//
کدخبر: ۴۶۳۲۸۳ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ پنجشنبه 31 خرداد ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی پنجشنبه 31  خرداد  ماه 1403 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ یکی از سنت‌های قدیمی و محبوب در فرهنگ ایرانی است که همچنان توسط بسیاری از مردم علاقه مند به این سنت دنبال می‌شود. از طریق فال حافظ، مردم به دنبال پاسخ به سؤالات خود درباره آینده هستند.

در فال حافظ، بعد از انتخاب یک شعر تصادفی، با استفاده از گلچینی از کلمات، پاسخ به سؤالات مطرح شده را پیدا می‌کنند. فال حافظ به عنوان یک روش پرطرفدار جهت پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

اشعاری که دعوت به صبر می‌کند، در حقیقت نویدِ آینده‌ای بهتر و روشن را می‌دهد و از این نظر، صبر پیشه‌کردن هم برای تحققِ آرزوها و خواسته‌هاست.

فال حافظ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 124 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زمان منتظر کسی نمی ماند و با شتاب در گذر است. اگر می خواهی از قافله عقب نمانی باید عجله کنی. مدتها در حال جستجو و تحقیق در مورد تصمیمی که در سر داری بوده ای و اکنون فکر عملی کردن این نیت را در سر داری. هرچه سریعتر کار خود را آغاز کن که بهترین فکرهاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت ششم به شما می فرماید:

* کرشمه و ناز گستاخانه چشم تو، من بی گناه را می کشد. وقت و فرصت او زیاد باد که ریختن خون عاشق به دست او کار درست و پسندیده ایست.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- چرا در انجام این کار وسواس داری و تردید و دودلی را همگام خود کرده ای؟ باید بدانی، نق زدن و بی تابی کردن، گره ای از کار شما را باز نمی کند، بلکه باید چشم بر روی واقعیت بدوزی زیرا با یک دست نمی توانی چند هندوانه برداری. باید یکی یکی عمل کنی و از دوستان و آشنایان کمک بگیری تا حتماً موفق بشوی.

۳- نذر خود را ادا کن و به یکی از مشاهد متبرکه برو و زیارتی و توسلی بجوی. موفقیت همراه شما خواهد شد.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: حساس و رویایی، بانمک، ظریف و دلربا، دهان قرص، با استعداد، مردد، وسواسی و ولخرج.

۵- مسافرت را توصیه می کنم. مسافر به سلامت است. مژده ای دریافت می کنی. تغییر شغل عملی است. قرض ادا می شود. او با شما مهربان است. از نگرانی بیرون می آیید.

۶- هیچ کس مانند خود انسان نمی تواند چاره ساز و کارگشا باشد. پس با اراده ای قوی اقدام کنید و از هیچ چیز، واهمه نداشته باشید که موقعیت به شما چشمک می زند. به شرط آنکه با کیاست و سیاست اقدام کرده باشید.

۷- چرا این اندیشه غلط را می پرورانی که مادر زن یا مادر شوهرها یا دوستان او، دشمن هستند؟! هرچند آنان نیز خود به نوعی دارای این نسبت می باشند، پس در اندیشه خود، خانه تکانی کنید که دردسر ایجاد می شود. بلکه با خرید هدیه و ملاحت در نزدیکی به او تلاش کنید. زیرا دل او نزد شماست.

فال حافظ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 151 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی مهلت کوتاهی است. فرصتی برای غم خوردن نیست. به خاطر کسب سود بیشتر قصد آغاز کار جدیدی را داری. این کار اگرچه دارای سود مادی است ولی با توجه به سختیهای آن و خطراتی که تو را در این راه تهدید می کند ارزشی نخواهد داشت. از این کار چشم پوشی کن که سود آن به زیانش نمی ارزد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اندوه و رنج فراوان تحمل کرده ای و اینک افسوس بر آمال و آرزوها و تلاش های گذشته می خوری. اشکال ندارد. ماهی را هر وقت از آب بگیری، تازه است. گذشته را کلاً رها کن و اندیشه را پاک کن. طوفانی در زندگی شما پدیدار شده. اینک در حال فروکش می باشد. قناعت را پیشه کن و بر خدای عزو جل توکل کن که به مرادت می رسی.

۲- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:

* بهتر است که چهره از عاشقان خود پنهان داری. چه مسرت تسخیر ملک دل ها با رنج غم خواری، سپاه دلدادگان برابر نتواند بود.

* مانند حافظ به قناع کوش و دنیای پست را ترک کن زیرا یک جو منت فرومایگان به صد من طلا نمی ارزد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: اصیل، دوستدار استراحت، عدم علاقه به کار دیگران، اهل خانه، پر حرف، رویایی، دقیق، پشتکاردار، رفیق دوست، بدون خطر، ناز پرورده، محتاط، خوددار، متین، عاشق زندگی خوب، راحت طلب و وسواسی.

۴- مسافرت بهترین تسکین شماست. بیماری شفا می یابد. در زندگی شما تحول اساسی روی می دهد. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذرخود را ادا کن. خرید و فروش تفاوتی ندارد. طلاق عملی است ولی برای ازدواج مقدمات آن فراهم نمی باشد. از مسافر خبر و هدیه می رسد. سوره مبارکه الواقعه از آیه ۷۰ تا آخرش را بخوان تا بیمار سرطانی خانواده شما بهبودش سریع شود زیرا خطر از او رفع شده است. ازدواج و خرید و موفقیت تحصیلی و علمی و تغییر شغل عملی گردد. نگرانی شما موردی ندارد و ناشی از عدم اتکای به نفس شما می باشد.

فال حافظ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 465 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر با دیده باز و حقیقت بین به اطراف خود بنگری خواهی دید که همدرد تو بسیارند. با دیدن آنها درس صبر و تحمل بیاموز و بدان که بی رنج هیچ گنجی میسر نمی شود. اگر طالب گل هستی بلای خار را باید تحمل کنی، ولی هرگز ناامید نشو زیرا همیشه امید گشایشی وجود دارد که تو از آن بی خبری، پس ناامیدی تو بیهوده است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- در اندیشه کار یا کسی یا چیزی می باشید که فکر شما را بی جهت مشغول کرده است. باید بدانید که هزاران درد و بلا در این دنیا وجود دارد اما برای دفع دردهایش، هیچ دوا و درمانی جز صبر، شکیبایی، مبارزه جدی و فعالانه وجود ندارد. پس ابداً نگران نباشید زیرا حال و کار شما به مراتب از دیگران بهتر است.

۲- این نیت دارای عوامل گوناگونی است که اگر عوامل مثبت و منفی را در دو کفه از ترازو قرار دهید، زیان و ضرر آن در این موقعیت بیشتر است. پس به نفع شماست که از آن صرف نظر کنید یا لااقل در این زمان دست از این کار بردارید و آن را به موقعیت بهتری که مقدمات، اسباب و لوازم آن از هر جهت مهیا گردید، موکول سازید.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و با خواندن سوره مبارکه نوح، توکل بر خداوند داشته باشید تا موفق شوید.

۴- خرید و فروش تفاوتی ندارد. مسافر شما فعلاً در وضعیتی قرار ندارد که بتواند از چگونگی کار خود، شما را مطلع سازد. انشاءالله در آینده مسائل او حل می شود. طلاق عملی می گردد ولی ازدواج مقدماتش فراهم نیست.

۵- راز دل خود را فاش نکن. پولی را که پس انداز کرده ای، فعلاً خرج نکنید چون در آینده نزدیک وضع بهتری خواهید داشت.

۶- آرامش هدف اصلی زندگی شماست. برای رسیدن به آن می کوشید ولی گاهی امور از دستتان خارج می شود. روحیه ای شاد و دریایی محبت و خلوص نیت دارید. نسبت به همسر خود احساس عجیبی دارید در عین اینکه کارهای او را قابل قبول می دانید، نسبت به بعضی کارهای وی شک و تردید دارید. این ناشی از علاقه شدید است. از امور هنری، مجالس و مسافرت لذت می برید.

فال حافظ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 146 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

این روزها کارهایی می کنی که از تو بعید است و همه را به تعجب واداشته ای. درست است که همه در مقابل تو سکوت کرده اند ولی واقعا نگران تو هستند. کمی به خود بیا و اینقدر بیهوده خودت و دیگران را عذاب نده. ادامه این روش بجز درد و رنج و عذاب برایت چیزی نخواهد داشت. دلهره ها و وسواسهای بیجا را از خود دور کن و از نعمتهایی که خدا در اختیارت نهاده استفاده نیکو ببر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

*پرتو ماه رخسار وی را از بام کاخش آشکار می دیدم. بدان گونه که ماه تابان از شرمساری در برابر ماه رخ او حیران بود.

* به ترانه رامشگر و ساقی، گاه و بیگاه قدم در راه عشق گذاشتم زیرا از آن راه دشوار و دراز قاصد به آسانی خبری نمی آورد.

* بخشش معشوق سراسر از روی نیکی بود زیرا در راه عشق چه زبان سبحان الله می گشود و چه کمربند عیسی ویان بر کمر می بست.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت تاکنون رنج فراوان برای شما بوجود آورده است اما به شما با اطمینان مژده می دهم که زمان ناراحتی پایان پذیرفت و کارها به خوبی حل می شود و هنگام کامیابی فرا رسیده. به شرط آنکه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و اینجانب را نیز دعا کنید.

۳- چرا بر خلاف میل و اراده دست از آن کار کشیدید و به حرف این و آن توجه کردید و همه را شگفت زده کردید؟! حتماً از افراد حسود و سیگاری و معتاد دوری کنید و توکلتان را بر خدا قرار دهید و به امید خدا با فعالیت و سرعت عمل گام بردارید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: بانمک، بذله گو، بسیار شوخ، کم شانس، خوش قلب، ساده، بلند نظر، عاشق دوست، با استعداد، مصمم، شجاع، جذاب، با سلیقه، سخاوتمند، درسخوان، با حافظه، مونس و مهربان.

۵- رنگ آب آسمانی را توصیه می کنم که به شما آرامش و صفا می بخشد و بر احساس و اندیشه شما می افزاید و او را سخت به شما مشتاق می سازد. از سخنان او ناراحت نشوید، چون او قصد بدی ندارد و شما را دوست دارد. این هفته هدیه ای دریافت می کنید و پیشنهاد جدیدی دریافت خواهید کرد. از او نگران نباشید، اگر چه ناقلاست، ولی عنان وی در دست شماست.

فال حافظ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 493 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

غم و اندوه و تنهایی و بی همدمی تو را بشدت آزرده کرده است. سرنوشت انسان مقدر است و جنگ با تقدیر به صلاح تو نیست. بهتر است با زندگی سازش کنی. به زودی مژده وصلی به تو خواهد رسید که تو را غافلگیر خواهد نمود. این شادی بر تو مبارک و میمون باد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت اول، دوم و آخر می فرماید:

* ای پادشاه زیبا رویان، فریاد از غم تنهایی، دل از دوری تو به جان آمده است و زمان آن رسیده که باز آیی.

* گل باغ رویت همیشه شاداب و تازه نمی ماند و به مرور ایام، پژمرده می شود. پس هنگام توانایی و قدرت از ضعیفان یادی کن.

* ای حافظ شب هجران پایان پذیرفت و بوی خوش دم صبح آمد. وصال ظاهر شد پس شادیت مبارک باد. ای عاشق شیدا.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از او گله نداشته باشید زیرا در وضعیت خاصی قرار دارد. در حالی که میل دارد با شما ارتباطی منطقی و خوب داشته باشید. از جهت دیگر درگیر مسائل خاص خویش می باشد که به زودی بر طرف می گردد و به دلخواه او می شود.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کرده و نذر خود را ادا کنید. به شما قول می دهم که کارها بر وفق مرادتان خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. بلکه با صبر و شکیبایی، توام با دقت و سرعت عمل اقدام کنید.

۴- این نیت حتماً برآورده می شود. فقط راز دل را با حسودان و رقیبان در میان نگذارید. بیمار شفا می یابد و خرید و فروش سود آور است. به زودی مژده ای خوش دریافت کرده و فرزندی شایسته در خانواده متولد می شود.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: شکیبا و صبور، مقاوم، ساده و باهوش.

فال حافظ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 315 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تلاش بسیار در راه عشق نموده ای و عمر خود را صرف آن کرده ای. هنوز هم به عهد خود پایبندی و طعنه ها و سرزنشهای دیگران در تو بی اثر است. با این حال فکر می کنی هنوز آنچه را که لیاقت اوست انجام نداده ای. نگران نباش تو تلاشت را کرده ای و حتما نتیجه مطلوب را خواهی گرفت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از اینکه شما به عهد و پیمان خود وفا می کنید و به امور معنوی توجه کافی دارید، بسیار عالی است ولی مشاهده می کنید که ریاکاران از شما جلوترند. ناراحت نباشید بالاخره آنها رسوا می شوند و شما موفق تر گام برخواهید داشت.

۲- این نیت هنوز مقدماتش فراهم نمی باشد و بسیار بجاست که از آن صرف نظر کنید چون فعلاً اجرای آن به زیان و ضرر خانواده شماست. پس بهتر است دنبال فرصت مناسب تر و بهتری باشی.

۳- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و چهارم می فرماید:

* غیر از اینکه دین و دانش از دستم رفت، بگو ببینم از عشق چه فایده ای برد.

* اگر چه خرمن عمر مرا، غم تو به باد داد و از غمت نابود شدم، اما به حق خاک پای عزیزت عهد را نشکستم و عشق تو را ترک نکردم.

* شراب بده دیر، زمانی است که من به آسودگی بساط عشرت و شادی را در جایی پهن نکرده ام.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- از این فکر خارج شوید و برای خود سرگرمی بوجود آورید. وسواس و تردید را رها سازید. به جای آن از اراده و اندیشه خود بهره بگیرید. یکی از آشنایان نزدیک، گرفتاری شدیدی دارد که شما می توانید به او کمک کنید و او منتظر محبت شما می باشد. او را یاری دهید.

۵- هفته آینده خواب می بینید که کنار حوض یا دریا مشغول استحمام هستید، تعبیرش سکون، پاکی، آرامش، تولد دوباره، شادی، عشق، انرژی و رونق در زندگی خانوادگی شما خواهد بود.

۶- رنگ آب نفتی یا لیمویی را برایتان پیشنهاد می کنم زیرا این رنگ واقعیت، ماهیت و خلاقیت شما را بیشتر نمایان می سازد. شما را مورد توجه همگان قرار خواهد داد و میل به مدیریت و آرزوهای آینده شما را بهتر جلوه گر می سازد. از طریق موبایل و اینترنت خبری خوش دریافت می کنید.

فال حافظ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 316 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در آیین رفاقت مسائلی مطرح است که تو باید آن را رعایت کنی. انسان چون عهدی با کسی بست باید به آن پایبند باشد. زندگی خود را با کارهای بیهوده و ندانم کاری خراب نکن. قدر آنچه را که داری بدان و به خاطر داشته باش که او تو را دوست دارد و برایت احترام قائل است. پس موقعیت خود را در نزد دیگران حفظ کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* گیسویت را به باد مده تا هلاکم نکنی و ناز و کرشمه را شروع نکن تا وجود من را خراب و محو نکنی.

* صورت خود را گلگون کن تا من را از برگ گل فارغ کنی و به تماشای گل احتیاجی نباشد و قد بر افراز و خود را نشان بده تا از تماشای سرو رها شوم.

* در شهر مشهور نشو و خودت را به همه نشان نده تا سر در کوه ننهم و دیوانه نشوم. ناز شیرین نکن تا مرا مانند فرهاد از مردم جداسازی و آواره کوه و دشت کنی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- اندیشه شما بسیار تابناک و وسیع می باشد. توجه داشته باشید که با دوستان ناباب و معتاد نشست و برخاست نکنید تا آنها آرزوهای مهم و تحقق یافته شما را بسوی دیگری سوق ندهند. زیرا در فال شما اوج شکوه و خوشبختی دیده می شود و مرغ سعادت بر بام خانه شما مشغول لانه سازی است. پس حیف است آن را با بی مبالاتی پرواز دهید. در کارها از حد اعتدال و میانه روی خارج نشوید زیرا سرنوشتی چون فرهاد خواهید داشت. پس خوب دقت کنید و به زندگی با دید مثبت نگاه کنید و عینک بد بینی و شکاکی را بردارید.

۳- به زودی خوابی خواهید دید که دم در خانه ای ملاقات مهمی خواهید داشت. نشانه آنست که مشکلات زندگی و تحصیلی شما به زودی حل می شود و جای نگرانی نخواهد بود. مقدمات آن را فراهم سازید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. این نیت عملی است به شرط آنکه با درایت و کیاست عمل کنید.

فال حافظ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 104 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر با چشم واقع بین به خود نگاه کنی می بینی که خداوند تمام امکانات موفقیت را برای تو مهیا نموده است. ظاهری نیکو، اخلاقی خوش و نیتی پاک داری. تنها چیزی که برای رسیدن به پیروزی و موفقیت لازم داری کمی همت است. با عزم و اراده و همتی که خدا در وجود تو نهاده می توانی بهترین زندگی را برای خود بسازی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این فال بسیار عالی است. اگر شک و تردید داشته باشی، من به عقل و اندیشه شما شک می کنم. پس بر شما مبارک باد و مرا دعا کن و چنانچه به مرادت رسیدی، به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و شکر آنچه را که به دست آورده اید به جای آورید.

۲- بدون تردید و دودلی اقدام کن که پیروزی در چند قدمی شما است و شاهد موفقیت را در آغوش دارید.

۳- آنقدر لذت بردم که اگر کنارم بودی، قلم را برایت از خوبی این نیت در گردش در می آوردم و می گفتم که آینده ای موفقیت آمیز در انتظار خانواده شماست. پس از هیچ چیز نگران نباشید. مبارک باشد.

۴- اگر برایت هدیه ای آورده اند، نشانه این است که شما از زندگی بسیار مرفه ای برخوردار خواهید شد.

۵- به پدر و مادراحترام بگذار و دل آنها را بدست بیاور. نذری کن و این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن. سوره مبارکه الروم از آیه ۳۰ تا ۵۰ را با حضور قلب و معنی بخوان که گشایش بسیار است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: زیبا پسند، حساس، خطرناک، دلسوز، دین دار، خوشگذران، ملاحظه کار، مودب، با احترام، دعوا راه انداز، محافظ خانه و زندگی، قدرتمند و سریع تصمیم بگیر.

۷- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش و تغییر مکان و شغل عالی است. بیمار شفا می یابد. سه فرزند در طالع داری که دومی از همه بهتر خواهد شد. خود و همسر در پایان عمر از لذت فراوان زندگی بهره مند می شوید. همسرتان موفقیت مهمی را کسب خواهد کرد، به شرط آنکه به نصایح شما گوش کند.

۸- رنگ نارنجی برازنده قامت موزون شماست و موجب می گردد که عشق پرثمر در قلب شما همیشه روشن باشد و حس مشارکت و هماهنگی در امور به شما می بخشد. به قول امرسون: "دانشی وجود ندارد که توانایی نباشد."

فال حافظ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 297 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتها به امید رسیدن به روز وصال انتظار کشیده ای. درد دوری و فراق، تاب و تحملت را به نهایت رسانده و تو را از همه چیز خسته کرده است. زندگیت بی سامان و خودت ویران شده ای، اما بدان آنکه شوق طلب در سر دارد به این سادگی از میدان به در نخواهد رفت و با تمام قدرت پابرجا خواهد ایستاد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و ششم می فرماید:

* دوست و همدم خیال یار در رویا گشتیم و هم صحبت صبر و بردباری و همنشین سوز دوری شدیم و با جدایی در یک جا فراهم آمدیم.

* آن سر که از بالش به آسمان می رسید، قسم به رهروان راستین که آن را بر درگاه هجران و جدایی گذاشتم.

* اینک چاره ای نیست زیرا که زورق شکیبایی من که بادبان هجران بر آن افراشته بود، در دریای عشق به غرقاب گرفتار شده است.

و در بیت آخر می فرماید:

* اگر راه وصال به پای اشتیاق طی شود، هیج کس زمام ناکامی و دوری از عاشق را به دست جدایی نمی داد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خیلی در فکر این نیت می باشید و میل دارید که هر چه زودتر عملی گردد. باید بگویم که اولاً نذری که کرده اید، ادا کنید و اگر چه شخص مهربان، با گذشت و بخشیده ای هستید ولی زبان سردی دارید که دیگران بویژه خانواده را آزار می دهد، بویژه این هفته حرکت شما پسندیده نبود.

۳- مقدمات این نیت هنوز کاملاً فراهم نشده ولی انشاءالله با توکل بر خداوند، عملی می گردد و جای نگرانی وجود ندارد. پس در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

۴- به پدر و مادر توجه داشته باشید و همسر را آزار ندهید زیرا او شما را دوست خواهد داشت ولی از بد زبانی رنج خواهد برد. لجبازی و قهر و آشتی، اندازه ای دارد پس وسواس را کنار بگذارید. اگر می خواهید از طریق کار کردن، توانگر شوید با حضور قلب و معنی در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه الضحی آیه ۸ تا ۱۸ را بخوانید.

فال حافظ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 273 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

چنانچه می خواهی در زندگی خود به مقام و منزلتی ویژه برسی باید در رفتارت با مردم تجدید نظر کنی. در دوستیهایت وفادار و صادق باش و در مورد دوستانت با محبت و احترام رفتار کن. صداقت لازمه رفاقت است و دوست خوب کیمیا. اکنون که به لطف خدا در میان مردم از جایگاه ویژه برخوردار شده ای، مواظب موقعیت خود باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱-حضرت حافظ در بیت های ششم، هشتم و نهم می فرماید:

* زنهار بر من که صید حرم تو می باشم. تیغ ستم روا مدار و از ستم و ظلمی که بر دل من روا داشته ای، اظهار پشیمانی کن.

* نهایت علاقه و زیبایی برای عاشقان به یک نگاه کردن است. تو هم ای دلبر در آیین دوستی از نوادر روزگار باش.

* ای حافظ سکوت کن و از ستم محبوب ناله نکن زیرا کسی به تو نگفت که بر چهره زیبا نگاه کن و سرگشته شو. زیرا خودت عاشق شدی پس جای شکایت نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲-مورد توجه همگان می باشید. از این لطف الهی بهره برگیرید و با قلب پاکی که دارید، در خدمت فامیل و مردم باش. خود را تافته جدا بافته مدان و دست از لجبازی و قهر بردار. از این و آن گله و شکایت نکن که روزگار همیشه یکنواخت نمی باشد.

۳- شما شخصی بی ریا، مهربان، صمیمی و دل رحم هستید. مواظب باشید گاو نه من شیر ده نباشید

۴- این نیت هنوز مقدماتش فراهم نمی باشد. نیاز به زمان بیشتر و کوشش افزون تر دارد ولی بالاخره عملی می گردد.

۵- شخصی قد بلند، با موهای سیاه، چهار شانه، بینی کشیده، قصد فریب خانواده شما را دارد. مواظب باشید.

۶- اگر از عاقبت کاری می ترسی، در ۵ شب متوالی سوره مبارکه فصلت آیه ۳۰ تا ۳۶ را بخوانید و اثر معجزه آسایش را ببینید.

فال حافظ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 284 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به شدت احساس گناه می کنی و خود را از گناهکاران می دانی، ولی بدان که لطف خدا بیشتر از جرم ماست. از او ناامید مشو و تنها از او یاری بخواه. گرچه هیچ کاری بدون خواست خدا انجام نمی پذیرد، اما همت و تلاش تو نیز لازم است تا بتوانی به مقصود دل خود برسی. مراد خود را از خدا بخواه تا بیابی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- آرزویت را از خداوند طلب کن و دیگر با دوستان بد عهد و فریبکار نشست و برخاست نکن و بر خدا توکل کن. امید به او داشته باش و همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن تا به زودی آثار آن را ملاحظه کنید.

۲- دلسرد نباش. قیام کن و در خود انقلاب درونی ایجاد کن و با دقت، سرعت عمل، فعالیت و اراده، شاهد مقصود را در آغوش بگیر و به دیگران متکی نباش، بلکه دست به سوی خدای عزو جل دراز کن و از او یاری بخواه. خواهید دید که به مراد خویش می رسید.

۳- شما انسان خوبی هستی ولی اعتقادات ویژه ای داری و زیاد به حلال و حرام توجه نداری. قدری به اطراف و اطرافیان نگاه کن و از گذشته دیگران پند بگیر. نسبت به همسرت که عاشقانه تو را می خواهد، مهربان و صمیمی باش و از لجبازی و بگو مگو و سخنان ناهنجار در خانه دست بردار زیرا همه شما را دوست دارند ولی شما خود لجباز هستید.

۴- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* این عقل نا آزموده را به میخانه عارفان راهنمایی کن تا با شراب سرخ، معرفت در او گرمی بوجود آورد و با تجربه اش کن.

* اگر چه با تکیه بر طاعت خود نمی توان به وصال محبوب رسید، ای دل هر چه در توان داری، کوشش کن.

* گوشم نوکر حلقه به گوش زلف محبوب باد و چهره من از نزدیکی غبار استان مرشد دور مباد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۶- اگر می خواهید او به عهدش وفا کند و خلاف روا ندارد، به مدت ۶ شب با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه مریم آیه ۵۴ تا ۶۰ را بخوانید. خواهر به شما سخت نیازمند است. به یاریش بشتاب. ملاقات مهمی در این چند روزه خواهید داشت که بسیار مفید است.

۷- سلامتی شما به خطر می افتد. باید بیشتر توجه کنید. فرزند یا برادر شما بهانه گیری می کند. او را نصیحت کنید. در امور علمی موفق می شوید.

فال حافظ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 216 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

کسی که به او دل سپرده ای از تو جدا خواهد شد و تو کسی را که برایت همچون گنجی گرانبهاست از دست خواهی داد زیرا او به دنبال یک زندگی پر تجمل است که تو از عهده آن بر نخواهی آمد. بهتر است با این حقیقت سازش کنی و خود را عذاب ندهی، زیرا صلاح تو در این جدایی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ می فرماید:

* از این نیت دست بردار که هیچ چیز در این دنیا پایدار نمی باشد بویژه اینکه وسایل و امکانات لازم برای اجرای این نیت را فراهم نکرده اید و می خواهید با عجله این کار عملی گردد که فعلاً مقدور نیست و به صلاح هم نمی باشد.

حافظ این غزل را در سوگ فرزندش سروده است پس در حقیقت مرثیه ای می باشد.

۲- روزهای سختی بر شما گذشته و می گذرد که مجبور به تحمل سختی و ناراحتی خواهید شد. باید با صبر و شکیبایی پذیرای آن باشید.

۳- بیمار شفا نمی یابد. قرض همچنان باقی است. تغییر شغل ابداً به صلاح نمی باشد. برای ازدواج و طلاق هر دو زود است. به شرط کوشش، تلاش، استفاده از وقت، دقت و توکل بر خدا می توانید موفق باشید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: مغرور، والا مقام، مهاجم، پر سرو صدا، با حس مالکیت قوی، سخاوتمند، عاشق پیشه، وسواسی، شیک پوش، مذهبی و با اراده.

پس محبت را روا دارید و تلاش را از دست ندهید که آنها پیشرفت شما را می خواهند.

۵- به پدر و همسر خود بگویید دست از ریسک کردن بردارند که سلامتی آنها به خطر خواهد افتاد و اوضاع آنان دگرگون می شود.

۶- گربه دم حجله کشتن هم اندازه ای دارد. منم کردن و به رخ کشیدن بیش از اندازه ضررهای جبران ناپذیری دارد. بیش از این پا پیچ او نشوید و مواظب حرکات خود باشید و به او اجازه کار بدهید تا تصمیم درست بگیرد. موفق خواهید بود. فردا خبری خوش دریافت می کنید.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۲۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان