//
کدخبر: ۴۷۸۳۵۴ //
فال | فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت کبیر چهارشنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۳

فال تاروت کبیر چهارشنبه 11 مهر ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال تاروت کبیر چهارشنبه 11 مهر ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

فال تاروت کبیر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی تاریخ بوده است. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگویی پرهزینه و سخت بود. برای مشاهده فال تاروت خود با ما همراه باشید

فال تاروت کبیر چهارشنبه 11 مهر​ ماه 1403 کاملاً واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس احساسات درونی و احوال افراد اتفاقاتی را در آینده پیش بینی می کند و می‌تواند تغییرات زیادی را در زندگی اشخاص باعث شود. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت امپراطور

فروردینی ماهی جان، شما چیزها را همانطور که هستند می گیرید و آنها را به نفع خود می چرخانید. شما در روش خود سنتی تر هستید و به قوانین و رفتار اعتقاد دارید. از قاطعیت و اعتماد به نفسی که این خودکنترلی و تمرکز به ارمغان می آورد، لذت ببرید. این احتمال وجود دارد که با شخص جالبی ملاقات کنید و این عواقب بسیار گسترده ای دارد.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت قدرت

اردیبهشت ماهی، شما روحیه رزمی خواهید داشت و در مبارزه با شرایط خصمانه موفق خواهید شد. تضادهای درونی و بیرونی در کنترل شماست و شما توانایی تسلط بر زندگی را دارید. شما جدی و دوراندیش بوده اید. احساس می کنید جسورتر و کمتر به تایید دیگران وابسته هستید. برای انجام کاری که به شما روحیه می دهد زمان بگذارید. در حال حاضر عجله ای وجود ندارد، در حال حاضر لذت بردن از سفر مهم است تا رسیدن به مقصد مورد نظرتان.

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت چهار جام

خرداد ماهی عزیز، مسائل مالی و امنیتی باید با دقت انجام شود. پول و عزت نفس برای شما دست به دست هم می دهند. احساس دوری از دنیای بیرون شما را درونگرا می کند، ارتباطات، ارتباطات و مکاتبات همگی بی ارزش به نظر می رسند. در این زمان باید خود را جوان کنید. در نهایت باید از این پیله خود ساخته بیرون بیایید تا با چالش ها روبرو شوید. مراقب سلامتی خود باشید و از زمان خود به بهترین نحو استفاده کنید.

فال تاروت متولدین تیر

کارت تاروت: کارت شوالیه جام

تیرماهی جان، تمرکز روی روابط است و سفر به شما کمک خواهد کرد. ممکن است برای ملاقات با شریک زندگی خود مسافت زیادی را طی کنید. عشق در هوا است. وسواس برای بهبود ظاهر فیزیکی، شما را در موقعیتی قرار می دهد. سالن، سالن، اسپا و ماساژ توجه شما را جلب می کند. شما در روابط خواهان هستید، اما بسیار مراقب و بخشنده هستید. تقدیم هدیه یا برآورده کردن آرزوی گرامی همسرتان روی کارت است. شما با قلب و روح از شریک زندگی خود حمایت می کنید.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

مرداد ماهی، مقداری استرس ناشی از نارضایتی در جبهه عشق یا خانگی نشان داده شده است. روابط عشقی می تواند ناامید کننده باشد تا جایی که تصمیم بگیرید مجرد شوید. شما در معرض این خطر هستید که بیش از حد در از دست دادن و احساسات اطراف خود جذب شوید و نیاز به رها کردن و ادامه دادن را از دست بدهید. از دست دادن به جای بهبودی به تمرکز شما تبدیل می شود. وقت آن است که باخت را بپذیرید و سپس با زندگی خود به جلو بروید.

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت چهار سکه

شهریور ماهی، وقت آن است که امور مالی خود را مدیریت کنید!!!! اگرچه پول خوب وعده داده شده است و پول های گیر کرده در معاملات باید اکنون از راه برسد. هزینه های بیش از حد برای خریدهای تکان دهنده می تواند شما را در وضعیت بحران پول قرار دهد. در روابط خود باز و صریح باشید. نگران عزیزانتان باشید. محدودیت های شما مرزهای خود ساخته ای هستند که برای رشد روابط خوب نیستند. بدون شک برای تحقق آن باید از منطقه راحتی خود خارج شوید.

فال تاروت متولدین مهر

کارت تاروت: کارت هیروفانت

مهرماهی عزیز، اگر به کسی نیاز دارید که شما را درک کند، باید مطمئن شوید که باید با او ارتباط برقرار کنید. دوره های آموزشی، مسائل حقوقی و علایق ادبی شما را درگیر بسیاری از فعالیت ها می کند. شما باید مراحل قانونی را دنبال کنید و در محدوده های مرسوم آنچه که معمولاً یک رویکرد ارتدکس است، بمانید. این به نفع شما خواهد بود. شما می توانید در محل کار با سالمندان خود ارتباط برقرار کنید.

فال تاروت متولدین آبان

کارت تاروت: کارت نوباوه سکه

آبان ماهی ها، مشکلات وام، اقساط، بیمه و سرمایه گذاری ملک و غیره که از مدت ها قبل بر شما تاثیر گذاشته بود، بالاخره حل شد. همه چیز تا پایان روز متعادل خواهد شد. همراهی افراد مبتکر شما را مملو از افکار مثبت خواهد کرد. مخارج و هزینه های غیر ضروری افزایش می یابد، اما سود نیز وعده داده می شود. عشق می تواند در لحظه به عقب برگردد.

فال تاروت متولدین آذر

کارت تاروت: کارت اعتدال

آذر ماهی جان، احتمالاً در حال حاضر در مورد زندگی عاشقانه خود گیج خواهید شد. افزایش مسئولیت ها در زندگی اجتماعی شما اختلال ایجاد می کند و شگفتی است که دوستانتان شما را فراموش کرده اند. ممکن است مجبور شوید یک راه میانه را انتخاب کنید و یک روال معمول را طوری تنظیم کنید که برای عزیزانتان نیز وقت کافی در نظر بگیرید. اعتدال ضروری است و سکوت برای تغذیه ذهن و در نتیجه متعادل کردن انرژی ذهنی ضروری است.

فال تاروت متولدین دی

کارت تاروت: کارت دو شمشیر

دی ماهی عزیز، سوء تفاهم با عاشق اتفاق می افتد. شما در موقعیتی قرار می گیرید که گزینه های زیادی دارید و سخت است که کدام یک برای شما مناسب تر است. یاد بگیرید که در اولویت بندی چیزها قرار بگیرید. ممکن است مجبور شوید یک چیز را ترک کنید تا به چیز دیگری برسید. سردرگمی غالب خواهد شد. اما تا عصر شما یک راه حل پیدا می کنید. در تجارت و حرفه شما نتایج متفاوتی خواهید یافت. ممکن است مخالفانتان سعی کنند شما را پایین بیاورند، بنابراین برنامه‌ها را فقط با شما ادامه دهید.

فال تاروت متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدست

بهمن ماهی، سفر این یک روز پر از عمل است و شما در همه جا خواهید بود. حرکت، تغییر، نشاط و عزم روز شما را مشخص می کند. شما به سادگی با ایده‌ها و دیدگاه‌های خود تلاش می‌کنید تا همه چیز را محقق کنید. سطح اعتماد به نفس شما بالا خواهد بود و احساس می کنید که آماده هستید تا با بینش خود دنیا را تصاحب کنید. کمک به نیازمندان و تعهد واقعی نشان دهنده سخاوت شماست. یک پیام خوب روی کارت است.

فال تاروت متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت عشاق

اسفند ماهی ها، برای همکاری و خوشایند بودن با افراد زندگی خود از راه خود خارج شوید. شما شاد، مشتاق هستید و پیوندهای خوبی با فرد مورد علاقه خود دارید. عاشقانه در هوا است، ممکن است پیشنهاد بدهید، برای قرار ملاقات بروید، غذای مجلل بپزید، دسته گلی بفرستید یا فقط با خونسردی یک فیلم عاشقانه را در خانه تماشا کنید. کسانی که به دنبال عشق هستند؛ این زمان مناسبی است که می توانند انتخاب درستی داشته باشند و فرد مناسبی وارد زندگی آنها شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۸۳۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد