//
کدخبر: ۴۲۵۲۱۷ //
آشپزی| مینی پنکیک آلمانی

مینی پنکیک آلمانی | طرز تهیه شو کامل اینجا گذاشتیم !

در این دستور پخت طرز تهیه مینی پنکیک آلمانی را برایتان بصورت کاملا حرفه ای و کاربردی قرار داده ایم.

 مینی پنکیک آلمانی | طرز تهیه شو کامل اینجا گذاشتیم !
به گزارش فرتاک نیوز،

شما می توانید با مطالعه این رسپی مینی پنکیک آلمانی را بصورت حرفه ای در منزل برای عزیزانتان طبخ نمایید.

مواد اولیه برای طرز تهیه مینی پنکیک آلمانی

یک چهارم یک فنجان (295 میلی لیتر) شیر

6 عدد تخم مرغ بزرگ

یک چهارم یک فنجان (117 گرم) آرد کامل + مقدار بیشتر برای قالب

کمتر از نصف قاشق چای خوری نمک

نصف یک قاشق چای خوری عصاره وانیل

نصف چهار قاشق غذا خوری (70 گرم) کره بدون نمک ذوب شده

آموزش طرز تهیه مینی پنکیک آلمانی

مرحله ۱: فر را از قبل با دمای 400 درجه گرم کنید. یک قالب کاپ کیک مافین بیست تایی را با نصف دو قاشق غذا خوری کره آب شده به میزان فراوان چرب کنید. کاپ های مافین را با آرد غبارپاشی کنید و سپس مقدار اضافی آن را بگیرید و کنار بگذارید.

مرحله ۲: در مخلوط کن شیر ، تخم مرغ ، آرد ، نمک ، وانیل و دو قاشق غذا خوری کره آب شده را حدود 10 ثانیه با هم ترکیب کرده و هم بزنید تا خوب با هم مخلوط شوند.

مرحله ۳: کاپ های قالب مافین از قبل آماده شده را تقریباً به صورت نصفه با خمیر (هر کدام 3 قاشق غذا خوری) پر کنید. سپس آن را درون فر از قبل گرم شده قرار دهید تا پخته شود و رنگ آن به صورت  طلایی در بیاید.

(ممکن است شبیه کلوچه های گرد به نظر برسند اما وقتی آنها را از فر خارج می کنید باید پف کرده باشند).

مرحله ۴: بعد از فرآیند پخت، قالب مافین را فر خارج کرده و با یک چاقو دور لبه ها بچرخانید تا پنکیک از قالب شل شود. (اگر قالب شما قدیمی است ، احتمالاً پنکیک ها کمی به قالب می چسبد ، اما می توانید با چاقو هر کدام آن ها را شل کنید). پنکیک ها را میتوانید با مواد دلخواه به صورت گرم سرو کنید.

برای رویه لذیذ و خوشمزه این موارد را امتحان کنید:

برای سس بلوبری: در یک قابلمه کوچک سه قاشق غذا خوری شکر را با یک قاشق چای خوری نشاسته مخلوط کنید. سه قاشق غذا خوری آب ، یک قاشق چای خوری آب لیمو و یک فنجان بلوبری وحشی منجمد را اضافه کنید. سپس آن را روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید ؛ مرتباً آن را هم بزنید و اجازه دهید چند دقیقه بجوشد تا بلوبری شروع به تجزیه کند و سس غلیظ شود.

برای شربت باتر میلک: در یک قابلمه متوسط، ​​یک چهارم فنجان کره خرد شده بدون نمک ، یک چهارم فنجان باتر میلک ، نصف فنجان شکر دانه درشت و یک هشتم قاشق چای خوری نمک را با هم مخلوط کنید و آن را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و گاهی اوقات هم بزنید تا به جوش بیاید و  سپس یک چهارم قاشق غذا خوری جوش شیرین را هم به آن اضافه کنید و هم بزنید تا کاملاً مواد کف کند و سپس آن را از روی حرارت بردارید و نصف قاشق چای خوری عصاره وانیل را با آن مخلوط کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد