//
کدخبر: ۴۸۰۹۵۰ //

حادثه دلخراش در اهواز؛ موتورسوار ۷ دانش‌آموز را زیر گرفت

در حادثه‌ای دلخراش در اهواز، یک موتورسوار با 7 دانش‌آموز دختر برخورد کرد که در پی آن همه آن‌ها مصدوم شدند. این حادثه در مقابل مدرسه بهاران در منطقه مهدیس اهواز رخ داده است.

حادثه دلخراش در اهواز؛ موتورسوار 7 دانش‌آموز را زیر گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

در حادثه‌ای تاسف‌بار که ظهر دوشنبه در مقابل مدرسه بهاران در منطقه مهدیس اهواز رخ داد، یک موتورسوار با 7 دانش‌آموز دختر برخورد کرد. این حادثه موجب مصدومیت شدید همه دانش‌آموزان شد.

عارف شرهانی، سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان، ضمن تایید این خبر اظهار داشت که مصدومان حادثه در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال قرار دارند. بلافاصله پس از وقوع حادثه، سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده و مصدومان به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

این حادثه یک بار دیگر زنگ خطری برای اهمیت ایمنی در اطراف مدارس به صدا درآورد. با توجه به اینکه این حادثه در مقابل مدرسه رخ داده است، ضرورت افزایش ایمنی در اطراف مدارس و کنترل سرعت وسایل نقلیه در این مناطق بیش از پیش احساس می‌شود.

اورژانس ۱۱۵ خوزستان با داشتن ۱۵۶ دستگاه آمبولانس و ۱۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای، به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مصدومان حوادث است. همچنین، اورژانس هوایی نیز در چهار نقطه استان فعال بوده و در مواقع ضروری به محل حادثه اعزام می‌شود. با این حال، کاهش حوادث رانندگی و به ویژه حوادثی که جان کودکان و نوجوانان را به خطر می‌اندازد، نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و آگاهی‌بخشی به شهروندان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۰۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد