//
کدخبر: ۴۳۹۳۷۹ //

فال ارمنی ۶ دی ماه | پیام الهه خوشبختی ارمنی برای فردا شما

الهه خوشبختی ارمنی، "آستک"، پیامی زیبایی برای فردای شما دارد. با گرفتن فال ارمنی، می‌توانید از این پیام مطلع شوید و با خیال راحت به استقبال فردا بروید.

فال ارمنی 6 دی ماه | پیام الهه خوشبختی ارمنی برای فردا شما
به گزارش فرتاک نیوز،

فال ارمنی به یک سنت پیش‌بینی و تعبیر آرمانی است که در فرهنگ و تاریخ ارمنستان ریشه دارد. این فال بر اساس نمادها، کارت‌ها و تفسیرهای خاصی که در فرایند مشاهده و تعبیر آنها استفاده می‌شود، اجرا می‌شود.

  • بیشتر بخوانید:

این جا کلیک کنید و هر فالی که دوست دارید را در فرتاک نیوز بخوانید

افراد می‌توانند با استفاده از این فال، سوالاتی مانند عشق، شغل، خانواده و سایر جنبه‌های زندگی خود را پیش‌بینی کرده و راهنمایی‌هایی درباره آینده خود دریافت کنند. 

فال ارمنی ۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

دردسرهایی به وجود خواهد آمد و فریب خواهید خورد. تغییراتی خواهید داشت که چندان مطلوب نیست. سخن چینی دیگران و جدایی در پیش دارید.

فال ارمنی ۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

راهتان درست است راهتان را ادامه دهید. در راه، در برخورد با سختی ها قوی باشید و در مقابل حرف زور و نابجا که جلوی پیشرفتتان را می گیرد بایستید.

فال ارمنی ۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

اگر با توجه به فرعیات دچار انحراف نشوید خوشبختی و موفقیت حتمی است.بارعایت احترام ب پدرومادر ب جایگاه بزرگی خواهیدرسید.

فال ارمنی ۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

شانس به شما روی می آورد و به موفقیت مالی می رسید. ولی در زمینه عشق و احساسات دچار مشکل می شوید و نمی دانید چه تصمیمی بگیرید. با دیگران مشورت کنید.

فال ارمنی ۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

اصرار و پافشاری تو سودی ندارد. باید زمان لازم فراهم شود تا بتوان با او به یک توافق نهایی رسید. با انجام این توافق است که آرامش برقرار خواهد شد.

فال ارمنی ۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

در کاری که بیم رسوایی در آن وجود دارد شرکت نکنید. مواظب آبروی خود باشید. از دوستان ناباب و ریاکار خود دوری کنید. به شایعات و حرفهای بی اساس دیگران توجهی نکنید.

فال ارمنی ۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

یک مکالمه حضوری یا تلفنی تو را ناراحت می‌کند. گرچه تو در دوستی‌ات نیت صادقانه داشتی اما برای او چیزهای دیگری هم اهمیت داشته که تو از آن غافل بودی. از قدیم گفته‌اند: جلوی ضرر را از هرجا بگیری منفعت است.

فال ارمنی ۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

کوچک کردن خود در مقابل کسی که به شما ازبالا نگاه میکند به هیچ وجه کارخوبی نیست. ارزش خود را حفظ کنید تا دچار یاس و نا امیدی نشوید.

فال ارمنی ۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

فال ارمنی ۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

آرزوهای دور و دراز تو وقتی تحقق می‌یابد که از همین حالا دست به کار شوی. سعی کن روابط خود را با او بیشتر کنی و به سطح خوبی برسانی و او را در جریان برنامه‌های خود قرار دهی.

فال ارمنی ۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

روابط دوستانه خود را تقویت کنید. اگر خود را قوی و با اراده می بینید برای ریسک کردن تردید نکنید. برای نتیجه مطلوب ریسک لازم است.

فال ارمنی ۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

به روابط و شخصیتها نگاه کنید آنچه را می خواهید خواهید یافت. رفتار های بی مناسبت و ناشایست دیگران رانادیده بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۳۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد