//
کدخبر: ۴۶۷۴۷۷ //

انتخابی بی‌نظیر برای روزهای گرم: عطرهای خنک مردانه با ماندگاری و با پخش بوی فوق العاده

با توجه به این موضوع که در روزهای گرم تابستان هستیم، استفاده از یک عطر خنک با ماندگاری بالا می‌تواند به طراوت و بهتر دیده‌شدن افراد کمک کند. از این ‌رو معرفی بهترین عطر خنک مردانه یکی از ضروریات برای این فصل محسوب می‌شود. بسته به نوع سلیقه یا استایلی که دارید، می‌توانید این عطرها را انتخاب کنید که تنها نقطه مشترک بین‌شان، خنک بودن‌شان است.

انتخابی بی‌نظیر برای روزهای گرم: عطرهای خنک مردانه با ماندگاری و با پخش بوی فوق العاده
به گزارش فرتاک نیوز،

به یاد داشته باشید که خرید عطرهایی مناسب با استایل‌تان، قدرت این را دارند تا شما را در ذهن افراد دیگر ماندگار کنند. پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید، چرا که قصد داریم  عطر مردانه  با ماندگاری زیاد را به شما معرفی کنیم.

اورتو پاریسی مگاماره Orto Parisi Megamare

یکی از ویژگی‌های بارز این عطر، نت‌های دریایی احساسی و ماندگار آن است. در واقع این رایحه قدرت آن را دارد که حس بویایی شما را درگیر و احیا کند. خالق این اثر شهرت زیادی در طراحی و تولید عطرهایی با رایحه پیچیده و به ‌یاد ماندنی دارد. پس اگر دنبال عطری هستید که شما را در خاطره‌ها حفظ کند، این رایحه را خریداری کنید.

نت‌های به‌کار رفته در این عطر از آب دریا، پرتقال و فلفل است. حال ‌و هوایی که از استشمام این عطر به شما دست می‌دهد، حسی عاشقانه ساطع می‌کند و افرادی که آن را بو می کنند، حس شادی و سرزندگی خواهند کرد. در نت‌های میانی این ادکلن از اسطوخدوس، ترکیبات سبز، جلبک دریایی، چای و نمک استفاده شده ‌است. در آخر، رایحه این عطر با چوب صندل سفید، خزه درخت بلوط، عنبر و ماسک (مشک) پر می‌شود.

برای انتخاب یک عطر خنک مردانه که با رایحه ماسک موجود در آن گوشه‌های تیز عطر صیقل داده شده، اورتو پاریسی مگاماره می‌تواند یک عطر مناسب و بسیار ایده‌آل باشد. این عطر‌ها معمولا برای استایل‌های کژوال و غیر رسمی توصیه می‌شوند.

بولگاری آکوا پور هوم BVLGARI AQVA Pour Homme

اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقه به داشتن سبک ‌‌و سیاق شخصی خود دارید، قطعا این عطر می‌تواند نیاز شما را به سبک برطرف کند. این عطر در سال ۲۰۰۵ توسط شرکت بولگاری تولید و روانه بازار شد و با استقبال بی‌نظیری رو به ‌رو گردید. بعدها بر پایه همین عطر روایح متنوع بسیاری ساختند که گواه بر این داشت که آکوا پور هوم، یک عطر پرطرفدار است.

این عطر در نت‌های ابتدایی خود دارای رایحه نارنگی ماندارین، پرتقال، برگ درخت نارنج بوده که خنکی بی‌نظیر و نشاط آورش را از آن‌ها وام گرفته است. در ادامه با نت‌های میانی اسطوخودوس، جلبک دریایی و گل پنبه سبکی ماندگارتر پیدا می‌کند و در آخر با کهربا، نعناع هندی، سدر، روایح چوبی و سالویا اسکلاریا قدرت را فقط برای خود نگه می‌دارد.

این عطر بی‌نظیر ساخته ژاک کاوالیه محصول کشور ایتالیا است که می‌توانید برای خود آن را تبدیل به امضا کنید. به‌ قطع بهترین انتخاب برای عطر خنک مردانه و روزهای گرم تابستان همین محصول خواهد بود.

تق هرمس ادو تویلت TERRE d’HERMES EDT

این عطر، برنده‌ جایزه رایحه سال مردان جوایز Fi Fi در سال ۲۰۰۷ شده و در بین عطرهای خنک مردانه با ماندگاری بالا قرار می‌گیرد. رایحه چوبی تندی دارد و ساخته کشور فرانسه از برند معروف هرمس است.

در نت‌های ابتدایی با پرتقال و گریپ فروت آغاز می‌شود که خنکی آن بر پایه همین رایحه‌ها بنا شده است. در نت‌های میانی با رایحه‌های فلفل و گل شمعدانی برای کلاسیک شدنش روبه‌رو می‌شوید و در آخر گیاه وتیور (علف خس‌خس)، چوب سدر، نعناع هندی و بنزوئین تکمیل‌کننده رایحه تند آن خواهند شد.

نت‌های این عطر بر پایه عمودی استوار شده‌اند تا رایحه چوبی و تندش را حفظ کنند. پس اگر به داشتن استایل‌هایی که شما را با وقارتر نشان می‌دهند علاقه دارید، توصیه می‌کنیم این عطر را حتما امتحان کنید. 

اینوکتوس پاکو رابان Invictus Paco Rabanne

بهترین عطرهای خنک مردانه با ماندگاری و پخش بوی بالا

عطر اینوکتوس پاکو رابان با گروه بویایی چوبی، دریایی در سال ۲۰۱۳ تولید و به بازار عرضه شد. غلظت این عطر با این‌که ادوتویلت است، اما ماندگاری بالایی دارد. در واقع این عطر نمادی از قدرت و انرژی است. اگر عاشق این هستید که همیشه مرتب و تمیز دیده شوید، این عطر با رایحه خوشبوی صابون مانندی که دارد، می‌تواند بهترین انتخاب برای عطر خنک مردانه باشد.

این عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا با نت آب دریا، گریپ فروت و پرتقال ماندارین آغاز می‌شود که در واقع حسی از طراوت را منتقل می‌کند. در نت‌های میانی با برگ بو و یاس مواجه می‌شوید که رایحه خنک، شیرین، مرکباتی خیلی تازه به‌ همراه خود دارد و در آخر نت‌های پایانی را آمبرگریس، چوب گایاک، خزه بلوط و نعناع هندی تشکیل می‌دهند.

بلو شنل ادو تویلت BLEU DE CHANEL EDT

در واقع می‌توان چنین گفت که این عطر یکی از محبوب‌ترین عطرها در بین ایرانی‌ها محسوب می‌شود و در سال‌های اخیر، بسیار ترند بوده است. رایحه این عطر بر تک‌بودن و خاص‌بودن، تمرکز فوق‌العاده زیادی کرده است.

این عطر دارای رایحه آروماتیک‌ چوبی است که در آن نت چوب صندل با جلوه‌های خشک سدر و شادابی مرکبات آمیخته می‌شود. برای خرید عطر خنک مردانه، این نمونه، انتخاب هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود.

بروت BRUT

بهترین عطرهای خنک مردانه با ماندگاری و پخش بوی بالا

بروت عطری با طبع خنک است که بسیار شیک و خوش‌بو معرفی می‌شود. این عطر در سال ۱۹۶۴ به بازار عرضه شد و خالق آن کارل مال است. نت‌های میانی این عطر از نارنگی ماندارین، پرتقال و برگ درخت نارنج تشکیل می‌شود. در نت‌های میانی به اسطوخودوس، گل پنبه و نعناع هندی می‌رسد و در آخر با رایحه‌های چوبی و عنبر ماندگاری خود را حفظ می‌کند. اگر عاشق داشتن استایلی شیک و کلاسیک هستید، حتما این عطر مردانه بی‌نظیر را امتحان کنید.

جمع‌بندی

عطرها همیشه یکی از سازگارترین عناصر در تکمیل یک استایل خاص محسوب می‌شوند. بسیاری از عطرهای پر فروش در دنیا قدمتی چندین ساله دارند که این نشان از فرم طراحی خاص در این عطرها است. اما در فصل تابستان انتخاب عطر خنک مردانه که همواره شما را شیک و پرقدرت نشان دهد، شاید در نگاه اول کاری دشوار باشد.

در این مقاله به بررسی ۶ عدد از بهترین عطرهای خنک مردانه در دنیا که ماندگاری بسیار بالایی هم دارند، پرداختیم. با انتخاب هرکدام از آن‌ها و داشتن استایلی متناسب، قطعا خواهید توانست همیشه در جمع دوستان، فردی برنده دیده شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۷۴۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد