//
کدخبر: ۴۷۸۱۳۲ //

کشتی کروز استانبول؛ تفریح لوکسی که نباید از دست بدهید!

کشتی کروز استانبول؛ تفریح لوکسی که نباید از دست بدهید!
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر قصد رزرو تور استانبول را دارید و می‌خواهید تفریح بسیار لاکچری را در آن تجربه کنید، کشتی کروز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با سور شدن بر این کشتی‌ها می‌توانید در سواحل مختلف استانبول و حتی نقاط مختلف دریای مدیترانه به گشت‌وگذار بپردازید و از دیدن جاذبه‌های آن لذت ببرید.

کشتی‌های کروز استانبول در دو نوع خصوصی و عمومی در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد و هر کدام امکانات خاص خود را دارند. در ادامه به بررسی انواع کشتی‌های کروز استانبول می‌پردازیم، امکانات آن را بررسی می‌کنیم و در نهایت می‌گوییم که چطور آن را رزرو کنید.

کشتی‌های کروز استانبول چیست؟

کشتی کروز استانبول یکی از لاکچری‌ترین تفریحاتی است با استفاده از آن می‌توانید به کشتی‌سواری روی آب‌های کشور ترکیه بپردازید. این تفریح را به‌عنوان یکی از خاطره‌انگیزترین تفریحاتی شناخته می‌شود که می‌توانید در استانبول تجربه کنید.

در این کشتی‌ها امکانات مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانید با پرداخت هزینه مناسب، شبی خاطره‌انگیز بسازید. حتی برخی از آن‌ها مجهزترین رستوران‌ها، بارها، دیسکوها و... را در اختیار شما قرار می‌دهند تا یکی از جذاب‌ترین شب‌های زندگی‌تان را تجربه کنید.

بهترین کشتی‌های کروز استانبول کدام هستند؟

در شهر زیبای استانبول، چندین کشتی کروز وجود دارد که هر کدام از آن‌ها در مناطق خاصی به گشت‌وگذار می‌پردازند. بهترین کشتی‌های کروز استانبول که می‌توانید برای استفاده از آن برنامه‌ریزی کنید، عبارتند از:

کشتی کروز سلبریتی ایکیناکس (Celebrity Equinox)

اولین کشتی کروز در استانبول، کشتی سلبریتی ایکیناکس است. این کشتی به مقصد ایتالیا در استانبول وجود دارد که جزء ۵ کشتی برتر شهر استانبول شناخته می‌شود. جالب است بداندی که در حال حاضر این کشتی به‌عنوان لوکس‌ترین کشتی استانبول شناخته می‌شود که توسط آلمانی‌ها ساخته شده است.

اولین توقف کشتی در مناطق یونان برای بازدید از بقایای پانتئون است. پس از آن وارد جزیره زیبای میکونوس در یونان شده که می‌توانید از کوه آتنا بازدید کنید. سپس به سمت رم حرکت می‌کند و در ۷ روز شما می‌توانید این مسیر دیدنی را بازدید کنید. هزینه آن حدود ۶۰۰ دلار است که بر اساس محل اقامت و امکانات موردنظر ممکن است کمی بیشتر شود.

کشتی کروز هولاند امریکا (Holland America)

یکی دیگر از بهترین کشتی‌های کروز استانبول، کشتی هولاند امریکاز است که طی یک تور ۱۱ روزه از ۳ قاره مختلفی بازدید می‌کنید. محل شروع آن استانبول است و از شهرهای اسکندریه و قاهره عبور خواهید کرد.

هدف اصلی این کشتی بازدید از مناطق دیدنی آفریقا است که مسیر آن در بندر بارسلون اسپانیا به پایان می‌رسد. هزینه رزرو آن حدود ۱۵۰۰ دلار است که اگر خدمات یا امکانات بیشتری بخواهید، افزایش پیدا می‌کند.

کشتی تفریحی سلستیال کریستال (Celestyal Crystal)

کشتی سلستیال کریستال یکی از کشتی‌های کروز استانبول است از ترکیه و یونان به گشت‌وگذار می‌پردازد. محل شروع آن استانبول بوده و در نهایت پس از طی‌کردن مناطق دیدنی در طی ۷ روز دوباره به استانبول بازمی‌گردد.

افرادی که از تور استانبول استفاده می‌کنند، این کشتی بهترین گزینه است! چرا که مدت‌زمان آن یک هفته بوده و نهایتاً شما در استانبول پیاده می‌شوید. هزینه آن از ۱۲۰۰ دلار شروع می‌شود و بر اساس امکانات و خدمات، افزایش می‌یابد.

کشتی کروز سون سیز اسپلندر (Seven Seas Splendor)

این کشتی از استانبول شروع به حرکت کرده و در ایتالیا توقف می‌کند. این کشتی هم لقب لوکس‌ترین کشتی ساخته شده را به خود اختصاصی داده است که می‌توانید یک سفر ۱۰ روزه به ونیز ایتالیا را با آن تجربه کنید.

مسافران تجربه بی‌نظیری از سفر با این کشتی تعریف می‌کنند که می‌تواند برای شما هم یک تجربه بی‌نظیر باشد. هزینه آن از ۵ هزار دلار شروع می‌شود و در صورت نیاز به امکانات بیشتر، افزایش پیدا می‌کند.

کشتی کروز لی پوننت (Ponant’s Le Bougainville)

این کشتی یکی از بهترین کشتی‌های تفریحی استانبول محسوب می‌شود که مقصد آن یونان است. مدت‌زمان سفر با این کشتی حدود ۷ روز است و هزینه آن هم از ۲۷۰۰ دلار شروع می‌شود.

اگر قصد دارید یک هفته را به سفری رویایی بپردازید، این کشتی بهترین گزینه خواهد بود.

کشتی ریجنت سون استار

این کشتی هم از استانبول شروع به حرکت کرده و در یونان لنگر می‌گیرد. مدت‌زمان سفر با این کشتی محبوب ۸ روز است که به شما امکان بازدید از بندر پیرائوس آتن در کشور یونان را می‌دهد.

هزینه رزرو این کشتی حدود ۶۳۰۰ دلار است که با امکانات بیشتر، هزینه آن هم افزایش پیدا می‌کند.

کشتی رپسودی آف د سیز

اگر به دنبال یکی از بهترین کشتی‌های کروز استانبول هستید، این کشتی یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها است. با استفاده از این کشتی می‌توانید از مناطق دیدنی و گردشگری ترکیه، یونان و ایتالیا بازدید کنید.

در طول سفر هم از آب‌های زیبای مدیترانه و سواحل دیدنی آن لذت خواهید بود. هزینه سفر با این کشتی تفریحی جذاب حدود ۹۰۰ دلار است که با امکانات بیشتر، هزینه بیشتری از شما دریافت خواهد شد.

چگونه کشتی کروز استانبول رزرو کنیم؟

اگر قصد رزرو کشتی کروز در استانبول را دارید، آژانس‌های گردشگری فعال در ایران و ترکیه به شما این خدمات را ارائه می‌کنند. در برخی هتل‌های استانبول هم امکان تهیه بلیط و رزرو کشتی کروز استانبول وجود دارد. معمولاً افرادی که با تور استانبول به این شهر دیدنی سفر می‌کنند، از تورلیدر برای رزرو بلیط درخواست می‌کنند تا با خیالی آسوده و بدون نگرانی بلیط موردنظرشان را تهیه کنند.

امکانات کشتی کروز استانبول

امکانات کشتی کروز استانبول بر اساس نوع کشتی رزرو شده متفاوت است. به‌صورت کلی همه آن‌ها محلی برای اقامت، کافه و رستوران، بار و... در اختیار شما قرار می‌دهند تا هنگام سفر با کشتی کروز، نهایت لذت را ببرید. برخی از آن‌ها موسیقی زنده از خواننده‌های معروف ترکی و حتی ایرانی هم برگزار می‌کنند و می‌توانید از نمایش رقص و آواز هنرمندان و مسافران لذت ببرید.

بهترین زمان برای رزرو کشتی کروز استانبول

باتوجه‌به این‌که رزرو کشتی کروز استانبول یکی از تفریحات آبی و دریایی است، بهتر است در بهترین زمان آن را رزرو کنید. بهترین زمان برای رزرو کشتی کروز استانبول از اواخر فصل بهار شروع شده و تا اواخر تابستان ادامه پیدا می‌کند. البته در فصل‌های دیگر سال هم امکان رزرو بلیط وجود دارد؛ اما باتوجه‌به این که در این بازه زمانی آب‌وهوا عالی است، می‌توانید تجربه بی‌نظیری داشته باشید و هرگز آن را فراموش نکنید.

قیمت کشتی‌های کروز استانبول

در استانبول کشتی‌های کروز مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها محل اقامت و امکانات مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهند؛ بنابراین قیمت کشتی کروز استانبول هم به عوامل مختلفی بستگی دارد و از حدود ۶۰۰ دلار شروع می‌شود. برخی از این کشتی‌ها از چندین قاره بازدید می‌کنند که طبیعتاً هزینه آن تا چند هزار دلار هم‌افزایش پیدا می‌کند.

کشتی کروز استانبول؛ تفریح لاکچری که خاطرات آن را فراموش نخواهید کرد!

استانبول یکی از شهرهای لاکچری و دیدنی در دنیا محسوب می‌شود و تفریحات زیادی در آن وجود دارد. یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توانید در این شهر زیبا و دیدنی تجربه کنید، کشتی کروز استانبول است. در استانبول کشتی‌های کروز زیادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها به سمت مقصد خاصی می‌روند و می‌توانید از مسیر لذت ببرید. در این مقاله بهترین کشتی‌های کروز استانبول را بررسی کردیم تا بتوانید از میان آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب و رزرو کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۸۱۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد