//
کدخبر: ۴۶۱۳۷۶ //

ترند رنگ‌های ۲۰۲۴ برای دیوار: دکوراسیونی مدرن و شیک با رنگ‌های لوکس!

اگر می خواهید دیوار منزل یا محل کارتان را رنگ کنید و در انتخاب رنگ تردید دارید حتما در مورد رنگ های لوکس و ترند 2024 را در ادامه مطالعه کنید.

ترند رنگ‌های ۲۰۲۴ برای دیوار: دکوراسیونی مدرن و شیک با رنگ‌های لوکس!
به گزارش فرتاک نیوز،

رنگ های ترند 2024 برای دیوار بر اساس نظر معتبرترین کارشناسان طراحی دنیا .

رنگ های پرطرفدار دیوار ، انتخابی عالی

هنگام انتخاب رنگ، مهم است که نورپردازی، رنگ مبلمان موجود و حالتی را که می خواهید تنظیم کنید، در نظر بگیرید.

رنگ‌های روشن‌تر، مانند سفید مایل به کرم، خاکستری و یا رنگ های پاستیلی، به ایجاد فضای داخلی بزرگ‌تر و روشن‌تر کمک می‌کنند.

رنگ هی تیره‌تر، مانند بنفش تیره، قرمز گرم و آبی ، ظاهری جسورانه در طراحی ایجاد می‌کنند و فضایی دنج و صمیمی ایجاد می‌کنند.

در حالی که مهم است که رنگ های مورد علاقه و سبک فردی خود را در نظر بگیرید، ممکن است بخواهید رنگ های مد روز را نیز آزمایش کنید.

در اینجا رنگ های پرطرفدار دیوار در سال 2024 را به شما معرفی می کنیم:

آبی ملایم

65c9e2358a886

نماد آسمان آفتابی، دریا، ساحل و روزهای تابستان است. فضاهای کوچک را بزرگتر نشان می دهد و برای کاهش استرس مناسب است. به خوبی با سفید و مبلمان چوبی رنگ روشن ترکیب می شود و در ترکیب با تناژهای صورتی و زرد و نارنجی فضایی پرانرژی می سازد.

قهوه ای خاکستری

65c9e33b5babb

ترکیب خاکستری و قهوه ای، رنگ خنثی و جذاب Taupe را به شما می دهد. این رنگ، به یکی از پرطرفدارترین رنگ های دکوراسیون در سال های اخیر مبدل شده، چرا که با تم خنثی خود، به راحتی همنشین رنگ های دیگر می شود و به همین دلیل، پالت رنگی نسبتا خوبی برای ست کردن با آن در اختیار داریم.

سفید شامپاینی

65c9e3dd7ffb2

شامپاینی، رنگی خنثی است که در هر فضایی مورد استفاده قرار بگیرد، ظاهری شیک و زیبا به آن فضا می‌بخشد؛ هرچند ترکیب رنگ شامپاینی نسبت به سایر رنگ‌های خنثی نظیر سفید، کرم و… کمی متفاوت‌تر به نظر می‌رسد

طوسی

65c9e4a58ccbd

رنگ طوسی به عنوان یک رنگ خاص و جدید در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ دیوار طوسی عمیق و جذاب و تاثیر گذار است که می تواند فضای داخلی خانه را به کلی دگرگون سازد.

سبز پاستیلی

65c9e634eda86

سبز پاستیلی یک رنگ خنثی است که با همه رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی ست می‌شود. بنابراین وقتی می‌خواهید دیوارهای این رنگی را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید، بهتر است کابینت‌ها را خاکستری روشن یا بژ مایل به صورتی انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برای اتاق نشیمن یک فرش صورتی بخرید. فراموش نکنید هیچ وقت سفید گچی را با این رنگ ترکیب نکنید، زیرا فضای خانه تان کاملا بی روح و سرد دیده خواهد شد. در واقع برای دیوارهایی که سبز پاستیلی هستند باید بیشتر از رنگ های پر رنگ و متضاد استفاده کنید تا جلوه بهتری به خانه ببخشید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۱۳۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان