//
کدخبر: ۴۶۵۵۱۸ //

ارزان‌ترین روزهایی که می‌توانید برای رزرو تور کیش در سال ۱۴۰۳ انتخاب کنید

سفر به جزیره کیش در تمامی فصول سال با تور امکان‌پذیر است و در بعضی از ماه‌های سال به دلیل گرم و شرجی بودن هوا، قیمت تور کیش کاهش می‌یابد. در چنین مواقعی تور ارزان کیش افزایش یافته و هزینه‌های سفر به این جزیره کاهش چشمگیری پیدا می‌کند. با ما همراه باشید.

ارزان‌ترین روزهایی که می‌توانید برای رزرو تور کیش در سال 1403 انتخاب کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

سفر به جزیره کیش در تمامی فصول سال با تور امکان‌پذیر است و در بعضی از ماه‌های سال به دلیل گرم و شرجی بودن هوا، قیمت تور کیش کاهش می‌یابد. در چنین مواقعی تور ارزان کیش افزایش یافته و هزینه‌های سفر به این جزیره کاهش چشمگیری پیدا می‌کند. اگر قصد دارید چشم‌اندازهای معروف و بی‌همتا، طلوع و غروب آفتاب در پشت دریا، انعکاس نور خورشید در خلیج‌فارس به همراه سایه کشتی یونانی در جزیره کیش را مشاهده کنید، در فصول بهار و تابستان به این جزیره سفر نمایید.

تور ارزان کیش

در سال 1403 چه زمان هایی تور کیش ارزان است؟

در فصل پاییز و زمستان که آب‌وهوای کیش بسیار مناسب است، نباید انتظار داشت تورهای ارزان کیش وجود داشته باشند؛ چرا که ظرفیت هتل‌های مقرون‌به‌صرفه نیز پر می‌شود. تور ارزان کیش را می‌توانید در ماه‌های گرم همچون تیر و مرداد رزرو نمایید، زیرا متقاضی آن در این ماه‌ها کاهش می‌یابد؛ ازاین‌رو بسیاری از هتل‌ها و آژانس‌های هواپیمایی تخفیف‌هایی را مدنظر قرار می‌دهند.

بهترین زمان سفر به جزیره کیش از نظر آب‌وهوا

آب‌وهوا در این جزیره در هر فصل دچار تغییروتحول می‌شود. در حقیقت فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان هر کدام به نوبه خود برای مسافرت مناسب هستند، اما این که کدام فصل را برای سفر به جزیره انتخاب می‌کنید، به هدف شما بستگی دارد. در ادامه به بررسی فصول جزیره کیش می‌پردازیم:

  • فصل بهار کیش: در اوایل فصل بهار به دلیل تعطیلات نوروز و آب‌وهوای معتدل آن گزینه خوبی برای مسافرت است؛ اما تور ارزان کیش در اوایل این فصل پیدا نمی‌شود. اگر قصد دارید با تور ارزان قیمت به این جزیره سفر کنید ماه اردیبهشت و خرداد را انتخاب کنید.

  • فصل تابستان کیش: تور کیش در فصل تابستان برای افرادی مناسب است که تحمل گرما و شرجی بودن هوا را داشته باشند و دوستدار تفریحات آبی باشند. در ماه‌های تیر و مرداد تورهای ارزان کیش بیش‌تر از ماه‌های دیگر برگزار می‌شوند.

  • فصل پاییز کیش: تور کیش در فصل پاییز زمان مناسبی برای کسانی است که به گرما علاقه‌ای ندارند. این فصل آب‌وهوا سردتری نسبت به تابستان داشته و از دیگر ماه‌ها و فصل‌های سال تورهای گران‌تری دارد.

  • فصل زمستان کیش: فصل زمستان خنک‌ترین فصل در جزیره کیش است؛ اما سرمای خشکی ندارد. در ماه‌های دی و بهمن باران‌های شدید و سیل‌آسایی را در جزیره شاهد هستیم. این دو ماه از سال امکان ارزان شدن قیمت تورهای کیش نیز وجود دارد.

رزرو کردن تورهای لحظه آخری کیش

خرید و رزرو تورهای لحظه آخری کیش از گزینه‌های بسیار کاربردی برای شروع سفر به این جزیره است. این تورها همواره در دسترس نیستند و در بعضی از مواقع به علت فروخته نشدن بلیط چارتری تا لحظات نزدیک به پرواز، با قیمت‌های بسیار ارزان به فروش می‌رسند تا از ضرر مالی بیش‌تر چارترکننده‌ها پیشگیری نمایند.

رزرو کردن تورهای لحظه آخری کیش

تفاوت تور ارزان کیش با معمولی در چیست؟

به طور معمول در تور کیش از هتل‌های دو یا سه ستاره برای کاهش هزینه‌ها استفاده می‌شود. این هتل‌ها خدماتی همچون هتل‌های پنج‌ستاره ارائه نمی‌دهند؛ اما کیفیت هتل‌های دو یا سه ستاره پایین نیست. تور ارزان کیش ممکن است در ساعات دلخواه شما پرواز نداشته باشد؛ برای مثال در تور ارزان قیمت، پروازهای بعدازظهر جهت کاهش هزینه به شما توصیه شده و برای بازگشت زودترین ساعت پرواز انتخاب می‌شود. در تورهای معمولی می‌توانید در فصل‌های پاییز و زمستان از این جزیره بازدید نمایید؛ اما در تورهای ارزان کیش در اواخر بهار و تابستان امکان سفر برای شما مهیا می‌شود.

چندین نکته برای مسافرت با تور ارزان کیش

برای آن که تور کیش را با ارزان‌ترین قیمت ممکن خریداری نمایید، لازم است موارد زیر را انجام دهید:

  • برای خرید بلیط هواپیما، جهت رزرو تور کیش ارزان باید سرعت و زمان‌بندی خوبی داشته باشید؛ چرا که کم‌ترین قیمت تور کیش، پروازهای چارتری را در نظر می‌گیرد. این نوع از پروازها به‌سرعت فروخته می‌شوند.

  • در فصل تابستان و اواخر بهار جزیره کیش خلوت‌تر است و تور ارزان قیمت آن نیز پیدا می‌شود.

  • از جاذبه‌های گردشگری رایگان برای کم‌تر شدن هزینه خود استفاده نمایید.

  • رستوران‌های کیش تنوع زیادی دارند. برای آن که در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، می‌توانید از رستوران‌های ایران ویچ، بابا قدرت، برادران بختیاری، رستوران پایاب و... را برای صرف وعده‌های غذایی در نظر بگیرید.

چندین نکته برای مسافرت با تور ارزان کیش

سفر با تور کیش یا سفر شخصی بهتر است؟

تور کیش خدماتی همچون بلیط هواپیما، اقامت در هتل، ترانسفر، گشت‌وگذار شهری و بیمه مسافرتی را ارائه می‌دهد. البته قیمت هر تور به مدت سفر، فصل موردنظر برای سفر، امکانات هتل و از همه مهم‌تر نوع تور بستگی دارد. در سفر شخصی، بلیط هواپیما، ترانسفر، اقامت در هتل، هزینه‌های تفریحات و دیگر فعالیت‌ها بر اساس بودجه و هزینه شما انتخاب می‌شود. قیمت سفر شخصی به طور معمول کم‌تر از تور است؛ اما هزینه‌های بیش‌تری برای بلیط هواپیما، هتل و ترانسفر باید پرداخت کنید.

کلام آخر

رزرو تور ارزان کیش می‌تواند یک تجربه منحصربه‌فرد از مسافرت باشد. با رعایت بعضی از نکات می‌توانید هزینه سفر را تاحدامکان کاهش داده و سفر لذت بخشی داشته باشید. یکی از این نکات، خرید تور کیش در فصول گرم سال است. در چنین مواقعی به دلیل کاهش تعداد گردشگران می‌توانید از تمامی جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری جزیره کیش بازدید کنید. چنانچه در فصل بهار و تابستان تور کیش را رزرو کردید می‌توانید از تفریحات آبی شامل غواصی، فلای بورد، پدل بورد استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان