//
کدخبر: ۴۶۶۴۸۲ //

کشف ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه/ دستگیری ۳ قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر و کشف 250 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه خبر داد .

کشف 250 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه/ دستگیری 3 قاچاقچی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار "مهدی حاجیان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو قاچاقچیان مواد مخدر شده و پس از مدتی تعقیب نامحسوس، آن را در ورودی شهر کرمانشاه متوقف کردند .

سردار حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته از خودرو قاچاقچیان، 250 کیلوگرم ماده مخدر تریاک به همراه 2 قبضه اسلحه جنگی کشف شد .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به دستگیری 3 نفر از اعضای باند، یادآوری کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان مرتبط با این باند ادامه دارد .

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 8 باند بزرگ و عمده توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم و از آن ها مجموعا حدود 910 کیلوگرم انواع مواد کشف شده است .

سردار حاجیان در پایان برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، خرده فروشان و معتادان متجاهر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: اگر دستگاه‌های متولی بیشتر با پلیس خصوصا در زمینه ایجاد فضای نگهداری معتادان متجاهر همکاری کنند این افراد در اسرع وقت جمع‌آوری و شهر و جامعه از وجود آن‌ها پاک خواهد شد .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۶۴۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد