//
کدخبر: ۴۶۶۴۳۹ //

جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری تایلند، سنگاپور و مالزی

سفر به سرزمین‌های جنوب شرقی آسیا، از جمله تایلند، سنگاپور و مالزی، تجربه‌ای استثنایی و بی‌نظیری را برای علاقمندان به سفر و کاوش فراهم می‌آورد.

جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری تایلند، سنگاپور و مالزی

این مناطق پر از فرهنگ، تاریخ و زیبایی‌های طبیعی بی‌شماری هستند که به شما این فرصت را می‌دهند که از نزدیک با جذاب‌ترین جاذبه‌های این کشورها آشنا شوید. از آب‌های آبی و روشن تایلند، گرفته تا تپه‌های سبز مالزی و برج‌های نورانی سنگاپور، هر کدام از این کشورها دنیایی منحصر به فرد از تجربه‌های گردشگری را برای شما به ارمغان می‌آورند.

در این مقاله، به تفصیل به بررسی بهترین مقاصد گردشگری این سه کشور می‌پردازیم، تا شما را با میراث فرهنگی، مکان‌های طبیعی بکر و تجربه‌های بی‌نظیری که این مناطق ارائه می‌دهند، آشنا کنیم.

در اینجا لیستی از مکان های دیدنی در سنگاپور مالزی تایلند آمده است :

  • بانکوک، تایلند - خرید خیابانی و معنویت
  • پاتایا، تایلند – سواحل، بازارهای شناور و زندگی شبانه پرجنب و جوش
  • کوالالامپور ، مالزی  – خانه برج‌های دوقلوی پتروناس
  • سنگاپور – مقصدی در سطح جهانی با جاذبه های مشهور

بانکوک

Picture1

پایتخت پرجنب و جوش تایلند، یکی از بهترین مقاصد برای سفرهای خانوادگی در تور تایلند است. این شهر هرگز نمی‌خوابد و پر از معابد و صومعه‌های باستانی و گنبد‌های بودایی است که بین آسمان خراش‌ها پیدا می‌شوند. اینجا جایی است که از بچه‌ها تا سالخوردگان، همه می‌توانند چیزهای متفاوتی برای داشتن یک سفر فوق‌العاده به تایلند  تجربه کنند.

پایتخت دارای مراکز تجاری و خریدهای مجلل با بودجه و لباس‌های گران‌قیمت است، اما بسیاری از گردشگران به خاطر تفریحات شبانه، خریدهای خیابانی، بازارهای شناور و جلسات آبگرم آرامش‌بخش به این شهر سر می‌زنند.

بهترین مکان های دیدنی بانکوک:

  • وات آرون : یکی از زیباترین معابد تایلند، Wat Arun به دلیل صنایع دستی منحصر به فردش در این کشور شناخته می شود.

  • کاخ بزرگ : در قلب بانکوک، کاخ بزرگ جایی بود که پادشاه راما اول تا پادشاه راما پنجم پادشاهی راتاناکوسین در آن اقامت داشت. امروزه از آن برای میزبانی مراسم سلطنتی استفاده می شود.

  • رودخانه چائو فرایا : یکی از مکان‌های دیدنی بانکوک است که به دلیل تاریخ غنی‌اش «رودخانه پادشاهان» نیز نامیده می‌شود و یکی از جاذبه‌های دیدنی بانکوک است.

  • بازار آخر هفته چاتوچاک : برای خرید کالاهایی مانند عتیقه جات، گیاهان، مواد غذایی و نوشیدنی های تازه و خشک، مبلمان، لوازم خانگی، لباس و کتاب از اینجا دیدن کنید.

  • وات فو : در میان شش معبد برتر تایلند، وات فو مجسمه عظیمی از بودای دراز کشیده دارد. همچنین اولین دانشگاه دولتی در تایلند بود که علوم، ادبیات و دین تدریس می کرد.

پاتایا

Picture2

آرام و دیوانه کلماتی هستند که به بهترین شکل پاتایا را توصیف می کنند، یکی از بهترین مقاصد تعطیلات تابستان است. این شهر به عنوان مرکز مهمانی شناخته می‌شود و برای هر گروه سنی از جمله خانواده‌ها، دوستان و زوجین جذابیت دارد.

پاتایا یکی از بهترین مقصدهای تایلند برای علاقه‌مندان به ماجراجویی است، زیرا طیف گسترده‌ای از ورزش‌های آبی از جمله غواصی، شنا و قایق‌رانی را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. می‌توانید از کافه‌های شیک و غذاهای خوشمزه در رستوران‌ها لذت ببرید و از فروشگاه‌های سوغاتی خرید کنید.

از آنجایی که پاتایا یک شهر ساحلی است، در روزها آرام و در شب‌ها پر از شور و هیجان و چشم‌اندازهای پرنور است.

بهترین مکان های دیدنی پاتایا:

  • تپه بزرگ بودا : از مجسمه طلایی بودای 18 متری در پاتایا شگفت زده شوید.

  • Art In Paradise : این نسخه جدید از جاذبه های گردشگری پاتایا است. با لمس کردن و گرفتن عکس از آثار هنری سه بعدی نمایش داده شده، از موزه هنر توهم لذت ببرید.

  • بازار شناور : یکی از جاذبه های منحصر به فرد تایلند، بازارهای شناور است. آنها به خاطر صنایع دستی چوبی و لباس های دست ساز معروف هستند که می توانید با قیمت های عالی خریداری کنید.

  • معبد پناهگاه حقیقت: یک نقطه عطف باشکوه در پاتایا، این جاذبه شکوه هنر و فلسفه خوبی را در خود جای داده و بزرگترین سازه کنده کاری روی چوب جهان به حساب می آید.

کوالالامپور، مالزی

Picture3

برج‌های پتروناس، یکی از مکان‌های دیدنی کوالالامپور، در تور مالزی هستند. این برج‌ها که به نام برج‌های دوقلوی KLCC هم شناخته می‌شوند، جزء آسمان‌خراش‌های معروف دنیا هستند. هر یک با 88 طبقه و ارتفاعی که به 451.9 متر می‌رسد، این ساختمان‌ها نمادی از فرهنگ و پیشرفت شهر هستند.

علاوه بر برج‌های پتروناس، کوالالامپور با مناطق و جاذبه‌های فراوانی مانند بوکیت بینتانگ، منطقه KLCC و محله چینی‌ها شناخته می‌شود. این شهر دارای بازارهای پرجنب‌وجوش، مراکز خرید بزرگ و ساختمان‌های تاریخی معروف است که هر کدام به دلایل خاصی شناخته می‌شوند. همچنین، تفریحات شبانه و فضاهای اجتماعی متنوع این شهر را به یکی از مقاصد پرطرفدار برای تور مالزی سنگاپور تبدیل کرده‌است.

بهترین مکان های دیدنی کوالالامپور:

  • برج‌های پتروناس : زمانی بلندترین ساختمان جهان بودند، این برج‌های دوقلو اکنون بلندترین ساختمان‌های دوقلوی جهان هستند. این برج‌ها که با معماری متاثر از اسلامی ساخته شده‌اند، دارای 88 طبقه هستند که توسط یک پل آسمانی دو طبقه به هم متصل شده‌اند.

  • برج مناره: یکی از جاذبه های برجسته در کوالالامپور، دارای بالاترین عرشه دیدبانی در مالزی است. ارتفاع آن 421 متر است و مناظر فوق العاده ای از شهر ارائه می دهد.

  • پارک پرندگان کوالالامپور : یکی از بهترین مکان‌های کوالالامپور برای کودکان، این پارک پرندگان بزرگترین پارک پرندگان سرپوشیده جهان با پرندگانی مانند فلامینگو پنگ، اورینتال اویاری، پارک هورنبیل و سرزمین برهمینی است.

  • غارهای باتو : با داشتن جایگاه ویژه ای در میان هندوها به دلیل ارتباط آنها با اساطیر هندو، آنها به عنوان معروف ترین مکان های توریستی کوالالامپور معرفی می شوند. قدمت آنها به بیش از 400 میلیون سال قبل می رسد.

سنگاپور

Picture4

سنگاپور بدون شک یکی از مقاصد پربازدید در آسیا است. این شهر دارای جاذبه‌های بسیاری مانند یونیورسال استودیو، جزیره سنتوزا، باغ‌وحش سنگاپور، باغ گیاه‌شناسی سنگاپور و مارینا بی سندز است که بیشتر گردشگران را جذب می‌کنند.

علاوه بر این، سنگاپور دارای مراکز خرید معروف، بوتیک‌های شیک و فروشگاه‌های زیبا در جاده Orchard است. همچنین، محله چینی‌ها با برنامه‌ریزی عجیب و غریب خود، جذابیت دیگری به تعطیلات در این شهر می‌افزایند. بازدید از کلاب های شبانه که جمعیت زیادی از گردشگران را به خود جذب می کنند، فراموش نکنید.

بهترین مکان های دیدنی در سنگاپور:

  • Gardens by the Bay : در میان برترین جاذبه‌های سنگاپور در Gardens by the Bay، می‌توانید از عرشه مشاهده مارینا بی سندز دیدن کنید.

  • دنیای زیر آب : دوستداران طبیعت باید از این اقیانوس اطلس در سنگاپور دیدن کنند که بیش از 2500 حیوان دریایی از حدود 250 گونه از سراسر جهان را در خود جای داده است.

  • باغ وحش سنگاپور : یکی از بهترین باغ وحش‌های جنگل‌های بارانی جهان، یک مکان توریستی مهم در سنگاپور است که اورانگوتان‌ها، موش‌های صحرایی، کانگوروها، ببرهای سفید و حیوانات بیشتری را در خود جای داده است.

  • باغ گیاه شناسی : اولین میراث جهانی یونسکو در سنگاپور، باغ گیاه شناسی است که میراث این کشور را حفظ کرده است.

  • پارک پرندگان جورونگ : با حدود 5000 پرنده در پارک پرندگان جورونگ آشنا شوید. دارای 400 گونه پرنده است که توجه شما را به خود جلب می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۶۴۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد