//
کدخبر: ۴۴۴۲۷۲ //
تست هوش

تست هوش| ۳ تفاوت را در ۱۱ ثانیه تشخیص دهید!

اگر بتوانید تست دقت تفاوت تصویر را در طول 11 ثانیه حل کنید، پس چشمان به تیزبینی عقاب را دارید. اکنون مهارت های بینایی و هوش خود را با این معما آزمایش کنید. در تصویر شما می توانید دو عکس شبیه به هم را ببینید. اما تفاوت های کمی بین آن‌ها وجود دارد و شما باید آن تفاوت ها را پیدا کنید.

تست هوش|  3 تفاوت را در 11 ثانیه تشخیص دهید!
به گزارش فرتاک نیوز،

در تست دقت تفاوت تصویر برنده کسی است که بتواند تمام تفاوت های دو تصویر را در مدت زمان تعیین شده تشخیص دهد. این فعالیت تمرکز شما را افزایش می دهد و توانایی های شناختی شما را بهبود می بخشد. آیا می خواهید مهارت های بینایی خود را بیازمایید؟ پس این تست دقت را حل کنید.

تفاوت های تصویر را تشخیص دهید

 

تصویر بالا خانمی را در حال انجام کارهای خانه نشان می دهد. اگرچه تصاویر یکسان به نظر می رسند، اما 3 تفاوت بین آن‌ها وجود دارد و شما 11 ثانیه فرصت دارید تا آن‌ها را پیدا کنید. بهترین راه برای یافتن تمام تفاوت ها این است که تصویر را با دقت بررسی کنید و تفاوت بین دو عکس را شناسایی کنید.

برای شما:

در حالی که برخی از تفاوت ها به راحتی قابل مشاهده است، تشخیص برخی از آن‌ها دشوار است و ممکن است نیاز به جستجو داشته باشد. به هر حال، زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

چند تفاوت را پیدا کردید؟

.

.

.

.

افرادی که بینایی خوبی دارند، می‌توانند همه، تفاوت‌ها را در محدوده زمانی مشخص کنند.

.

.

.

عجله کن؛ فقط چند ثانیه باقی مانده است

3

2

1

.

زمان شما به پایان رسید. آیا 3 تفاوت را در 11 ثانیه تشخیص دادید؟

جواب

این معما با تحریک تفکر منطقی و تحلیلی به عنوان یک تمرین عالی برای مغز عمل می کند. به هر حال، آیا تمام تفاوت ها را پیدا کردید؟ کنجکاو هستید که بدانید هر 3 تفاوت چیست؟ پس به تصویر زیر نگاه کنید:

تفاوت های تصویر

123

 

منبع: خبرنما

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد