//
کدخبر: ۸۴۷۸۸ //

معجزه توت سفید در درمان بیماری ها

توت سفید، نوع کوچکی از درخت توت است که به لحاظ علمی به عنوان Morus alba شناخته می شود و در شمال چین رایج است. مزایای عالی توت سفید شامل توانایی درمان دیابت، تقویت سیستم ایمنی، کاهش خستگی و کاهش اضطراب می باشد.

معجزه توت سفید  در درمان بیماری ها
به گزارش فرتاک نیوز،

مردم سراسر جهان از توت سفید به عنوان یک عادت تغذیه ای گیاهی محبوب استفاده می کنند که بسیاری از آن ها از مزایای توت سفید آگاه نیستند،  برای آشنایی بیشتر با توت سفید ، در ادامه با نت‌نوشت همراه باشید.

توت سفید، نوع کوچکی از درخت توت است که به لحاظ علمی به عنوان Morus alba شناخته می شود که در شمال چین رایج است. درخت توت به خاطر برگ هایش، معروف است و منبع اصلی مواد مغذی برای کرم های ابریشم است که به عنوان یک صنعت عمده در آن منطقه از جهان فعال می باشد. با این حال، در طب سنتی، از برگ، میوه و پوست آن به دلیل مقدار بالای فلاونوئیدها همراه با مواد مغذی دیگر مانند ویتامین ث، کلسیم، پروتئین و آهن به اشکال مختلف استفاده می شود. چندین عامل مهم دیگر در این گیاه شامل لوتئولین، کافئیک اسید، گالیک اسید، رِزوِراترول و موراسین هستند.

برگ های خشک این گیاه به طور معمول برای دم کردن چای مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که میوه های خشک شده آن مستقیماً  جهت خوردن استفاده می شوند. روغن اسانس برگ های این درخت، بسیار خاصیت داشته و برای افرادی که دارای شرایط خاصی از نظر سلامت هستند، مخصوصاً افراد دیابتی، توصیه می شوند. این درخت در حال حاضر در بسیاری از نقاط جهان از جمله در ایالات متحده، به طور گسترده وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد