//
کدخبر: ۴۷۰۶۰۴ //

با ۴ ملکه زیبایی ایران آشنا شوید + تصاویر زیبا

تصاویری از بازیگران با استایل های ساده را در ادامه ببینید.

به گزارش فرتاک نیوز،

بیشتر بخوانید: درخواست ویژه پوتین به ایران درباره حمله به اسرائیل

به گزارش فرتاک نیوز؛ در دنیای پر زرق و برق سینما و تلویزیون، جایی که استایل‌های عجیب و غریب و آرایش‌های غلیظ به چشم می‌خورد، حضور بازیگرانی که با سادگی و شیک بودنشان بدرخشند، بسیار دلنشین است.

هستی مهدوی‌فر، طناز طباطبایی، شبنم مقدمی و ترلان پروانه، چهار بازیگری هستند که با انتخاب‌های هوشمندانه در پوشش، همیشه ساده اما شیک به نظر می‌رسند. اما کدام یک از این بازیگران را می‌توان ملکه بی‌رقیب سادگی نامید؟

هستی مهدوی‌فر

هستی مهدوی‌فر: ظرافت در سادگی

هستی مهدوی‌فر، بازیگر و چهره محبوب ایرانی، با استایل مینیمال و انتخاب رنگ‌های خنثی همچون سفید، مشکی و خاکستری، ظرافت را در سادگی به نمایش می‌گذارد. او با انتخاب لباس‌های برش ساده و اکسسوری‌های مینیمال، استایلی کلاسیک و شیک خلق می‌کند که همواره مورد توجه قرار می‌گیرد. این استایل مینیمال و شیک، هستی مهدوی‌فر را به یکی از آیکون‌های مد تبدیل کرده است.

طناز طباطبایی: جسورانه و شیک

طناز طباطبایی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، با استایلی جسورانه و شیک، همواره در مرکز توجه قرار دارد. او با ترکیب لباس‌های کلاسیک با المان‌های مدرن، استایلی منحصر به فرد خلق کرده است. انتخاب رنگ‌های جسورانه و برش‌های خاص، او را به یکی از آیکون‌های مد ایران تبدیل کرده است.

بازیگران ایرانی

شبنم مقدمی: کلاسیک و شیک

  • شبنم مقدمی، الگوی کلاسیک‌پوشی در سینمای ایران: با انتخاب لباس‌های کلاسیک و شیک، همیشه جذاب و بانمک به نظر می‌رسد. او با انتخاب پارچه‌های باکیفیت و دوخت‌های تمیز، استایلی ماندگار را خلق می‌کند.
  • سادگی در اوج شکوه: شبنم مقدمی با استایلی کلاسیک و شیک، ثابت کرده که ظرافت در سادگی نهفته است. انتخاب‌های هوشمندانه او در لباس، او را به یکی از آیکون‌های مد تبدیل کرده است.

بازیگران ایرانی

ترلان پروانه: جوانی و سادگی

  • ترلان پروانه با استایلی جوانانه و پر انرژی، الهام‌بخش نسل جوان است. انتخاب لباس‌های راحت و اسپرت، سادگی و جذابیت را به طور همزمان به نمایش می‌گذارد.
  • سادگی در اوج جذابیت: ترلان پروانه با استایلی جوانانه و ساده، ثابت کرده که ظرافت در سادگی نهفته است. انتخاب‌های هوشمندانه او در لباس، او را به یکی از آیکون‌های مد تبدیل کرده است.

بازیگران ایرانی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۰۶۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد