//
کدخبر: ۴۴۶۰۸۰ //
آشپزی| پلو اسپانیایی

آموزش پلو اسپانیایی| غذای پرطرفدار ملل!

از جمله غذاهای فرنگی که اغلب طرفدار ان هستند غذایی به نام ” پلو اسپانیایی” است . که همانطور از نامش می توان در یافت از آن کشور اسپانیا می باشد.

آموزش  پلو اسپانیایی| غذای پرطرفدار ملل!
به گزارش فرتاک نیوز،

این برنج به شکل دمی طبخ است که در انتها میتوان با پنیر برشته و سیب زمینی سرخ شده بر روی آن بسیار لذیذ است و از آن جا که این برنج حدود ۵دقیقه سرخ می شود دارای طعم بسیار فوق العاده ای است و این غذا از آن جا که بدون گوشت و مرغ است، می تواند به عنوان غذایی رژیمی محسوب گردد. و همچنین پروتئین لازمی را به بدن می دهد. و شما را به طبخ غذای فوق العاده دعوت می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا دستور پخت آن را خدمتتان ارائه دهیم.

مواد لازم برای ۳ نفر

برنج ۲ پیمانه

پیاز ۱ عدد

روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری

فلفل دلمه ای ۱ عدد

سیر ۲ حبه

سس گوجه فرنگی ½ پیمانه

زیره و فلفل قرمز به مقدار کافی

آب ۳ پیمانه

سیب زمینی ۱ عدد بزرگ

نمک و روغن به مقدار کافی

پنیر صبحانه به مقدار کافی

دستور پخت پلو اسپانیایی

در مرحله نخست

در ابتدای پخت این غذا باید پیازها را شست و پوست کند و به صورت نگینی باید آن ها را خرد نمود. سپس فلفل دلمه ای ها باید شسته و به شکل نگینی خرد گردند و در تابه ای که از قبل در حرارت ملایم با روغن زیتون داغ شده است می ریزیم.

مرحله دوم

انقدر پیازها باید سرخ شوند که به رنگ طلایی دربیایند. و سپس فلفل دلمه ای ها را باید با سیر له شده به پیازها افزود و تفت و سرخ نمود. در آخر باید تقریبا حدود ۵دقیقه بعد از شستن برنج آن ها را باید به مواد افزود و البته نباید برنج سرخ شود.

مرحله سوم

پس از تفت خوردن مواد، سس گوجه فرنگی را همراه با نمک و فلفل وزیره اضافه می کنیم. و مجدد شروع به تفت دادن آن ها می کنیم. در این میان مقداری آب به آن می افزاییم و درون پلوپز به مدت ۲۰ دقیقه قرار می دهیم. سپس سیب زمینی ها را باید شست و پوست کند.

در مرحله آخر، مرحله چهارم

سیب زمینی ها که به صورت نگینی خرد شده است و در یک تابه آن ها را سرخ می کنیم و سپس پنیر صبحانه را به صورت مکعبی برش می دهیم. و در تابه ای جداگانه سرخ می کنیم. و در آخر پ ساز پخته شدن برنج آن را در ظرفی مناسب می ریزیم و سیب زمینی ها و پنیر سرخ شده را روی آن اضافه می کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۰۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد