//
کدخبر: ۴۵۷۷۵۲ //

اقامتگاه های اقتصادی در اردبیل

اقامتگاه های اقتصادی در اردبیل
به گزارش فرتاک نیوز،

رزرو بلیط هواپیما اردبیل و بازدید از زیبایی‌های این شهر را با اقامتی مناسب و مطلوب، هیجان‌انگیزتر کنید. گشت‌وگذار و تماشا جاذبه‌ها و آثار تاریخی این شهر، تجربه‌ای متفاوت را برای شما رقم می‌زند. بازکردن چشمتان در صبحی دل‌انگیز و تماشا چشم‌اندازی زیبا از دریاچه شورابیل و کوه‌های سبلان در هتل‌های این شهر، رویایی به‌نظر می‌رسد. اگر چه، اردبیل در ارائه اقامت‌گاه‌هایی با امکانات رفاهی مناسب، کمی کوتاهی کرده است؛ اما اقامت‌گاه‌ها و هتل‌های بسیاری نیز وجود دارند که سفری به‌یادماندنی را برای شما، رقم می‌زنند.

7 هتل اقتصادی در اردبیل

اگر تصمیم دارید اقامتی لوکس و لاکچری در اردبیل داشته باشید؛ باید بدانید که این کار غیر ممکن است. اقامت در اردبیل تنها در هتل‌های 3 ستاره، 2 ستاره و یک ستاره امکان‌پذیر خواهد بود؛ همچنین هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌سراها نیز، می‌توانند انتخابی مناسب برای سفر شما باشند. اگر چه نمی‌توان هتل‌های لوکس و 5 ستاره را در این شهر پیدا کرد؛ اما هتل‌های بسیاری هستند که علی‌رغم ستاره‌های پایین آن‌ها، امکانات رفاهی مطلوبی را در اختیار، مسافران قرار می‌دهند. برای سفر به اردبیل، لازم است این هتل‌ها را بشناسید.

هتل نگین

هتل 2 ستاره و 2 طبقه نگین اردبیل در سال 1374، با 32 واحد اقامتی، افتتاح شد. این هتل امکاناتی مانند تلویزیون، آشپزخانه، حمام، یخچال، اسپلیت، سرویس ایرانی و فرنگی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل نگین با قیمت‌های مناسب، اقامتی مقرون به‌صرفه را برای شما فراهم می‌سازد. این هتل پس‌از بازسازی در 1395، با امکانات به‌روز و مطلوب، به یکی از بهترین هتل‌های اردبیل تبدیل شده است. موقعیت مکانی هتل نگین در خیابان سی‌متری، دسترسی به مکان‌های دیدنی اردبیل را برای گردشگران، آسان می‌کند. شما با اقامت در این هتل، تنها 7 دقیقه تا بقعه شیخ صفی، 9 دقیقه تا خانه تاریخی صادقی و 11 دقیقه تا حمام پیر زرگر، فاصله دارید. همچنین مسیری بدون ترافیک تا بازار مرکزی خواهید داشت و به‌دلیل نزدیکی به فرودگاه و ترمینال، ورود و خروجتان به اردبیل را آسان می‌کند.

هتل سبلان

اگر به‌دنبال یک اقامت‌گاه اقتصادی با دسترسی عالی هستید، هتل سبلان بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این هتل با 28 واحد اقامتی در 4 طبقه، امکانات مطلوبی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. هتل سبلان که در سال 73 احداث و در سال 1390، بازسازی شد، اکنون امکانات متعددی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی را ارائه می‌دهد. همچنین رستوران با ظرفیت 250 نفر، لابی، کافی‌شاپ، کافی‌نت و لاندری از دیگر امکاناتی این هتل محسوب می‌شوند که خدمات آن را کامل می‌کنند. اگر چه هتل سبلان، پارکینگ ندارد؛ اما پارکینگ عمومی که در نزدیکی آن است، امنیت خودرو شما را تضمین خواهد کرد. با اقامت در این هتل، تنها دو دقیقه پیاده‌روی تا بقعه شیخ صفی‌الدین دارید؛ همچنین تا بازار مرکزی، 11 دقیقه و تا خانه تاریخی صادقی، 4 دقیقه راه است. این هتل دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی اردبیل، فرودگاه و ترمینال آن را نیز، فراهم می‌سازد.

هتل سارای

یکی از هتل‌های نوساز و 3 ستاره اردبیل که در میدان پلیس این شهر قرار دارد، هتل سارای است. این هتل در سال 1398 فعالیت خود را در 8 طبقه و 32 واحد اقامتی شروع کرد. هتل سارای با چشم‌انداز زیبا از دریاچه شورابیل و کوه سبلان، اقامتی به‌یادماندنی را برای شما رقم می‌زند. همچنین با اقامت در این هتل، از امکاناتی مانند سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، اینترنت، و تلویزیون و تلفن، برخوردار خواهید شد. علاوه‌بر این برای صرف غذا، می‌توانید در رستوران هتل واقع در طبقه سوم، انواع غذاهای ایرانی و محلی را نوش جان کنید. هتل سارای با موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی، فرودگاه و ترمینال را برای مهمانان خود، فراهم می‌سازد. شما با اقامت در این هتل، تنها 10 دقیقه تا پل هفت‌چشمه اردبیل، راه دارید و برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی، 8 دقیقه، زمان کافی خواهد بود.

هتل مهدی

هتل 2 ستاره مهدی در نوع خود، یکی از بهترین هتل‌های اردبیل است. این هتل در 24 واحد اقامتی و 5 طبقه، امکانات متعددی مانند حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلفن و تلویزیون را در اختیار مهمانان خود، قرار می‌دهد. لابی، کافی‌شاپ، پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین و رستوران 120 نفره، در طبقه منفی یک، هتل از دیگر امکانات هتل مهدی، به‌شمار می‌روند. اگر چه هتل مهدی در سال 1393 بازسازی شده است؛ اما همچنان امکانات محدودی برای ارائه به مشتریان دارد. نقطه عطف این هتل، دسترسی آن و موقعیت مکانی آن است که مسیر فرودگاه و ترمینال را برای شما کوتاه می‌کند. همچنین در کمترین زمان، امکان بازدید از جاذبه‌های مختلف اردبیل را برایتان فراهم می‌سازد.

هتل شیخ صفی

هتل شیخ صفی با یک ستاره، از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌های اردبیل است مه با 12 واحد اقامتی، فعالیت خود را شروع کرد. محبوبیت این هتل، به‌دلیل موقعیت مکانی مناسب آن است؛ این هتل تا بازار مرکزی تنها 4 دقیقه پیاده‌روی دارد، همچنین تا بازار صفویه 8 دقیقه، تا پل هفت‌چشمه 11 دقیقه و تا بقعه شیخ صفی نیز، 11 دقیقه، راه خواهید داشت. هتل اقتصادی شخ صفی، در اتاق‌های 3 تخته و 4 تخته خود، امکاناتی، مانند تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، حمام و سرویس بهداشتی خصوصی را به مهمانان ارائه می‌دهد. تنها ضعف این هتل، عدم وجود رستوران است؛ از این‌رو برای صرف وعده‌های غذایی، باید رستوران مناسبی پیدا کنید.

هتل‌آپارتمان حسین

یکی از هتل‌های تازه‌ساز، دنج و محبوب اردبیل، هتل‌آپارتمان حسین است. این هتل 4 طبقه، در 12 واحد اقامتی، خدمات خود را به مسافران ارائه می‌دهد. سوئیت‌های سه‌نفره و چهارنفره هتل‌آپارتمان حسین، امکانات مختلفی مانند آشپزخانه، ظروف پخت‌وپز، اینترنت، سشوار، یخچال، شوفاژ، تلویزیون، حمام، سرویس ایرانی و ... را دارا هستند. با اقامت در هتل‌آپارتمان حسین، می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید؛ همچنین رستوران گازماخ، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شود. هتل‌آپارتمان حسین، با وجود ارائه امکانات مختلف، گزینه‌ای اقتصادی و مقرون به‌صرفه برای سفرهای شما خواهد بود. علاوه‌بر امکانات مذکور، موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی اردبیل، از دیگر مزایا اقامت در این هتل‌آپارتمان است.

مهمان‌سرا ایده‌آل

برای تجربه سفری ارزان و مقرون به‌صرفه، اقامت در مهمان‌سرا ایده‌آل را تجربه کنید. این مهمان‌سرا در نبش چهارراه پیرعبدالملک، در 2 طبقه و 12 واحد اقامتی، خدمات خود را به مسافران و گردشگران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید اتاق‌های این مجموعه را به‌صورت یک‌تخته تا پنج‌تخته، رزرو کنید؛ با اقامت در این اتاق‌ها از امکاناتی مانند یخچال، کولرگازی، تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، بهره‌مند خواهید شد. برای صرف غذا، می‌توانید در رستوران مهمان‌سرا ایده‌آل، باکیفیت‌ترین غذاهای ایرانی را سفارش دهید. موقعیت مکانی مناسب این مهمان‌سرا، دسترسی آسان و سریع را به مکان‌های دیدنی اردبیل، فراهم می‌کند.

با فلای تودی اقامت‌گاهی ارزان و اقتصادی در اردبیل داشته باشید

رزرو هتل اردبیل را از وب‌سایت‌های آنلاین خریداری کنید، تا ضمن رزروی آسان و سریع، سفری مقرون به‌صرفه را برای خود، تدارک ببینید. همچنین برای خرید بلیط، کافیست در وب‌سایت آنلاین، مبدا، مقصد، تاریخ رفت‌وبرگشت و تعداد مسافران را وارد کنید؛ اکنون صفحه‌ای از گزینه‌های موجود، روبه‌رویتان باز می‌شود. انتخاب با شماست؛ سفری لوکس و لاکچری را در کلاس‌های پروازی با امکانات رفاهی عالی را دوست دارید یا رزروی اقتصادی و مقرون به‌صرفه را برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفرتان ترجیح می‌دهید. هر تصمیمی که بگیرید، فلای تودی با شما همراه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۷۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان