//
کدخبر: ۴۲۹۹۱۸ //
تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

تست شخصیت؛ شاید باورتان نشود که شکل چانه می‌تواند حقایق درونیتان را فاش کند!

چانه شما در مورد شخصیت شما چه می‌گوید؟ آیا شکاف چانه دارید؟ بیشتر بخوانید تا ویژگی‌های شخصیتی غالب، نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید.

تست شخصیت؛ شاید باورتان نشود که شکل چانه می‌تواند حقایق درونیتان را فاش کند!
به گزارش فرتاک نیوز،

شکاف چانه که به آن گودی چانه نیز می‌گویند، یک ویژگی ژنتیکی است و زمانی اتفاق می‌افتد که دو طرف فک پایین در طول رشد به طور کامل به یکدیگر متصل نشوند. این موضوع می‌تواند منجر به یک فرورفتگی کوچک در مرکز چانه شود که بسته به هر شخص می‌تواند از نظر اندازه و عمق متفاوت باشد.

شکاف چانه نسبتاً شایع است و از هر ۱۰۰ نفر ۱ نفر را مبتلا می‌کند. مطالعات نشان داده است که افراد با چانه شکاف‌دار، بیشتر احتمال دارد که رفتارهای پرخطر و ریسکی انجام دهند. و در مطالعه دیگر مشخص شد که افرادی که به شکاف چانه دارند، بیشتر به عنوان افراد قاطع، با اعتماد به نفس و برون‌گرا توصیف می‌شوند.

مانند ویژگی‌های شخصیتی که بر اساس تست شخصیت شکل شست، تست شخصیت قوس پا، و سایر اعضای بدن بررسی شد، در این مقاله به بررسی ویژگی‌های شخصیتی افرادی می‌پردازیم که شکاف چانه یا گودی روی چانه دارند و آن‌ها را با افرادی که چانه‌ی صافی دارند مقایسه می‌کنیم.

تست شخصیت شکل چانه 

چانه‌ی شکاف‌دار

اگر چانه شکاف‌دار دارید، نشان می‌دهد که بسیار کاریزماتیک، با اعتماد به نفس، برون گرا، باهوش، خلاق و هنرمند هستید. همچنین ممکن است به احتمال زیاد ویژگی‌های رهبری کردن و ریسک پذیری بالا در مواقع مختلف را داشته باشید. شواهد نشان می دهد که شما نسبت به دیگران تحمل بیشتری در برابر استرس و شرایط بحرانی دارید، و گاهی اوقات، بدون ارزیابی یا درک کامل موقعیت، می‌توانید سریع‌تر واکنش نشان دهید.

با این توصیفات، می توان گفت شما در مشاغلی مانند تجارت یا کارآفرینی موفق خواهید بود و به دلیل اینکه شخصیت خلاقی دارید، به هنر نیز علاقه‌ دارید و ممکن است در زمینه موسیقی، ادبیات و یا آواز لذت ببرید. 

اطرافیانتان به شما همیشه می‌گویند که بسیار قاطع و با اعتماد به نفس هستید، زیرا شما نمی‌ترسید که نظر خود را بگویید و از آنچه که به آن اعتقاد دارید با تمام وجود دفاع می‌کنید. یکی از تفریحات شما شرکت در مهمانی یا معاشرت کردن با دیگران و بودن در کنار مردم و پیدا کردن دوستان جدید لذت ببرید.

به دلیل کاریزماتیک بودنتان، یک توانایی طبیعی دارید که مردم را به سمت خود بکشانید و به آنها احساس راحتی کنی و از در مرکز توجه لذت ببرید. همچنین شما در انتقال ایده‌های خود و ایجاد انگیزه در دیگران بسیار خوبعمل می‌کنید.

چانه‌ی صاف

افرادی که چانه صاف دارند از همه چیزهای خوب در زندگی برخوردارند. شکل چانه شما نشان می‌دهد که شما می‌توانید زندگی طولانی و سالمی داشته باشید، با این امتیاز که خانواده ای دوست داشتنی را پرورش دهید. یکی از ویژگی‌های بارز شخصیت شما این است که شما به وفاداری اعتقاد دارید و تمام تلاش خود را از آن پیروی می‌کنید.

علاوه بر این، شما همچنین عاشق هنر و چیزهای ظریف زندگی هستید. شما برای قدردانی از چیزهای کوچکی که زندگی شما و جهان را زیبا می‌کند، تلاش می‌کنید و آن‌ها را می‌بینید.

شما دقیقا می‌دانید چه می‌خواهید و از هیچ چیز یا کسی که می‌تواند حواس شما را پرت کند دوری می‌کنید. شما رک هستید و در تصمیم گیری برای زندگی خود به در نظر گرفتن نظرات دیگران اعتقاد ندارید.

چند درصد از موارد بالا برای شخصیت شما صحیح بود؟ به نظر شما این تست شخصیت‌ها صحیح است؟ توجه کنید که این تست‌ها یک جور سرگرمی هستند و نباید برای نظرات قطعی درباره دیگران از آن ها استفاده کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد