//
کدخبر: ۴۶۷۵۰۸ //

ساندویچ پانل کیان: پر فروش ترین پانل ساندویچی در ایران

تصور کنید ساختمانی که در عرض چند روز یا چند هفته، بدون نیاز به صرف وقت و هزینه‌های گزاف برای آجرچینی، سیمانکاری و گچ‌کاری به طور کامل احداث می‌شود!

ساندویچ پانل کیان: پر فروش ترین پانل ساندویچی در ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

ساندویچ پانل‌ با ساختاری پیش ساخته و عایق‌بندی شده، این امکان را به شما می‌دهند تا در کمترین زمان ممکن، ساختمانی مستحکم، زیبا و ایمن بنا کنید.

در حال حاضر با توجه به رشد روز افزون جمعیت و نیاز مبرم به توسعه صنعت و آبادانی در تمام زمینه‌های فناوری و علمی مانند صنایع پتروشیمی، داروسازی، دفاعی، صنایع معدنی مانند تولید مس، فولاد، آلومینیوم، سیمان، صنایع غذایی، تولیدات پلاستیکی انتخاب مصالحی کارآمد، با کیفیت و به صرفه نقشی اساسی در سرعت روند ساخت و ساز، مقاومت و طول عمر سازه ایفا می‌کند.

توضیح مختصر درباره ساندویچ پنل

پانل ساندویچی یک نوع مصالح ساختمانی لایه ای است که از ترکیب دو لایه ورق فلزی و یک لایه فوم عایق تشکیل شده است. ورق فلزی موجود در بازار که برای پوشش ساندویچ پانل به کار می‌رود از جنس ورق فلزی گالوانیزه، آلوزینک و یا آلومینیوم است که به همراه یک لایه فوم که در بین دو لایه ورق فلزی قرار گرفته است ساخته می‌شود جنس فوم هسته پنل از پلی یورتان ، اکس پی اس و یا پشم سنگ است.

دلایل انتخاب ساندویچ پانل

اگر به دنبال مصالحی کارآمد و مقرون به صرفه هستید و قصد دارید از دردسرهای روش های قدیمی مثل آجرچینی و تهیه ملات راحت شوید قطعا انتخاب شما هم ساندویچ پانل است.

سرعت ساخت و ساز

پنل ساندویچی به صورت پیش ساخته تولید می‌شود و به همین دلیل، سرعت نصب و اجرای آنها در پروژه‌های ساختمانی بسیار بالا است. این امر به کاهش چشمگیر زمان ساخت و ساز و بهره‌برداری سریع‌تر از پروژه منجر می‌شود.

کیفیت و دوام

پانل ساندویچ از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا تولید می‌شود و به همین دلیل، از مقاومت و دوام بالایی در برابر عوامل مختلف مانند زلزله، آتش‌سوزی، رطوبت، تغییرات شدید آب و هوایی و فرسایش برخوردار است. این امر به افزایش طول عمر مفید ساختمان و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری در طول زمان کمک می‌کند.

عایق حرارتی و رطوبتی

پنل ساندویچ به دلیل ساختار سه‌لایه و استفاده از مواد عایق در هسته خود، از عایق حرارتی و رطوبتی بسیار مطلوبی برخوردار است منابع طبیعی و انرژی از ارزشمندترین دارایی بشر به شمار می‌روند، کاهش مصرف انرژی نقشی حیاتی در حفظ پایداری محیط زیست ایفا می‌کند. این امر به کاهش مصرف انرژی در ساختمان، ایجاد فضایی آرام و دلنشین و افزایش آسایش ساکنین منجر می‌شود.

تنوع طرح و رنگ

ساندویچ پانل‌ در طرح و رنگ متنوع تولید می‌شود و به همین دلیل، دست طراحان و معماران را در خلق فضا زیبا و متناسب با سلیقه مشتریان باز می‌گذارد.

قیمت مناسب

ساندویچ پنل‌ با توجه به مزایای متعددی که دارد، از قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای برخوردار است. این امر پانل را به گزینه‌ای ایده‌آل برای طیف وسیعی از پروژه‌های ساختمانی با بودجه‌های مختلف تبدیل کرده است.

سهولت در نصب

پانل ساندویچی با روش‌های ساده و سریعی نصب می‌شود و به همین دلیل، نیاز به تخصص و مهارت خاصی برای نصب آنها وجود ندارد. این امر به کاهش هزینه‌های اجرا و تسریع در روند ساخت و ساز کمک می‌کند.

سازگاری با محیط زیست

پنل‌ساندویچی از مواد اولیه قابل بازیافت تولید می‌شود و به همین دلیل، اثرات مخربی بر محیط زیست ندارد. علاوه بر این در هنگام نصب و اجرا نخاله و ضایعات ساختمانی بر جای نمی‌گذارد.

چرا ساندویچ پانل کیان؟!

ساندویچ پانل به دلایل متعددی به انتخابی محبوب برای سازندگان و معماران تبدیل شده است. از جمله مهم‌ترین این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت متریال مصرفی

شرکت کیان پانل برای تولید محصولات خود از مواد اولیه و متریال با کیفیت مانند ورق فولاد مبارکه اصفهان و فوم کارون و مکرر استفاده می‌نماید. این مورد یکی از ویژگی های قابل توجه ساندویچ پنل کیان است که سبب افزایش طول عمر و کارایی محصول می‌شود.

خط تولید پیشرفته و به روز

خطوط تولید ساندویچ پانل پیشرفته و به روز کیان با بهره‌گیری از آخرین فناوری روز دنیا، ساندویچ پانل‌هایی با کیفیت عالی به همراه تنوع محصول و قیمتی مناسب ارائه می‌کنند.

از جمله ویژگی‌ های خطوط تولید ساندویچ پانل شرکت کیان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دقت و ظرافت بالا

دستگاه و خط تولید کیان با استفاده از سیستم‌های کنترل دقیق و تجهیزات پیشرفته، ساندویچ پانل را با ابعاد و ضخامت کاملاً یکسان و سطحی صاف و یکدست تولید می‌کند.

سرعت بالا

اتوماسیون و مکانیزه شدن فرآیند تولید در این خطوط، سرعت ساخت و تولید ساندویچ پانل را به طور قابل توجهی افزایش داده است. این امر به کاهش زمان انتظار مشتریان و امکان پاسخگویی به حجم بالای سفارشات منجر شده است.

ضریب خطا پایین

خطوط تولید پیشرفته کیان پانل امکان تولید محصولاتی با ضریب خطای کم و با کمترین دخالت نیروی انسانی را فراهم می‌کند.

اندازه و ابعاد دقیق

همان طور که در مورد قبلی اشاره کردیم دقت و ظرافت خطوط تولید کیان پانل، سبب می‌شود تا محصولات از نظر چفت شدن فاق و زبانه و یا اورلپ در گام پانل سقفی، اختلاف و تداخلی نداشته باشند و به صورت دقیق به یکدیگر متصل شوند.

پاسخگویی به موقع

کیان پانل با درک اهمیت اعتماد و رضایت مشتریان عزیز، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به آنها ارائه دهد. کارشناسان و تیم فنی مجرب شرکت کیان پانل با ایجاد راه‌های ارتباطی گوناگون، پاسخگویی به موقع و ارائه راه حل‌های مناسب در زمینه انتخاب بهترین نوع پانل و مشاوره های فنی در کنار مشتریان گرامی حضور دارند، و در برطرف کردن هرگونه مشکل یا چالشی که ممکن است در فرآیند ساخت و ساز با آن مواجه شوند، یاری‌گر آن ها خواهند بود.

جمع بندی مقاله خبری

در تمامی موارد گفته شده داخل این مقاله خبری سعی شده است تا به بررسی برترین تولید کننده پانل ساندویچی در ایران به نام کیان بپردازد همچنین دلایل پر فروش بودن پانل ساندویچی تولید شده توسط این شرکت به شما ارائه شده است. نتیجه گیری و خرید یک محصول با تحقیق اصولی می‌تواند سبب جلوگیری از صدمات و ایرادات ساختاری یک سازه در آینده شود به همین دلیل داشتن یک راهنمای مناسب در این زمینه می‌تواند حائز اهمیت باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۷۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد