، به زودی راهی سئول می‌شود تا جایزه مرد سال آسیا را دریافت کند و این برای او افتخاری بزرگ به شمار می‌آید.

طبق گزارشات، سعید احمدعباسی روز یکشنبه ایران را به مقصد سئول ترک خواهد کرد و ایمیلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای او ارسال شده است. این مراسم، همانند سال‌های گذشته، فقط با حضور برندگان جوایز برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد که توپ طلای فوتسال آسیا به نام احمدعباسی ثبت خواهد شد.

این فوق ستاره در سال 2023 با پیراهن تیم ملی در تورنمنت‌های مختلف، 20 گل به ثمر رسانده و همچنین در لیگا ناسیونال لالیگا اسپانیا برای تیم وینا البالی والدپیناس، 15 بار موفق به گلزنی شده است. با این آمار خیره‌کننده، او به راحتی از دو کاندید دیگر یعنی رخماتوف ازبک و فیضعلی سردوروف تاجیکستانی پیشی گرفته و شایستگی خود را برای کسب این جایزه ثابت کرده است.

علاوه بر این، نکته جالب درباره سعید این است که او نه تنها در سال جاری به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است، بلکه برای سال آینده نیز با آمادگی کامل در جام ملت‌های آسیا به میدان خواهد رفت. او به عنوان بهترین بازیکن و گلزن این رقابت‌ها شناخته شده و این احتمال وجود دارد که او به‌طور پیاپی توپ طلای قاره کهن را تصاحب کند.

سعید احمدعباسی با ویژگی‌های منحصر به فردش، به عنوان یکی از بهترین راس‌های فوتسال جهان شناخته می‌شود و به زودی مزد سال‌ها تلاش و درخشش خود را در عرصه ملی و باشگاهی دریافت خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۱۲۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد