//
کدخبر: ۴۸۱۲۰۵ //

پشت پرده مسمومیت دانش آموزان چه بود؟

داود گلی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مسمومیت غذایی دانش آموزان خوابگاه دخترانه عفت در شهرستان نیمروز صحت ندارد.

پشت پرده مسمومیت دانش آموزان چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

داود گلی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تعدادی از دانش آموزان که از روستاهای اطراف و روستای گلخانی در دبیرستان نمونه دخترانه "عفت" شهرستان نیمروز مشغول به تحصیل هستند قصد ترک خوابگاه را داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به فاصله زیاد روستای محل سکونت تا مدرسه و مشکلاتی پیش آمده‌ در گذشته همکاران تدبیر کردند که دانش آموزان در خوابگاه حضور داشته باشند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ۶ نفر از دانش آموزان که قصد خروج از خوابگاه را داشتند، تمارض به تنگی نفس، استرس و تپش قلب کردند.

وی تصریح کرد: بلافاصله معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان نیمروز در محل حضور یافت و دانش آموزان را برای بررسی و معاینات به اورژانس منتقل کرد.

گلی بیان کرد: پزشک اورژانس پس از معاینه دانش آموزان علائم و شواهد جسمی مشاهده نکرد.

بازدید فرماندار نیمروز از آشپزخانه مرکزی و خوابگاه دبیرستان دخترانه عفت

فرماندار نیمروز، رئیس شورای آموزش و پرورش و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در بازدیدی جداگانه پیرو موضوع مسمومیت غذایی دانش آموزان خوابگاه دبیرستان "عفت"، با هدف بررسی و ارزیابی این موضوع از وضعیت فضای بهداشتی آشپزخانه مرکزی، انبار مواد غذایی، چگونگی طبخ و فرآیند آماده سازی و انتقال غذا به مدارس شبانه روزی بازدید کردند.

فرماندار و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان نیمروز در ادامه در محل خوابگاه دبیرستان دخترانه "عفت" حضور یافتند و ضمن بازدید میدانی از خوابگاه‌ها، تجهیزات خوابگاهی و وضعیت بهداشتی، در گفت‌وگو با دانش آموزان و سرپرستان این خوابگاه، مواردی از قبیل کیفیت غذا، زمان و مراحل توزیع غذا را مورد ارزیابی و از نزدیک در جریان موضوع مطرح شده مسمومیت دانش آموزان قرار گرفتند.

طبق بررسی‌ها و اظهارات انجام گرفته از دانش آموزان خوابگاهی و سرپرستان وقت خوابگاه توسط مسوولان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش، مسمومیت غذایی مطرح شده در فضای مجازی صحت ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۱۲۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد