//
کدخبر: ۴۶۶۸۲۹ //

خروج بیش از ۸۵۰ میلیون دلار کالای صادراتی از مرزهای استان کرمانشاه

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از خروج ۸۵۴ میلیون و ۲۷۵ هزارو ۷۶۸ دلار کالای صادراتی در سه ماهه نخست سالجاری از مرزهای استان کرمانشاه خبر داد.

خروج بیش از 850 میلیون دلار کالای صادراتی از مرزهای استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

علی‌اصغر عباس زاده، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه ، وزن کالاهای صادراتی در سه ماهه نخست سالجاری را یک میلیون ۶۶۹ هزارو ۴۱۲ تن عنوان کرد.
عباس زاده افزود: این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش افزایش ۷ درصدی داشته است.
ناظر گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: از این مقدار، گمرک پرویزخان با ۲۶۹ میلیون و ۳۸۴ هزار دلار کالا به وزن  ۶۸۸ هزارو ۵۳۵ تن بیش حجم کالای صادراتی خروجی از مرزهای استان را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل گمرک کرمانشاه، سهم گمرک خسروی از خروج کالای صادراتی در این مدت را ۲۴۸ میلیون و ۶۹۱ هزار دلار کالا به وزن ۳۸۰ هزارو ۵۵۳ تن عنوان کرد.
وی حجم کالای صادراتی از گمرک سومار در سه ماهه نخست سالجاری را ۲۳۳ میلیون و ۸۶۶ هزار دلار کالا به وزن ۴۱۱  هزار و ۴۵۷ تن و سهم گمرکات شیخ صله و شوشمی در این مدت را به ترتیب ۸۸ میلیون و ۳۸۹ دلار به وزن ۱۲۶ هزارو ۲۳۶ تن و ۱۴ میلیون دلار به وزن ۶۳ هزار تن عنوان نمود.  ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه، عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک،میوه و تره بار، سنگهای ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و...عنوان نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۶۸۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد